رئیس پلیس فتا فراجا گفت: متهمان پرونده طی برقراری تماس صوتی با شهروندان در بستر پیام رسان‌های موبایلی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی با آرم صدا و سیما اقدام به اخذ اطلاعات شخصی و در نهایت از حساب مال باختگان برداشت غیرمجاز داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زوج سارق که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
متهمان خرید کالا از طریق ارائه رسیدجعلی در تهران توسط پلیس دستگیر شدند.
سردار جلیلیان؛ ماموران انتظامی در اقدام ضربتی و غافلگیرانه و در عملیات هماهنگ موفق شدند عاملان قتل را در مخفیگاهشان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه دستگیر کنند.
چند نفر از کارمندان فرمانداری و شهرداری شاهرود به اتهام ارتشاء، تحصیل مال نامشروع و سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود بازداشت شدند.
چند نفر از کارمندان فرمانداری و شهرداری شاهرود به اتهام ارتشاء، تحصیل مال نامشروع و سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود بازداشت شدند.
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات دستگیری ۶ تن از متهمان توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان را تشریح کرد.
رئیس کل دادگستری تهران گفت: فرماندهان انتظامی و مسئولان قضائی با یک برنامه‌ریزی منسجم نسبت به جلب و دستگیری متهمان و محکومان متواری اقدام کنند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خواهر و برادر سارق در شهرستان میامی خبر داد و گفت: انگیزه متهمان پرونده فروش اموال مسروقه برای تهیه مواد مخدر بوده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت تلفن همراه در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود انگشتان دست مالباخته را قطع کرده‌اند.
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمان زورگیری از نوجوانان با سلاح سرد و اسپری اشک آور خبر داد.
بجنورد- دادستان بجنورد گفت: متهمان تعرض به بانوی ناهی از منکر در بجنورد دستگیر شدند.
بجنورد- دادستان بجنورد گفت: متهمان تعرض به بانوی ناهی از منکر دستگیر شدند.
تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم‌های فوتبال مطرح تهرانی، در یک مهمانی شبانه در شهر دماوند با حکم قضایی بازداشت شدند.
رئیس پلیس سایبری کشور ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، در نهایت متهمان پرونده مورد شناسایی قرار گرفتند و پس از اخذ مجوزهای قضائی دستگیر شدند.
رئیس پلیس فتا فراجا از شناسایی تعدادی کلاهبردار حرفه ای با شگرد برقراری تماس صوتی از بستر پیام رسان های موبایلی و جعل آرم صداوسیما خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو‌های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو‌های صفر کیلومتر حواله آن‌ها را خریداری و سپس به چند نفر می‌فروختند معترف و تا کنون ۶۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی فعال سازی واحد‌های گشتی در سطح شهر؛ در محدوده کلانتری نازی‌آباد، ماموران به ۲ نفر از متهمان سابقه دار و تحت نظر این یگان که بی‌هدف در حال پرسه‌زنی و زاغ‌زنی در خیابان بودند، مشکوک شدند و برای بررسی موضوع، متهمان را دستگیر کردند.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به دستگیری قاچاقچیان چوب که اقدام به حمله به نگهبان منابع طبیعی در شهرستان چمستان کرده بودند اظهار کرد: با ورود دادستان چمستان به عنوان مدعی العموم و همکاری نیروی انتظامی قاچاقچیان چوب بازداشت شدند.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان‌پرستی بودند، خبر داد.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ