ارسلان مالکی از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک این سازمان با معاونت امور تعاون وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی برای ساخت مسکن با استفاده از توان تعاونی‌های دارای صلاحیت و خوش‌سابقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به ضرورت ایجاد تعاونی‌های شبکه‌ای برای تأمین زنجیره ارزش محصولات زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر در تعاونی‌های بخش صیادی و آبزی‌پروری کشور فعالیت دارند.
سرپرست دفتر نوسازی و توانمندسازی تعاونی‏‌ها از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق شبکه بانکی کشور به شرکت ‏های تعاونی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرار است در جوایز صادراتی کشور از شرکت های تعاونی نیز ارزیابی شود.
تفاهم‌نامه همکاری دفتر توسعه سرمایه گذاری اقتصاد تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف حمایت از تأسیس صندوق تعاونی‌های سرمایه‌گذاری ریسک پذیر منعقد و امضاء شد.
در نشست سالانه اتاق تعاون عملکرد یک ساله پارلمان تعاونی های کشور تشریح شد.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عشایری دامداران گفت:سهم جامعه عشایر در تولید ناخالص داخلی حدود ۸۵ هزار میلیارد تومان بوده که ۳.۱ درصد از تولید ناخالص داخلی را به خودش اختصاص داده است.
اصفهان- مدیرعامل اتحادیه منابع طبیعی و آبخیزداری و مرتعداران استان اصفهان، کمبود نقدینگی را بزرگ‌ترین مشکل تعاونی‌های منابع طبیعی استان دانست.
عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار گفت: کیفیت بخشی از ذرت های موجود دربازار مناسب نبوده و برخی تولیدکنندگان از موادشیمیایی استفاده می کنند تا زرده تخم مرغ، مشتری پسند باشد.
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بر اهمیت تدوین سند تحول و برنامه استراتژیک و توجه به ظرفیت های اسناد بالادستی برای ایجاد تحول در فعالیت های شبکه تعاون روستایی تاکید کرد.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران از خرید و عرضه پیاز جهت تنظیم بازار با توجه به مصوبات قرارگاه منیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
در این مقاله به ارائه اطلاعات در مورد پروژه های تعاونی ساز در چیتگر میپردازیم و مزایا و معایب آنرا نسبت به پروژه های قطعی بیان خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید .
جلسه توسعه همکاری‌های مشترک سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و سازمان امور عشایر کشور با محور تقویت برنامه های راهبردی در حمایت از شبکه تعاونی ها برگزار شد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی و اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران برای تولید مسکن خبر داد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران از اختصاص به بالغ بر ۴۰میلیون پلاک دام در ۴ سال گذشته خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید روستایی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مشهد با هدف تامین کالاهای مورد نیاز مردم و حمایت از کشاورزان راه‌اندازی شد.
نظرسنجی فعالان اقتصادی بخش تعاون نشان داد که شامخ بخش تعاون در مهرماه عدد ۴۸.۰۹ بوده است که نسبت به شهریور ماه با کاهش نسبی همراه بوده است.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری تهران با هدف نوسازی بافت‌های فرسوده شهر تهران با مشارکت تعاونی‌های مسکن امضا شد.
در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
عضو هیئت مدیره اتاق تعاون استان تهران گفت: ۷۵ درصد خانه هایی که کارمندان و کارگران توانسته اند تهیه کنند، با مشارکت شرکت های تعاونی مسکن بوده است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد ساماندهی و ارتقای سطح فعالیت شرکت‌های تعاونی سهام عدالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مشترک ۲ وزارت اقتصاد و تعاون عنوان کرد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از واریز معوقات تعاونی های سهام عدالت استان ها بابت سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ خبر داد.
محمود حیدری به عنوان مدیرعامل جدید اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران، منصوب شد.
این روزها دوباره موضوع توافقات و احیای برجام مطرح شده است و از این رو سعی شد در این مطلب و در گفتگو با ابراهیم سماوی کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ دهیم که با احیای برجام کدام صنایع بورسی نفع خواهند برد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ