قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی نعمتی در تبریز عملکرد خوبی داشت و حالا خود را به عنوان یک مدافع چپ ثابت در ترکیب یحیی جا انداخته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در چهار ماه سال جاری بیش از ۳ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) جابجا شد.
لیونل مسی تاکید کرد پی‌اس‌جی را انتخاب کرده چون رفقایش در این تیم بوده‌اند و در ابتدا برای جا افتادن در شهر و تیم خیلی سختی کشیده است.
دشمن در حال جا انداختن این تلقی است که حجاب یک امر شخصی است. اگر این تلقی فراگیر شود مردم تصور می‌کنند با آزادی آن‌ها مقابله می‌شود.
ناتینگهام فارست، منچسترسیتی را به قهرمانی رساند. عنوانی که رسیدن به آن برای پپ گواردیولا عادی شده، حتی اگر بازی نکنند.
سرمربی آرسنال می‌تواند جوان‌ترین سرمربی قهرمان تاریخ لیگ برتر باشد.
بیش از ۲۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه را در جای جای مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند. فلسطینیان ساکن قدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری از نخستین ساعات بامداد جمعه خود را به مسجد مبارک الاقصی رسانده و نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر به جا آوردند. فلسطینیان پس از اقامه نماز با حمل پرچم‌های فلسطین و بیرق‌های حماس و گردان‌های قسام و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مقاومت و روز جهانی قدس در محوطه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی تظاهرات گسترده‌ای به راه انداختند.
وزارت راه و شهرسازی، تعداد مسافران جابه جا شده در سطح کشور توسط حمل و نقل عمومی در ۱۸ روز طرح نوروزی (۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین) را ۱۳ میلیون نفر اعلام کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا تاریخ یازدهم فروردین امسال، خبر داد.
محمدرضا بیک یکی از جا مانده های لیست تیم‌ملی والیبال ایران‌ بود.
واقعیت این است که برای بسیاری از مردم فرقی نمی‌کند که کدام دولت یا شخص موفق شود، مساله مردم موفقیت است. موفقیت هم چیزی نیست که بتوان آن را با تبلیغات جا انداخت یا از میان بُرد. بود و نبود تبلیغات حداکثر تا چند درصد بر ندیدن یا دیدن موفقیت تاثیر منفی یا مثبت می‌گذارد.
بعد از این که خورشت جا افتاده و روغن انداخت باید چوب دارچین را خارج کنید و به مواد کمی زعفران اضافه کنید.
جهانگیری می‌گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهاد‌های انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت و موضوعی به نام «میزان رأی ملت است» را در ارتباط با انتخابات آنچنان جا انداخت که کسی نتواند تصور کند که می‌شود موقعیت جمهوریت را به هر بهانه‌ای تضعیف کرد.
زن دستفروش گفت: دیروز کنار متروی مولوی، مأمور شهرداری تمام جنس‌ها و داروندارم را با خودش برد. من حتی بساط هم نکرده بودم، هیچ راه‌بندانی نداشتم و فقط یک جنس را از داخل نایلونی بیرون آورده بودم که به یک مشتری تلفنی نشان دهم. مأمور شهرداری بساطم را از دستم کشید. وقتی اعتراض کردم و گفتم که به خدا باید اجاره خانه بدهم، کلام زشت و زننده‌ای گفت و رفت. از دیروز همه جا رفتم. از مأمور مترو و کارکنان منطقه از شهرداری پرس‌وجو کردم. هیچ‌کس سراغی از جنس‌هایم ندارد.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
پردیس احمدیه در نقش نادی دختری منفعل و پذیراست که تنها واکشنش در مقابل سختگیری‌های پدر، گریه است. علی نصیریان در نقش پدربزرگ، یکی از بدترین بازی‌های خود را در مقابل دوربین برده است و بهناز جعفری با همان چند خط دیالوگی که در کل فیلم دارد، هیچ تلاشی برای نشان دادن و جا انداختن نقش مادر برای بیننده نمی‌کند. بماند که گریمور با یک گریم سنگین چنان به صورت اغراق‌آمیز چهره‌اش را پیر کرده است.
جا ماندن ساق بندهای یک بازیکن در وسط زمین چمن تمرین تیم ملی، به ماجرای پلیسی برای کی‌روش تبدیل شد.
تذکر، احضاریه، بازداشت، ضبط پاسپورت و حالا پایین‌کشیدن بیلبورد‌های تبلیغاتی؛ راهکار‌ها علیه چهره‌های مطرحی که این اواخر از اعتراضات حمایت کرده‌اند، مشخصا تغییراتی کرده است، ولی آنچه هنوز تغییر نداشته، جا‌انداختن فرهنگ گفتگو و دشمن‌نپنداشتن همه معترضان است.
سخنگوی قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص برخورد قوه قضاییه با چهره های سرشناس که مردم‌ را به آشوب دعوت می کردند،ارائه داد.
چند روز است که اینجا در کربلا ازدحام جمعیت بیش از تصورات بوده و به اصطلاح معروف جا برای سوزن انداختن نیست، بسیاری از زائران می‌گویند پس از خواندن زیارت اربعین به سمت مرز می‌روند.
چند روز است که اینجا در کربلا ازدحام جمعیت بیش از تصورات بوده و به اصطلاح معروف جا برای سوزن انداختن نیست، بسیاری از زائران می‌گویند پس از خواندن زیارت اربعین به سمت مرز می‌روند.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: طرف آمریکایی آمادگی پذیرش بازگشت به برجام را قبل از انتخابات کنگره ندارد اما با استفاده از ابزارهای وسیع تبلیغاتی و رسانه ای می کوشد این طور جا بیاندازند که ایران مشغول به تعویق انداختن توافق است.
اکنون در جا به جایی آثار برنزی پارک هنرمندان، تکنیک‌هایی را به کار می‌بریم که از داخل بتون مسلح به فلز باشد که بتوان آن را به مجسمه گیر انداخت و شانس سرقت را کم کرد. به دنبال لحاظ کردن چنین تکنیک‌هایی در آثار جدید هستیم تا شاهد سرقت‌های کمتری باشیم. ولی قصد داریم برای حفاظت از آنهایی که کار شده با نامه نگاری‌هایی با مرکز فناوری شهرداری، آنها را با دوربین و کنترل از راه دور حفظ کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ