اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
سیاست گفتاری و رفتاری ترکیه متفاوت از هم است و رویکرد ترکیه همانند موضوع سوئد به سرعت می تواند تغییر کند.
فالوده یکی از دلچسب‌ترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید به عنوان یک نوشیدنی خنک تابستانی نوش جان کنید. فالوده انواع مختلف داره که از جمله معروف‌ترین اون‌ها میشه به فالوده‌ی شیرازی یا فالوده طالبی اشاره کرد. فالوده رویال یک نوع فالوده به سبک هندی است که با ورمیشل درست میشه.
هینتون فکر می کند که تفاوت بین ما و هوش مصنوعی فعلی در محدوده ورودی است. چت جی پی تی تک وجهی می باشد و تنها بر روی متن آموزش دیده است در حالی که سایر هوش های مصنوعی می توانند تصاویر را درک کرده و ایجاد کنند. از دید او این وضعی تغییر خواهد کرد و هوش مصنوعی آینده چند وجهی خواهد بود و می تواند با اتصال به یک ربات عمل کند.
با نصب واتس‌اپ روی گوشی هوشمند خود می‌توانید از داخل صفحه هوم ببینید که چند پیام خوانده‌نشده دارید. به‌علاوه، دو تایل برای مخاطبان و پیام‌های صوتی هم طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد به‌سرعت به مخاطبان دسترسی پیدا کنید یا بلافاصله پیام صوتی ضبط نمایید.
آیا احساس آرامش واقعاً یک رویا است؟ جواب این سوال منفی است. زیرا با کمی تلاش و چند راهکار می‌توانید احساس آرامش و خونسردی را همانطور که شایسته آن هستید به خود برگردانید.
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید از نظر فنی همه چیز روی فرم است و فقط نیاز به کمک مالی دارند.
منابع دولتی فرانسه می گویند این کشور به نفوذ چین بر روی روسیه و اوکراین برای پایان دادن به جنگ میان دو کشور امید دارد.
گوگل و مایکروسافت روی ابزار‌های هوش مصنوعی جدید برای برنامه‌های اداری خود شرط بندی می‌کنند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، می تواند امشب مقابل بایرن مونیخ به یک رکورد شگفت انگیر دیگر دست یابد.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
تیم بارسلون هم مواقعی ۶-۴ بازی می کند. شما می توانید بگویید چیزی از فوتبال نمی دانند؟ پرسپولیس بدون فوروارد بازی می کند. این اصلا موضوعی نیست که شما روی آن مانور کنید
انستیتو علم و فناوری پیشرفته کره جنوبی(KAIST) یک سگ رباتیک توسعه داده که می تواند با قدرت روی سطوح تغییر شکل دهنده مانند ساحل های شنی راه برود.
شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به وجود نیروهای انسانی متخصص و تکنولوژی های به روز در حوزه عملکردی بانک شهر گفت: جامعه پزشکی می‌تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی این بانک حساب کند.
با این خودرو می‌توانید مسافت ۲۵۰ مایل را با یک بار شارژ طی کنید. ASKA A ۵ به اندازه یک خودروی شاسی‌بلند و اولین خودروی الکتریکی چهار نفره جهان است که با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی در حدود ۲۵۰ مایل هوایی را طی کند.
در هفته ای که گذشت کریدورهای جدید آبی معرفی شد و این کریدورها می تواند راهی برای حضور در بازار بین المللی باشد.
کار علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 تمام شد و این داور می تواند قطر را ترک کند.
دولت قطر از روز جمعه به هواداران فوتبال در سراسر جهان اجازه داد تا بدون نیاز به تهیه بلیت مسابقات، وارد این کشور شوند.
خوشحالی سردار آزمون و کارلوس کی‌روش توت فرنگی روی کیک پیروزی دلچسب ایران برابر ولز بود.
ابوالفضل جلالی که یک سال قبل و در همین روزها از فهرست استقلال بیرون بود، اکنون می تواند در جام جهانی بازی کند.
یک جلسه محرومیت اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال برای مهدی رحمتی تعلیقی است نه قطعی و به همین خاطر او می تواند در بازی با ذوب آهن روی نیمکت تیمش بنشیند.
یک جلسه محرومیت اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال برای مهدی رحمتی تعلیقی است نه قطعی و به همین خاطر او می تواند در بازی با ذوب آهن روی نیمکت تیمش بنشیند.
ژاوی هرناندز اطمینان دارد که بارسا می تواند با تیم های بزرگ اروپا برای فتح لیگ قهرمانان رقابت کند. او رویای قهرمانی با بارسا در این رقابت ها را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ