این عضو شورای شهر تهران همچنین با بیان اینکه قرار بوده پیش از عید موضوعاتی را از اتفاقات شهرداری مطرح کند، افزود: «دو شب پیش متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
ثریا رضایی، مدیر توسعه کسب و کار مایکت بازداشت شد؛ او چندی پیش با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی به عزاداران حسینی توهین و هتاکی کرده بود.
خبر بازداشت سجاد کریمی پاشاکی یکی از کارمندان استانداری گیلان از سوی دادستان عمومی و مرکز این استان تکذیب شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بازداشت یک دادستان‌ در یکی از شهرهای مازندران نشان‌ از مسئولیت‌پذیری قوه قضائیه و پایبندی رئیس عدلیه به شعارهای خود در مبارزه با فساد دارد.
توضیحات زاکانی درباره دستگیری فرد بازداشت شده در دفتر شهردار به خاطره خرید اسلحه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شهردار تهران: یکی از کارکنان دفتر ما را به علت خرید اسلحه بازداشت کردند و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی موضوع را بررسی کردند که پس از بررسی این فرد آزاد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به تازگی متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.
مرکز استان گلستان از دستگیری یکی دیگر از کارمندان شهرداری گرگان خبر داد و گفت: این فرد در رابطه با پرونده دومین عضو بازداشتی شورای اسلامی این شهر بازداشت شد.
پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر شناسایی یکی از مظنونان دخیل در انتشار اسناد نظامی آمریکا، اداره تحقیقات فدرال امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که یکی از کارکنان نظامی این کشور را بازداشت کرده است.
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
سیدعلی پورطباطبایی از گردانندگان سایت خبری «قم نیوز» بازداشت شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران، خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد این گونه باشد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور کلی ۹۸ و نیم درصد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران تاکنون آزاد شدند و در کل کشور هم به نظر می‌رسد به این گونه باشد.
جزئیات بازداشت یکی از سرپل‌های شبکه اینترنشنال و لیدر اغتشاشات/ آزادی ۹۸.۵ درصد از بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر در استان تهران/رئیس سابق جمعیت هلال احمر در زندان است
نظامیان صهیونیست در یورش به جنین، یکی از نیروهای جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بازداشت کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
رییس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت یکی از معاونین اداره کل صمت استان خبر داد.
رییس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت یکی از معاونین اداره کل صمت استان خبر داد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
بازیان: مجموعه شستا و سازمان تامین اجتماعی هیچگونه تعارفی در مبارزه با فساد و صیانت از اموال سهام داران حتی در برخورد با منسوبین خود ندارد و این بنگاه اقتصادی را متعلق به خانواده بزرگ کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران می‌داند.
دادستان گرگان گفت: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان بوده هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلاً بازداشت است.
یکی از طرفداران رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام تهدیدکردن ماموران و کارمندان پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) بازداشت شد.
زاکانی: «بازداشت یکی از مدیران شهرداری در بخش حقوقی، توسط مجموعه های داخل شهرداری انجام شده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ