رئیس ائتلاف دولت قانون خواستار افزایش همکاری میان بغداد و مسکو در زمینه های مختلف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی : مجازات‌های کلان مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه نقدی برگزیده شده است. غافل از اینکه جریمه مربوط به تخلفات و جرایم درجه پایین و عموما بدل از حبس است.
مجازات‌های کلان مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه برگزیده شده است. غافل از اینکه جریمه مربوط به تخلفات و جرایم درجه پایین و عموما بدل از حبس است.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
مراسم یادبود حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر برادران اسحاق جهانگیری معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری ،  ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری و  مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشگری در مسجد نور تهران برگزار شد.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری نوعی نهاد مالی محسوب می‌شوند که فعالیت اصلی آن‌ها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و سایر بستر های سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، نوعی روش غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس با تضمین سود است و همانند شبکه بانکی نیز مشمول جریمه و تنبیه بانکی برداشت پول قبل از سررسید نخواهند شد .
مربیان خارجی پرسپولیس در اعلام نظری مشترک حاضر به تمدید قرارداد مالی خود به ریال نیستند.
کامران ندری، اقتصاددان درباره حضور رئیس بانک مرکزی در نشست صندوق بین‌المللی پول گفت: «جزئیات این سفر منتشرنشده بنابراین درباره خروجی آن نیز نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا نمی‌دانیم که در صورتی که ایران دیدگاه و پیشنهاداتی برای برون‌رفت مشکلات مالی و ارزی ارائه کند، آیا با این نظرات موافق می‌شود یا نه. معمولا این نوع سفر‌ها در باب صندوق بین‌المللی پول جنبه فنی دارد و فکر نمی‌کنم سفر کاری برای رفع تحریم‌ها و برداشته شدن موانع انتقال ارز و... باشد.»
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایجاد حساب توسعه شبکه فیبرنوری با سرمایه اولیه هزار میلیارد تومانی نقطه عطفی در تامین مالی طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارهاست.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش حسابرسی ۷ سازمان وشرکت و یک مؤسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۹۹ در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
مهدی تاج با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد. جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد.جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
قائم مقام باشگاه ملوان در گفتگویی به دلیل غیبت پژمان نوری مالک باشگاه ملوان پرداخته و درباره سایر مسائل پیرامون این باشگاه هم توضیح داده است.
یک مقام مسئول در وزارت اقتصاد گفت: انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی زمینه‌ی اصلاح آنها را فراهم و به نوعی یک مطالبه‌ی عمومی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم ایجاد می‌کند.
یورگن کلوپ با وجود مالکیت ۷۱ درصدی، اولین بازی سال نوی میلادی ۲۰۲۳ را در ورزشگاه خانگی برنتفورد، با شکست پشت سر گذاشت.
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: بر اساس گزارشات، عده‌ای مزدور و اجیر شده هستند که با حمایت مالی دشمن نوعی از پوشش و رفتار ناهنجار با فرهنگ اسلامی و ایرانی را در جامعه ترویج کنند
علی‌رغم جمعیت ۱۲ هزار و ۸ نفری زندانیان جرایم غیرعمد در کشور، زنان با ۳۸۷ مورد منتهی به محکومیت‌های مالی تنها سه درصد آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
رییس انجمن انبوه‌سازن استان تهران گفت: در یک سال و سه ماه گذشته با نوعی از دست دادن زمان در طرح نهضت ملی مسکن مواجه شدیم؛ به پیشنهادات سازندگان نیز برای تامین منابع مالی این پروژه توجه نشد و ما نتوانستیم با مسئولان دور یک میز بنشینیم و صحبت کنیم.
نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی طرح الحاق یک ماده به قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جمع‌آوری متمرکز منابع مالی توسعه شبکه فیبر نوری موافقت کردند.
نصار الربیعی، دبیرکل فراکسیون صدر در پارلمان عراق شکایتی را علیه نوری مالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق به دادگاه ارائه کرد و صدور حکم جلب و ممنوع السفر شدن وی را خواستار شد.
اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده ۶ نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی ۳۶ ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است.
رئیسی توجه به معیشت و رفاه نخبگان را عامل دیگری در راستای حفظ آنان در داخل کشور دانست و گفت: حمایت از نخبگان و استعداد‌های برتر، به نوعی تکلیف دولت و نظام حکمرانی کشور و عین عدالت است. نباید اجازه دهیم نخبگان کشور به خاطر مشکلات مالی و معیشتی از مسیر علم‌پژوهی و فعالیت‌های دانش‌بنیان خارج شوند.
ملک مشاع ملکی است که دارای چند مالک باشد و به نوعی به صورت مشترک مالکیت آن مال را داشته باشند. حال اگر هر یک از شرکا بخواهد این مالکیت مشترک تقسیم شود، لازم است از اداره ثبت محل وقوع ملک، افراز آن را بخواهد و اگر ملک، غیرقابل افراز تشخیص داده شد، می تواند از دادگاه فروش آن را تقاضا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ