با پاسخ دادن به تست هوش می‌توانید سرعت عمل و خلاقیت ذهن خود را بیازمایید. در تست زیر باید تصویر یک کودک را با سرعت بیابید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد باهوش برای خوش گذرانی به دوستان زیادی نیاز ندارند. تحقیقات نشان داده باهوش‌ها از خلوت کردن با خود لذت می‌برند و احتمال خسته کننده بودن معاشرت برای آن‌ها بیشتر از لذتبخش بودن این کار است.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز در نوار شمالی کشور، بخش‌هایی از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان انتظار رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در استان‌های ساحلی خزر، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
باهوش‌ها آماده اید؟ مشکل بزرگ این تصویر زیبای زمستانی را پیدا کنید؟
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری تشدید بارش‌ها در نواحی شمالی کشور پیش بینی می‌شود.
باهوش‌ها توجه کنند که سرنخ‌ها ممکن است یک نکته انحرافی داشته باشند. زمان حل معما را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش‌ها در نواحی شمال و شمال غربی کشور طی روزگاری ادامه دارد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از آغاز بارش‌ها از شامگاه امروز در نیمه غرب استان و فراگیر شدن رگبارهای بهاری در بیشتر مناطق طی روز پنجشنبه خبرداد.
فردا (۴ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان تهران قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۵ فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز شنبه به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌ها کماکان تا روز پنجشنبه ادامه دارد و جمعه این سامانه از کشور خارج می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ بارش‌ها در کشور تا اواسط هفته ادامه دارد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه بارش‌ها به مناطقی از جنوب کشور کشیده می‌شود.
سازمان هواشناسی با اعلام صدور وضعیت جوی نارنجی، از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد لحظه‌ای در برخی استان‌های واقع در غرب، مرکز و شمال شرق خبر داد.
ضیائیان بیان کرد: روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز و سمنان برخی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان و شمال خراسان رضوی خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش‌ برف و باران در بسیاری از نقاط کشور طی روز جاری تداوم دارد.
سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد بارش برف و باران تا روز جمعه با شدت و ضعف در کشور ادامه خواهد داشت.
احسان شریفی شهردار منطقه ۵ اظهار کرد: بوستان جنگلی کوهسار واقع در منطقه ۵ به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر و همچنین به علت یخ زدگی ناشی از برف تا عادی شدن وضعیت بارش‌ها تعطیل می‌باشد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به نیمه غربی استان از شامگاه امروز خبر داد.
بر اساس اعلام هواشناسی، در هفته آتی با توجه به وزش باد و بارش برف و باران هوای پایتخت به حالت استاندارد بازخواهد گشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و همچنین آب‌گرفتگی معابر و سیلاب در مناطق مستعد خبر داد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی در این‌باره می‌گوید: بارندگی‌های اخیر ۴.۵ درصد کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد. این بارش‌ها برخلاف بزرگی و خسارات وارد شده، کم‌بارشی را به‌طور کامل جبران نمی‌کنند و ایران همچنان در وضعیت خشکسالی متوسط تا شدید و استثنایی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ