ژیمناست جوان ایران ذخیره اول فینال قهرمانی جهان شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشکل لایسنس (اعتبار) ۲ ژیمناست کشورمان برای بازی‌های آسیایی هنوز حل نشده است.
مشکل لایسنس (اعتبار) ۲ ژیمناست کشورمان برای بازی‌های آسیایی هنوز حل نشده است.
مهدی احمد کهنی در مرحله فینال وسیله دارحلقه در مسابقات یونیورسیاد چین در جایگاه هشتم قرار گرفت.
وساطت کمیته ملی المپیک و نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی برای کسب لایسنس دو ژیمناستیک کار ایرانی در مسابقات یونیورسیاد فایده‌ای نداشت.
رسوایی مدیریتی و سرگیجه ۲ ژیمناست ایرانی در یونیورسیاد
با پایان مجوز ۲ ژیمناست به نظر می‌رسد آنها نتوانند در مسابقات دانشجویان جهان (یونیورسیاد) شرکت کنند.
تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران با ۵ ژیمناست راهی بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد شد.
مربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان گفت: در ژیمناستیک نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما ان‌شاءالله فینالیست داریم و نیم‌نگاهی هم به کسب مدال خواهیم داشت.
اولین دوره مسابقات ژیمناستیک انتخابی المپیاد استان تهران با حضور ۳۰ ژیمناست، پانزدهم تیرماه در ورزشگاه شهید قیانوری حوزه جنوبغرب تهران برگزار شد.
عکس سایت فدراسیون جهانی از تکنیک ناب نیما یعقوبی ژیمناست ایرانی
عکس سایت فدراسیون جهانی از تکنیک ناب ژیمناست ایرانی
این ملک باشکوه۱۳ هزار فوت مربعی (یک هزار و ۲۰۷ مترمربعی) که کنار دریاچه والدای قرار دارد و به‌طور کامل از چوب، به سبک خانه‌های ویلایی روسی، ساخته شده است، محل زندگی ژیمناست ریتمیک المپیکی، آلینا کابائوا ۳۹ ساله است.
این حرکت با تبدیل شدن بدن مار به شکل S آغاز می‌شود، سپس مار با فشار دادن دم خود به زمین، نیمه جلوی بدن خود را به هوا پرتاب می‌کند. تمام بدن مار در هوا معلق می‌شود. زمانی که سر مار به زمین می‌رسد، دم به سمت جلو می‌چرخد، و به همین‌صورت سر و گردن دوباره پیچ می‌خورد. تمام این حرکات دوباره تکرار می‌شوند؛ و مار با پیچاندن مکرر بدنش، خود را به سمت جلو پرتاب می‌کند.
در چارچوب رقابتهای جام جهانی ژیمناستیک باکو، مهدی الفتی با کسب نمره ۱۴.۹۴۹ به عنوان نفر اول در رقابت با ۳۲ ژیمناست به فینال پرش خرک راه یافت.
در روز اول مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری در باکو ؛ مهدی احمد کهنی با کسب نمره ۱۴.۵۰۰ در میان ۴۰ ژیمناست به فینال وسیله دارحلقه راه یافت؛ محمدرضا خسرونژاد نیز نفر اول رزرو این وسیله شد.
ششمی ژیمناست ایرانی در فینال جام‌جهانی
مهدی الفتی و مهدی احمدکهنی در جام جهانی ژیمناستیک قطر به فینال رسیدند.
نماینده ژیمناستیک ایران در رقابت‌های جام جهانی آلمان در وسیله پرش خرک به مدال نقره رسید.
اردوی دوم تیم ملی ژیمناستیک هنری با حضور ۱۰ ژیمناست در سالن فدراسیون آغاز شد.
آلینا کابائوا ۳۹ سله ژیمناست ریتمیک بازنشسته و عضو سابق پارلمان روسیه است. مدت هاست که این شایعه وجود داشته که او دوست دختر دیرینه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است، اما کرملین این ادعا را رد کرده است. گزارش‌ها اشاره می‌کنند که آن دو در سال ۲۰۱۵ میلادی صاحب یک دختر شدند.
سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی خبر داد: فرایند ثبت‌نام از کاندیداهای ژیمناستک برای شرکت در مجمع انتخابات این فدراسیون هفته آینده انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ