اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: یک قلاده پلنگ ایرانی در باغ چای یکی از روستاهای بخش چابکسر مشاهده شد. تصویر این پلنگ در باغ چای یکی از روستاهای بخش چابکسر در شهرستان رودسر به تازگی توسط موبایل یکی از کشاورزان منطقه که مشغول چیدن چای بود، مشاهده و ثبت شده است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتور سیکلت سرقتی مرتکب ۲۰ فقره موبایل قاپی شده بود خبر داد.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلتش موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
خارج خانه هستید و موبایل‌تان پیام می‌دهد که داغ کرده است و کار نمی‌کند.
دکتر رز می‌گوید ابزار‌های الکترونیکی به‌طور معمول برای کار تا دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد (۹۵ درجه فارنهایت) طراحی شده‌اند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ نوجوان که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شان موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
گوگل تصمیم دارد نخستین موبایل تاشوی هوشمند خود را در ماه ژوئن ۲۰۲۳ میلادی عرضه کند.
اگر مدت‌زمان طولانی گوشی دستتان بگیرید، انگشت‌ها و شستتان کم‌کم دچار گرفتگی شده و ملتهب می‌شوند و انواع بیماری‌های دست را ایجاد می‌کنند؛ مانند تاندونیت و سندرم تونل کارپال.
هتل امیرکبیر اراک محل اردوی بازیکنان این تیم است. رحمتی معمولاً کنترل بازیکنان را به کادرش می‌سپارد. اما او روی یکسری مسائل حساسیت دارد: «در موقع صرف شام بازیکنان حق استفاده از موبایل را ندارند و اگر بازیکنی رعایت نکند بلافاصله جریمه می‌شود.» آن‌ها فقط در زمان استراحت و حضور در اتاق‌های‌شان مجاز به استفاده از تلفن همراه هستند.
کاربران ایرانی از امروز متوجه شده‌اند که دیگر امکان ورود به بازی موبایل Clash of Clans را ندارند، چرا که ظاهرا کمپانی سوپرسل ایران را تحریم کرده است.
گروهی از محققان با همکاری یک پژوهشگر ایرانی یک دستگاه خوانش داده های الکتروشیمیایی ابداع کرده اند که داده های عملیات حسگرهای زیستی الکتروشیمیایی را روی موبایل نمایش می دهد.
در بین اعضای خانواده و اطرافیان خودتان نگاه کنید، چند نفر هستند که بدون گوشی همراه نمی‌توانند زندگی کنند یا وقتشان را بگذرانند، حتی برخی می‌توانند در طول شبانه روز یک کلام با اعضای خانواده‌شان صحبت نکنند، اما بدون گوشی هرگز نمی‌توانند زندگی کنند! این‌ها همان معتادان به گوشی و فضای مجازی هستند.
وزارت ارتباطات به منظور تولید سیستم عامل بومی فراخوانی منتشر کرده و از تولیدکنندگان سیستم عامل موبایل دعوت به همکاری کرده است. این فراخوان درحالی منتشر شده است که کسب‌وکارها با مشکلات پیش‌آمده از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از طرفی تجربه‌های ناموفق می‌گوید، این مدل تولیدات بومی استقبال کاربران را به همراه ندارد.
نیمار با وجود مصدومیت تمام تمرکز خود را روی جام جهانی قرار داده است.
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را در وب تاریک برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
فروشگاه نرم‌افزار‌های اندروید روز جمعه به‌طور ناگهانی یک نرم‌افزاری موبایل ایرانی که ادعا دارد می‌تواند همزمان جانشین اینستاگرام، واتساپ، پرداخت‌ساز‌ها و سایت‌های پخش فیلم باشد را خطرناک معرفی کرد و خواستار حذف آن از گوشی‌های همراه شد، اما تنها چند ساعت بعد خودش به سختی مجازات شد
طبق گزارشی جدید تبلت پیکسل و همچنین موبایل پیکسل نوت پد بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شوند.
عضو تیم تخصصی کودک و نوجوان در انجمن ازدواج درباره نشانه‌های «موبوفوبیا» (ترس از دور شدن موبایل) در کودکان، گفت: اغلب کودکان مبتلا به «موبوفوبیا» بدون موبایل سر میز غذا حاضر نمی‌شوند. بیشتر در خانه می‌مانند و حاضر نیستند هیچ کاری را بدون موبایل انجام دهند و حتی نمی‌توانند بدون موبایل در خانه بمانند و اگر دور از موبایل باشند حالشان بد می‌شود. این کودکان حاضر نیستند هیچ فعالیتی را جایگزین استفاده از موبایل کنند.
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ