انتخاب اول جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال مشخص شده و این بازیکن در آستانه پیوستن به آبی‌ها قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در نخستین هفته از رقابت های لیگ بیست و سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
در خلاصه داستان «قاتل و وحشی»  آمده است:  «"زیبا" مهیای عروسی دخترش می‌شود که به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. "زیبا" برای نجات خود و دخترش می‌جنگد».
نخستین تمرین استقلال با جواد نکونام، سرمربی جدید آبی‌ها، با درگیری لیدرها با هواداران استقلال روی سکوها جنجالی شد.
یک نظریه عجیب وجود دارد که آرتتا از گواردیولا خواسته برای دکلان رایس پیشنهاد بدهد تا بازار خرید این بازیکن داغ شود.
سرمربی جدید مس رفسنجان از اهمیت این باشگاه برای مردم شهر رفسنجان آگاه است.
یک کارشناس مدیریت منابع آب و مطلع از وضعیت آب سد کرج، در رابطه با این موضوع گفت: «در سیلاب‌های اخیر زمین لغزشی در حاشیه بستر رودخانه کرج رخ داد و توده‌ای عظیم از سنگلاخ و کلوخه، از بدنه کوه کنده شد، لغزید و بستر روخانه کرج را مسدود کرد.»
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی تیم اتلتیکومادرید، پس از غلبه شاگردانش مقابل مایورکا می‌گوید سرشار از غرور است.
کلاژن یک پروتئین طبیعی در بدن است که میزان آن با گذر زمان و افزایش سن ما کاهش می‌یابد. با کاهش کلاژن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها روی پوست ظاهر می‌شوند.
یوونتوس در هفته پیش رو چشم انتظار اتفاقات مهمی خواهد بود.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز بار دیگر تاکید کرد که دادستانی هیچ مدرکی علیه بارسلونا در پرونده نگریرا ندارد.
میلان در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل اسماعیل بن ناصر ناپولی را شکست داد.
آنطور که از تصاویر ثبت شده از سوی دوربین مهدی افشاری پیداست، کادر فنی پیکان – استقلال در ابتدای بازی خوش و بش زورکی با هم داشتند!
در این گزارش، اعمال شب و روز اول ماه رجب را در کتب ادعیه و کتاب المراقبات میرزا جواد آقای ملکی تبریزی می‌خوانید.
انزجار همه‌جا در کمین است. شاید صبح که به محل کارتان می‌روید لکۀ خون ناشی از یک تصادف در بزرگراه به چشمتان بخورد؛ در محل کار، به همکارتان که از دست‌شویی بیرون آمده، ولی دست‌های کثیفش را نشُسته نگاهی شکاکانه می‌اندازید؛ و در خانه، پوشک فرزندتان را عوض می‌کنید، گرفتگی دریچۀ چاه حمام را باز می‌کنید، یا جوشتان را می‌ترکانید. فقط نوزادان و آدم‌هایی که در کُما هستند می‌توانند روزی بدون انزجار را تجربه کنند. چرا انزجار این‌قدر قدرتمند است؟ و چطور به رفتار‌های ما شکل می‌دهد؟
همه‌چیز درباره ۲ زیرسویه جدید کرونا
کارلوس کی‌روش با سازماندهی همه دقایق بازی با ولز توانست یک برد شیرین را در احمد بن علی جشن بگیرد.
رئیس جمهور اوکراین با ادعای درگیری نیروهای حامی مسکو در شهر خرسون پس از خروج ارتش این کشور از این شهر، جنگ در دونتسک را «جهنمی» توصیف کرد.
مفهوم مردم‌سالاری یعنی اینکه در رابطه طولی، گفت‌وگو وجود داشته باشد. اصلا تقلیل این مفهوم به صندوق رای اشتباهی بوده که ما همیشه داشتیم. صندوق رای یکی از اهرم‌هاست ولی اصلش این است که مثلا حرف بلوچ به مرکز استان برسد.
عباس عبدی نوشت: سنت برای نواصولگرایان یک سکوی پرش است و هیچ تقیدی به آن ندارند. خیلی راحت همه‌چیز را قربانی کسب و حضور در قدرت می‌کنند. در یک کلام آنان هیولای فرانکنشتاین بودند که برای ترساندن اصلاح‌طلبان ساخته شدند.
خبرنگار اسپوتنیک در چین گزارش کرد، هیچ نشانه‌ای از تنش در پکن دیده نشده است. مردم در سراسر شهر از جمله میدان تیان‌آن‌من زندگی عادی خود را دارند.
آنخل دی ماریا، هافبک باتجربه یوونتوس، در دیدار امروز تیمش مقابل مونزا از زمین اخراج شد.
حسین ابراهیمی گفت: هم مسئولان و هم مردم باید همچنان با صبر و حوصله حرکت کنند. نباید تصور کنیم فردای امضای توافق همه‌چیز ارزان می‌شود. هنوز نیاز به صبر و حوصله داریم تا انشالله به آرامی یک به یک مشکلات حل شود.
مدیرعامل ایران خودرو از آمادگی برای تشکیل پارک علم و فناوری در صنعت خودرو برای افزایش سهم نسبی شرکت های دانش بنیان در تولید خودرو خبر داد و گفت: ایران خودرو در راستای اهداف صنعت خودرو آمادگی دارد در این زمینه با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و دانشجویان همکاری لازم را به عمل آورده و محلی را برای احداث پارک علم و فناوری صنعت خودرو اختصاص دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ