کیش - سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از اهتمام ویژه و برنامه محور دبیرخانه شورای عالی برای حل و فصل مسائل سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سطح کلان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر مشاور امور خارجه قطر گفت که قطر به حل اختلافات از طریق روش های مسالمت آمیز و گفتگو اهتمام ویژه دارد.
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه نادرست ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد، چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است!
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است
سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش‌آفرینی در برگزاری مراسم است.
سخنگوی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرارگاه شهید فهمیده آماده نقش‌آفرینی در برگزاری مراسم است.
مستند این یک اعتراض است با اهتمام ویژه به نقش و فعالیت جنبش‌های دانشجویی، اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور پس از انقلاب را با نگاهی ویژه به دوره دولت سیدمحمد خاتمی بررسی می‌کند.
رئیس کل دیوان محاسبات گفت: یکی از موارد مهمی که بانک مرکزی باید روی آن تمرکز و اهتمام ویژه داشته باشد، موضوع تأمین ارز برای نیازهای ضروری همچون حوزه دارو، درمان و کالاهای اساسی است.
مهدی‌پور از اهتمام ویژه مجموعه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی برای احیای رویداد‌های متوقف شده حوزه رسانه خبر داد و با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاییز امسال نیز انجام شده است.
در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بر لزوم برنامه ریزی و همکاری مشترک و گسترش امنیت روانی اجتماعی شهروندان تاکید شد.
روزنامه کیهان نوشت: با نگاهی کوتاه به صفحه اینستاگرامی نیلوفر حامدی، خبرنگار سرویس اجتماعی روزنامه شرق، روشن می‌شود که وی تا چه میزان به سیاه‌نمایی و انتشار مطالب تحریک‌آمیز در حوزه خود به ویژه مسائل زنان اهتمام داشته است.
وزارت ورزش و جوانان در پیامی از کلیه‌ عوامل پزشکی که در درمان حادثه‌دیدگان بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان اهتمام صادقانه و متخصصانه داشتند، تشکر کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم و توجه کنیم که دشمن از مواردی که منجر به لکه‌دار شدن آبروی افراد می‌شود، نهایت بهره‌برداری را می‌کند.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پیگیری و تکمیل مقوله حدنگاری، نیاز به همت مضاعف دارد، گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم.
رئیس جمهور مصر که به دهلی نو سفر کرده است اعلام کرد که کشورش احترام ویژه ای برای تجربه هند در زمینه توسعه پایدار قائل است.
وزیر امور خارجه عراق به موضع گیری درباره کاهش ارزش دینار این کشور در برابر دلار پرداخت و اعلام کرد که بغداد اهتمام ویژه در این زمینه دارد تا قیمت دینار افزایش یابد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به موضوع مسکن اهتمام ویژه ای دارد به گونه‌ای که شش جلسه شورای عالی مسکن با حضور وی برگزار شده است.
فرمانده کل انتظامی به حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان فرزندان این سازمان تاکید کرد و گفت: این مهم از جمله موضوعاتی است که بایستی به آن اهتمام ویژه شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن در خصوص بافت فرسوده و ساخت مسکن باید اهتمام ویژه صورت بگیرد.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق در دیدار با سفیر کره جنوبی در عراق بر اهتمام ویژه بغداد به فراهم آوردن بستر لازم برای سرمایه گذاری در این کشور تاکید کرد.
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: تامین آب شرب سالم و آب کشاورزی مناسب برای کشاورزی مناسب برای کشاورزان از اهداف اصلی این وزارتخانه است.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: دولت اهتمام ویژه دارد که مشکلات کشور را حل کند و ارتباط با همسایگان و کشورهایی مانند چین و روسیه تقویت شده است.
رهبر معظم انقلاب، جوانان را به قدر دانستن دوران جوانی و اهتمام ویژه به هیئت‌های حسینی توصیه کردند و گفتند: هیئت‌ها هم باید یاد اهل‌بیت را زنده نگه دارند هم مرکز و پایگاه تبیین حقایق باشند.
مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به اهتمام ویژه بغداد به امنیت سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک، اعلام کرد: ثبات عراق به مثابه ثبات منطقه است.
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ