مهدی هاشم‌نژاد در این فصل نتوانسته کیفیت موردنظر را نشان بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
ستاره جوان لیگ بیست و دوم فصل جدید را کابوس وار شروع کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: حریف تیمی جوان و خطرناک بود که بازیکنانم باوجود مشکلاتی که داشتند به پیروزی ارزشمندی رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: حریف تیمی جوان و خطرناک بود که بازیکنانم باوجود مشکلاتی که داشتند به پیروزی ارزشمندی رسیدند.
اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.
مصوبه جدید کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر کام در شرایطی با کام تراکتور تبریز شد که براساس تصمیم جدید این کارگروه هر تیم می تواند دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکنان جوان داشته باشد.
هافبک جوان پرسپولیس روزهای عجیبی را در پرسپولیس دنبال کرد؛ از تجربه اولین نمایش و راهیابی به تراکتور تا جدایی پر از بغض با این تیم.
به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به مثلث قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر منتفی شده و باید شاهد حضور او در تراکتور یا گل گهر باشیم.
باشگاه‌های استقلال و تراکتور برای جذب دروازه‌بان جوان هوادار نامه زدند.
دروازه‌بان تراکتور با وجود دریافت پیشنهاد تمدید از باشگاه خود اما هنوز پاسخ قطعی به مسئولان نداده است.
مدافع جوان تراکتور تبریز پیشنهاداتی از باشگاه‌های قطر و امارات دارد.
مدافع جوان تراکتور تبریز پیشنهاداتی از باشگاه‌های قطر و امارات دارد.
اگر هوا خوب بود نتیجه‌ای رویایی برابر پیکان ثبت می‌شد، این ادعای وینگر جوان و پرجنب و جوش تراکتوری‌هاست.
باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد که برای مصاف با نفت مسجد سلیمان به این شهر سفر نخواهد کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که مهاجم جوان سرخپوشان پس از چند هفته توانست دوباره گلزنی کند و روی گل دیگری این تیم هم تاثیر مستقیم داشته باشد
مدافع جوان تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به بهبود آسیب دیدگی‌اش گفت: خودم و خانواده‌ام را خیلی نگران کردم اما زنده بادهای هواداران تیم به من جان دوباره داده است.
کوپال ناظمی که قرار است بازی تیم ساپینتو و تراکتور را سوت بزند، به طرز عجیب گرفتار اتفاقات جنجالی در بازی های استقلال شده است.
بازیکن آینده دار تیم ملی جوانان از انگیزه هایش برای پیشرفت در ادامه کار خود می گوید.
محمد نصرتی مربی تراکتور با تمجید از پشتکار و انگیزه سرمربی لالیگایی جدید این باشگاه، مدعی است او در فرصت مناسب قادر خواهد بود اتفاقات بزرگی را نه در تبریز که در فوتبال ایران به جا بگذارد.
تراکتور امروز در استادیوم نقش جهان نتیجه را 4-2 به سپاهان باخت اما فوتبال را نباخت و یک پای بازی زیبای هفته دهم لیگ برتر بود.
نمایش بسیار خوب محمد عمری در بازی‌های گذشته و گلزنی او مقابل گل‌گهر موجب شده تا یحیی نگاه ویژه‌ای به این ستاره جوان داشته باشد.
دو بازیکن جوان تراکتور این روزها به تمرینات تیم تازه تاسیس مس‌سونگون اضافه شده‌اند.
اعتراف تراکتور به جواب منفی ارسلان، عزت‌اللهی و انصاری‌فرد
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهاردهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ