روسیه اعلام کرده است که دبیرخانه سازمان ملل از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد وظیفه ای برای تحقیقات در مورد هواپیماهای بدون سرنشین در اوکراین ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به شهادت‌رساندن دو جوان فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است، گفت: در حال حاضر سامانه «جستجوی شغل» وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است.
پس از عضویت جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو دائم سازمان همکاری شانگهای، پرچم ایران مقابل دبیرخانه این سازمان در پکن برافراشته شد.
عراق از درخواست رسمی این کشور به دبیر خانه سازمان همکاری اسلامی برای میزبانی از نشست اضطراری این سازمان در بغداد خبر داد.
رئیس دبیرخانه بیمه و درمان سازمان بهزیستی کشور گفت مددجویان تحت پوشش بهزیستی که دارای بیمه ایرانیان و یا بیمه همگانی هستند می‌توانند برای «بیمه سایر اقشار» اقدام کنند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: از آنجا که آن‌ها نتوانسته بودند، خواسته غیرقانونی خود برای ورود دبیرخانه قطعنامه ۲۲۳۱ به موضوع پهپاد‌ها را به دبیرکل تحمیل کنند، از طریق نامه نگاری‌های سازماندهی شده و این نوع نمایش‌های سیاسی، به دنبال تاثیرگذاری روی گزارش نوبه‌ای (دوره ای) شش ماهه دبیرکل در اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ هستند.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: بخشی از مجموع حقوق پرداختی (حداقل قانون کار) از طریق سازمان بهزیستی در قبال به کار گیری افراد دارای معلولیت به کارفرمایان پرداخت می‌شود
سازمان صداوسیما با رایزنی در دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی، بدون حضور نمایندگان مجلس و دولت، و بدون توصیف و تشریح «صوت و تصویر فراگیر» و حتی بدون نام بردن از «ساترا» مسئولیت‌های جدیدی برای خود تدارک دیده تا در صورت تصویب در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی، بدون داشتن قانون مصوب، مسئولیت‌های «ساترا» را قانونی جلوه دهد!
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی امروز در جده یک نشست فوق العاده برای بررسی تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی برگزار می‌کند.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور تاکید کرد: دبیرخانه روتردام باید در سازمان ایجاد شود و مصوبات و سایر امور و همکاری در چهارچوب کنوانسیون روتردام به جد پیگیری شود.
رئیس دبیرخانه جلب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: این سازمان در ماه مبارک رمضان امسال با همکاری خیرین از خانواده‌های تحت پوشش خود که دارای فرد دارای معلولیت هستند، حمایت کرد.
رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از جمع‌آوری فطریه تحت عنوان پویش «عید همدلی» خبر داد.
قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد .
بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آن‌ها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آن‌ها با دبیرخانه آژانس موضوع عملاً حل شد؛ ضمن اینکه امروز هم نامه‌ای از جانب دفتر پادمان سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به نامه قبلی آژانس در این خصوص ارسال شده است.
با دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دبیرخانه دائمی شفافیت در مرکز آموزش و پژوهش‌های سلامت اداری و مبارزه با فساد این سازمان تشکیل شد.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین را محکوم کرد.
رییس سازمان محیط زیست گفت:تأسیس دبیرخانه سازمان همکاری‌های منطقه‌ای در دستور کار قرار گرفته و پیش نویس اولیه تشکیل سازمان به زودی برای بررسی در اختیار کشورها قرار می گیرد.
دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی نسبت به وضعیت اسیر «ناصر ابوحمید» که در شرایط ناگواری در زندان رژیم صهیونیستی به سرمی برد، ابراز نگرانی کرد.
در جریان دیدار دبیرکل اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های ‏اسلامی با امیرعبداللهیان موافقتنامه مقر بین دولت جمهوری اسلامی ‏ایران و دبیرخانه این اتحادیه به امضا رسید.
کیش - سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از اهتمام ویژه و برنامه محور دبیرخانه شورای عالی برای حل و فصل مسائل سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سطح کلان خبر داد.
سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) و دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوئیس (SECO) برای راه‌اندازی اولین لیگ ملی دانشجویان سال این سازمان با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور همزمان با روز جهانی نیکوکاری، از همکاری و مشارکت ۹ هزار و ۶۶۰ خیر با سازمان بهزیستی کشور خبر داد.
فیلمسازان حق دارند از امنیت سرمایه شان اطمینان حاصل کنند؛ بنابراین، انتظار می‌رود سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در این زمینه موضع گیری صریح داشته باشند و در دفاع از امنیت فیلم‌های سینمایی ورود کرده و اعلام موضع نمایند و البته اقدام‌شان نیز به اعلام موضع محدود نشود؛ رویکردی که تا حدودی می‌تواند به برقراری دوباره آرامش در فضای سینما منجر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ