در لایحه بودجه ۱۴۰۲ مالیات سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ برای هر واحد مسکن مهر در قالب تفاهم‌نامه با سازندگان و پیمانکاران ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رد ادعای غربی‌ها مبنی بر اینکه منابع آزاد شده تنها صرف خرید مواد غذایی می‌شود، گفت: ممکن است ادعایی را در این زمینه مطرح کنند، اما مهم این است که این پول متعلق به ملت ایران بوده و پس از آزادسازی در اختیار ایران قرار می‌گیرد.
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی توئیتر از پرنده به X ممکن است به یک چالش حقوقی تبدیل شود زیرا شرکت های فناوری از جمله متا و مایکروسافت حقوق معنوی مالکیت همین حرف الفبای لاتین را دارند.
اگر مالکیت باشگاه منچستریونایتد به قطری‌ها برسد (که شانسش بسیار بالاست)، پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه از لحاظ قانونی ممکن نخواهد بود.
پردیس- سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل انشعابات آماده تحویل به مالکان است.
بررسی ها نشان می دهد که این روزها قیمت مسکن متغیر است و این باعث شده تا نمایندگان طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کنند حال باید دید آیا مالکان زیر بار این طرح می روند یا خیر.
وزیر راه و شهرسازی در حکمی ارسلان مالکی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد.
مشاور وزیر در امور مسکن و شهرسازی گفت: بر اساس آمار ۳۰۰۰ ملک در کشور وجود دارد که مالکان آنها هر کدام حدود ۱۰۰ خانه داشتند و بخش اعظم آن مربوط به ۳ بانک است.
ارسلان مالکی از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک این سازمان با معاونت امور تعاون وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی برای ساخت مسکن با استفاده از توان تعاونی‌های دارای صلاحیت و خوش‌سابقه خبر داد.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی ۵۰ هزار هکتار از اراضی در مالکیت خود را در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار داده است.
بررسی ها نشان می دهد اگر چه ورود دلار به عرصه خرید وفروش ملک و اجاره واحدهای مسکونی وجاهت قانونی ندارد اما مالکان واحدهای مسکونی در برخی از مناطق تهران تنها با دلار معامله می کنند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای مالکان بخش خصوصی به منظور ساخت و ساز در راستای این طرح امتیازات ویژه در نظر گرفته شده است.
۹۷ فقره سند مالکیت در راستای طرح جهش ملی مسکن با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحویل شد.
رسانه‌ها از افزایش نیم میلیون یورویی پیشنهاد شیخ جاسم بن حمد برای تصدی بر مالکیت منچستریونایتد خبر می‌دهند.
یک کارشناس مسکن گفت: مالکان خانه های فرسوده دغدغه های روزمره خود را اولویت می دانند و نوسازی برایشان جزو اولویت ها نیست.
معاملات مسکن در پایتخت در ماه های اخیر براساس قیمت گذاری مالکان صورت گرفته است و البته تا وقتی که تقاضا و عرضه برابر نشود این نوسانات ادامه دار خواهد بود.
رئیس ائتلاف دولت قانون خواستار افزایش همکاری میان بغداد و مسکو در زمینه های مختلف شد.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: با بانک‌ها سپه، ملت، ملی و پارسیان تفاهم نامه امضا شده است که بانک ملت در خصوص خود مالکی در استان‌ها وارد عمل می‌شود.
این روز‌ها بازار اجاره مسکن بر خلاف ماه‌های گذشته کمی آرام‌تر شده و بسیاری از مستاجران اعلام می‌کنند که با نزدیک شدن به انتهای سال و عدم پیش بینی قیمت‌ها در سال جدید، مالکان سعی دارند واحد‌های مسکونی خود را زودتر اجاره دهند.
آمارهای بازار اجاره بهای مسکن در آخرین ماه فصل پاییز زیاد با نوسان همراه نیست اما ظاهرا مالکان براساس نیاز خود اقدام به اجاره دادن واحد مسکونی خود می کنند.
سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات تازه‌ای از تغییر اسناد مالکیت اراضی دستگاه‌ها به وزارت راه و شهرسازی منتشر کرد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که میان سازمان ثبت و بنیاد مسکن منعقد شده هزینه تهیه نقشه و سند مالکیت برعهده سازمان ثبت است و از هیچ روستایی هزینه دریافت نمی کنیم.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از آماده شدن طرح های توجیهی برای تولید مسکن در اراضی در اختیار شهرداری در مناطق ۱۴،۱۲،۵ و ۲۰ در قالب مأموریت های قرارگاه جهادی مسکن پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ