ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتسال یکی از زیباترین گل‌های جام ملت‌ها را مقابل ویتنام زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین آئین شکرگزاری برداشت محصول استراتژیک عناب، صبح امروز در شهرستان خوسف خراسان جنوبی برگزار شد.
با گذشت دو روز از دربی پایتخت انتشار تصاویری از سنگ های پرتاب شده به داخل زمین یک شکرگزاری بزرگ را برای فوتبال به جا می گذارد.
آیت‌الله احمد جنتی گفت: دشمنان هر چه خواستند برای نظام مشکل ایجاد کنند، خداوند اجازه نداد و باید شکرگزار درگاه باری تعالی باشیم.
سئوال بسیار مهم و امر بسیار عجیب این است که جنابعالی که تریبون مقدس نماز جمعه را در اختیار دارید بجای شکرگزاری از درگاه الهی و تشکر از مسئولین امنیتی و انتظامی که ده‌ها شهید برای برقراری امنیت تقدیم کردند، در این آتش می‌دمید و افکار عمومی را تحریک می‌کنید
مراسم آئین شکرگزاری ارتقای سامانه بومی پدافند هوایی باور ۳۷۳ با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء برگزار شد.
چند هفته مانده به برگزاری عید شکرگزاری در آمریکا، قیمت گوشت بوقلمون که خوردن آن اصلی‌ترین سنت این عید به شمار می‌رود نسبت به عید پارسال ۱.۷۳ برابر شده است.
حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد. باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.
در فاصله یک هفته تا پایان این ماه مبارک و پس از گذراندن سه شب قدر، با روحی سبک به استقبال عید سعید فطر برویم و با گذران این ماه در روزهای پرحرارت ـ که آزمونی بس دشوار بود ـ شکرگزار خداوند متعال باشیم که سعادت بندگی را نصیبمان ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ