دو بازیکن جوان تراکتور این روزها به تمرینات تیم تازه تاسیس مس‌سونگون اضافه شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک شهر طی پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار، ازخبرنگاران به عنوان بازوان کارآمد و توانای‌ میهن اسلامی‌ در عرصه‌ خبر و اطلاع رسانی یاد کرد و این روز را به اهالی عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.
بیلد از منابع نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ دریافته که بازگشت مانول نویر احتمالا تا سال 2024 طول بکشد.
بازه زمانی عصر آهن در نقاط مختلف جهان متفاوت است، و دلیل آن متفاوت بودن زمان شروع استفاده از آهن در نقاط مختلف دنیاست. با این‌حال، بریتانیا بین سال‌های ۵۰۰ قبل از میلاد تا ۴۳ پس از میلاد در عصر آهن قرار داشت.
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی نوشت: ابتکارعمل در دیپلماسی پویا و چندوجهی جمهوری اسلامی ‎ایران می‌تواند چشم‌انداز پایان چالش‌های اساسی را برای کل منطقه ترسیم کند.
جواد نکونام به عنوان " شاه ماهی نقل و انتقالاتی" از سوی فتح الله زاده معرفی شد و دربی‌های جذابی را هم پشت سر گذاشته است.
یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویندوز توسط کارآموزی به نام وز چری نوشته شد. چری در اینباره گفته: «این بازی را وقتی کارآموز مایکروسافت بودم، خارج ساعات کاری ام در تابستان سال ۱۹۸۸ برای ویندوز ۲.۱ نوشتم. آن زمان دانشجو بودم و به جای درس خواندن برای امتحانات پایان ترم روی یک کامپیوتر مک پاسور بازی می‌کردم و می‌خواستم یک نسخه از آن را برای خودم روی ویندوز هم داشته باشم.»
از آنجایی که گربه‌ها در سن چهار ماهگی به توانایی باردار شدن دست می‌یابند، چرخه تولد بالاتری دارند. گربه‌ها هر دو تا سه هفته به گرما می‌روند. گربه در هر بارداری به طور متوسط چهار بچه گربه حمل می‌کند. اما برخی از گربه‌ها حتی ممکن است در یک بارداری تا ۱۲ بچه گربه به دنیا بیاورند.
امام اصلی مرکز اسلامی زاگرب در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس تاکید کرد که همه انسان‌های عدالتخواه و حقیقت جو باید روز قدس را گرامی بدارند.
اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.
از آنجایی که اعماق دریا از نظر فیزیکی بسیار غیرقابل دسترس است، مقایسه آن با فضا ممکن است تشبیه مفیدی به عنوان یک اکوسیستم غیر قابل تصور باشد. اما برخی از دانشمندان اعماق دریا استدلال می‌کنند که حجم وسیعی از تحقیقات در مورد آن را که در دهه‌های اخیر پدیدار شده است، بیگانگی آن را برای ما به حداقل رسانده است.
ستاره خط دفاعی رئال مادرید این بار بد زمانی را برای شیرین‌کاری در زمین فوتبال انتخاب کرد.
مشهد ـ کربلا خالص‌ترین و پاک‌ترین انقلاب تاریخ است و اربعین تکمیل‌کننده فرهنگ عاشوراست.
مشهد ـ کربلا خالص‌ترین و پاک‌ترین انقلاب تاریخ است و اربعین تکمیل‌کننده فرهنگ عاشوراست.
جردن باروز در راه فتح قله کشتی امریکا، آمار خیره کننده ای از خود به جای گذاشته است.
رستوران‌ها و کافه‌های ایتالیا در تقلا برای توضیح هزینه‌های فزاینده انرژی به مشتریان، قبوض برق و گاز خود را در ملأ عام به نمایش گذاشتند.
رستوران‌ها و کافه‌های ایتالیا در تقلا برای توضیح هزینه‌های فزایند انرژی به مشتریان، قبوض برق و گاز خود را در ملأ عام به نمایش گذاشتند.
رامین رضائیان و دانیال اسماعیلی‌فر به مانند دو خط موازی در فوتبال ایران هستند که انگار قرار نیست جایی با هم تلاقی داشته باشند.
مدافع چپ این روزها تیم فوتبال پرسپولیس یکبار دیگر در حسرت دعوت به اردوی تیم ملی باقی ماند و شاید این غیبت به معنای پایان یک رویا باشد.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت‌ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود، اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه‌ها دروغ گفت.
پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره حواشی ایجاد شده در دیدار ایران و‌ هلند توضیح داد.
علیرغم نقاط ضعف قابل توجه در سبک بازی پرسپولیس، پیروز شدن مقابل فولاد تحت هدایت جواد نکونام خیلی دشوار است.
خلاف‌گویی‌ها در میان نواصولگرایان عادت شده، یکی می‌گوید که گرفتن اینترنت خانگی در امریکا نیازمند گواهینامه است! دیگری میگه در برخی دانشگاه‌های جهان دختر و پسر را جدا کردند، دیدند میانگین نمرات ۵/۱ نمره بیشتر شده! ظاهرا نطفه نواصولگرایی با خلاف‌گویی و جعل و نفی حقیقت بسته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ