آنخل دی ماریا بعد از مساوی با آتالانتا تاکید کرد که کسر 15 امتیاز از یوونتوس تاثیری در آینده او ندارد و همچنان از شرایط خود راضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمریناتم منظم بوده و آماده‌ام و تمام وجود و بهترین عملکردم را برای پرسپولیس می‌گذارم.
مسعود ریگی یکی از سه خرید تابستانی یحیی بوده که برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می‌کند.
چلسی بدون حضور شش بازیکن از فهرست تیم اولش برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی آمریکا شد.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا، می‎گوید صحبت‌هایی که درباره کریستیانو رونالدو مطرح کرده شوخی بوده است.
نصرت گوکچه، آشپز معروف ترکیه‌ای در مورد رفتارهای عجیبش در فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
لیونل مسی تاکید کرد پی‌اس‌جی را انتخاب کرده چون رفقایش در این تیم بوده‌اند و در ابتدا برای جا افتادن در شهر و تیم خیلی سختی کشیده است.
سرمربی پرتغالی استقلال که قرار بود امروز به همراه کادرش به پرتغال بازگردد، به طرز عجیبی از پرواز جا ماند.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ برتر و جام حذفی اظهار خوشحالی کرد.
خودرویی در ابعاد کوچک و مناسب شهرهایی که جای پارک ندارد را ببینید.
شاید فکر کنید پیکره‌های به جا مانده در شهر پمپئی در واقع بقایای «بدن» قربانیان هستند. اما این درست نیست. این پیکره‌ها حکایت عجیب‌تری دارند.
سرمربی نساجی علی‌رغم شکست تیمش مقابل تراکتور، از عملکرد بازیکنان خود رضایت لازم را دارد.
مراسم عروسی سردار آزمون دیروز در گنبد برگزار شد؛ مراسمی که عروس و داماد نداشت.
جک گریلیش، در غم از دست دادن دوست صمیمی خود، روزهای ناراحت کننده‌ای را پشت سر می‌گذارد.
میلاد خدایی معتقد است اشتباهات داوری بیشتر از مسائل فنی روی نتایج مس کرمان و حضور این تیم در رتبه چهاردهم تاثیر داشته است.
محمدرضا بیک یکی از جا مانده های لیست تیم‌ملی والیبال ایران‌ بود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: متاسفانه شاهد یک رویکردی هستیم که بعد از تصویب بودجه و در زمان اجرای آن اگر منافعی برای مردم داشته باشد دولت می‌گوید که این کار من بوده و ما دنبال می‌کردیم که انجام شود؛ اما در مقابل اگر مضراتی برای مردم داشته باشد می‌گویند مجلس ورود کرد و خراب کرد وگرنه ما دنبال اصلاح بودیم.
آیا بی‌تابی مادر دلیل حقوقی برای آزادی یک مجرم است؟ کدام مادری برای زندانی بودن فرزندش –به هر دلیلی در زندان باشد- بی‌تابی نمی‌کند؟ پیش از این هم، عفت مرعشی، مادر فائزه هاشمی با انتشار یادداشتی در روزنامه سازندگی از رهبری به عنوان دوست خانوادگی ۵۰ ساله خواسته بود تا فائزه را آزاد کنند. یعنی همان جا هم خانواده هاشمی دنبال بهره‌برداری از آشنایی قدیمی با رهبر بودند!
اشعه گاما برای بدن انسان مضر است. زیرا می‌تواند از طریق لباس و پوست به بدن ما نفوذ کرده، و یونیزه شود، یا الکترون از دست بدهد؛ که این امر به بافت بدن و DNA آسیب می‌زند.
مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان این تیم گفت که ذهنتان را از مسائل مالی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران صحبت های مهم و قابل تاملی را مطرح کرده است.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
هاشمی هیچ جا از خاطراتش اشاره‌ای به نشستن روحانی «پای میز مذاکره» نمی‌کند و تنها بر مخفی نگه داشتن مذاکرات میان چهار نفر که یکی از آن‌ها روحانی است، تصریح دارد. دلیل عدم مذاکرۀ روحانی هم روشن است؛ مخالفت امام با مذاکرۀ سران کشور با هیات آمریکایی ... علی لاریجانی نیز تاکید مرده است : روحانی در قضیۀ مک‌فارلین نقشی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ