باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
چشمان آن‌ها به این جانوران این اجازه را می‌دهد تا در فاصله ۳۰۰ متری نیز شکار را تشخیص دهند و راه رفتن موج‌دارشان باعث می‌شود سرشان به جلو و عقب بچرخد. این بدان معناست که آن‌ها همیشه مراقب هستند. آن‌ها رحم ندارند و با عضلات قوی گلو و گردن خود می‌توانند به سرعت وعده غذایی خود را پایین بکشند.
باشگاه سپاهان وعده انتشار رقم رضایت‌نامه نیازمند را عملی کرد.
یکی از پیشکسوتان استقلال ادعای عجیبی را مطرح کرده است.
لئون گورتزکا در یکی از وعده های غذایی خود از یک ترمیب عجیب استفاده کرده و آن‌ها را هم به اشتراک گذاشته است.
پرسپولیس سپاهان را در جام حذفی شکست داد و در لیگ برتر باخت تلخی مقابل این تیم داشت، آیا این سرنوشت برای گل‌گهر هم تکرار می‌شود؟
هادی چوپان قهرمان مستر المپیا از وعده غذایی خودش رونمایی کرده است.
خورش باقالی محبوب و دوست داشتنی شمال ایران، سفیر محصولات اوایل بهار است. باقالی، شوید معطر و مقدار زیادی سیر با تخم مرغ ترکیب می‌شوند تا یک وعده غذایی آرام بخش داشته باشند.
سادیو مانه همانطور که یولیان ناگلزمان وعده داده بود، از امروز به تمرینات گروهی بایرن اضافه شد.
رییس فدراسیون فوتبال سفر خود به خوزستان را با یک وعده آغاز کرد.
مدافع برزیلی استقلال همچنان در انتظار تحقق وعده علی فتح‌الله‌زاده و دریافت پول از باشگاه است.
«مسعود نجابتی» استاد هنر‌های تجسمی ایرانی، دیروز روی دیوار مرز سرزمین‌های اشغال‌شده توسط رژیم موقت صهیونیستی شعار «سَنُصَلّی فی القدس - در قدس نماز خواهیم خواند» را خطاطی کرد.  او می‌گوید این جمله را برای نوشتن انتخاب کردم، چون هم وعده الهی است و هم وعده بنده‌ای الهی یعنی رهبرم آیت‌الله خامنه‌ای.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.
امروز وعده خدمت مادام‌العمر را به همه می‌دهم. او سخنرانی خود را در حالی که قاب عکس ملکه روی میزش بود، در مقابل دوربین‌های تلویزیون انجام داد.
جیووانی سیمئونه، پسر سرمربی اتلتیکومادرید در اولین بازی خود در UCL گلزنی کرد تا قول خود به والدینش را عملی کند.
عبدالله روا مجری تلویزیون به این ماجرا ورود کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرام وعده داد تا در برنامه ویدیوچک حتما به این موضوع رسیدگی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ