مشهد ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دبیرخانه سواد ۱۲ گانه در خراسان رضوی تشکیل شده، که این موارد از میان ۴۰ نوع سواد شناخته شده در جهان انتخاب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عراق برای تامین امنیت زائران اربعین، از تشکیل اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی محمد شیاع السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور خبر داد.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید مکلف به تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی شده است، گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه به دنبال تقویت کمیسیون ماده ۱۶ هستیم.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جای تاسف دارد که اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مدیر و اعضای هیأت علمی انستیتو پاستور ایران با حضور آمادگی خود را برای تشکیل تیم‌های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری‌های واگیر در عراق اعلام کردند.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
معاون امور بین ‎الملل قوه قضائیه از تشکیل پرونده عظیم برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای آن خبر داد.
در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد.
رسانه‌های خبری از تشکیل دولت جدید در نیجر توسط کودتاچیان این کشور با حضور ۲۱ وزیر خبر دادند.
هرچقدر که شایعات و خبرها درخصوص انتقال هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس به بایرن مونیخ بیشتر می شوند، انتقال جذاب طارمی به تاتنهام رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
اهواز- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از پیگیری طرح تشکیل دبیرخانه گردشگری ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس در این استان خبر داد.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۱۰۰ میز تخصصی ذیل ۴ ستاد دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفته که تعدادی از آنها مربوط به ستاد علم و فناوری است.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور تاکید کرد: دبیرخانه روتردام باید در سازمان ایجاد شود و مصوبات و سایر امور و همکاری در چهارچوب کنوانسیون روتردام به جد پیگیری شود.
معاون اجرایی رئیس جمهور از تشکیل دبیرخانه و احصاء نظام مسائل خیرین و خیریه‌های کشور خبر داد.
معاون توسعه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و نظام‌های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از تشکیل ۴۴۷ کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی و استقرار دبیرخانه آن‌ها در تعاون روستایی استان ها خبر داد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
با دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دبیرخانه دائمی شفافیت در مرکز آموزش و پژوهش‌های سلامت اداری و مبارزه با فساد این سازمان تشکیل شد.
در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل دبیرخانه ستاد ملی جمعیت، بر لزوم فرهنگ سازی در این حوزه نیز مورد تاکید قرار گرفت.
ایزد خواه گفت: به عقیده من اگر قرار بر تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باشد، چنین اقدامی باید توسط یک مرجع بی‌طرف انجام شود و دبیر‌خانه یا مرکز فعالیتش در یک نهاد دیگر باشد.
رییس سازمان محیط زیست گفت:تأسیس دبیرخانه سازمان همکاری‌های منطقه‌ای در دستور کار قرار گرفته و پیش نویس اولیه تشکیل سازمان به زودی برای بررسی در اختیار کشورها قرار می گیرد.
رئیس دبیرخانه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی شهر تهران تشکیل کمیته ماده ۱۰ بند ۵۵ قانون شهرداری‌ها و کارگروه سرمایه گذاری اجتماعی را از جمله اقدامات اجرایی انجام شده این دبیرخانه برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ