دروازه‌بان تراکتور با وجود دریافت پیشنهاد تمدید از باشگاه خود اما هنوز پاسخ قطعی به مسئولان نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که تب نقل و انتقالات کمی فروکش کرده بود، مدیران پرسپولیس و تراکتور دو انتقال بزرگ را تائید کردند.
بعد از 24 ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تأیید کرد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
آمریکا تصور می‌کند که می‌تواند با استفاده از سیاست‌‌‌های بازدارندگی‌‌‌ و اهرم‌‌‌سازی، ایران را پای میز مذاکره بیاورد. از همین رو هر از چند گاهی اخباری از مذاکرات غیرمستقیم بین تهران و واشنگتن به گوش می‌رسد و متعاقب آن نیز بعضا برخی تحرکات از سوی واشنگتن می‌‌‌بینیم که شاید از نظر مخاطبان با روح مذاکره در تضاد باشد.
استقلال اگر چه در نقل و انتقالات و در جذب بازیکن تا به این جای کار موفق نبوده است اما اخبار جنجالی نقل و انتقالات مربوط به این باشگاه بوده است.
در روز مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند، همه منتظر روشن‌شدن تکلیف جنجالی‌ترین بازیکن نقل و انتقالات هستند.
دروازه‌بان پیشین تراکتور برای مذاکره با مسئولان گل‌گهر وارد دفتر این باشگاه شد.
اخبار حکایت از حضور فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در فرانسه دارند ولی هدف او مذاکره برای خرید کیلیان امباپه نیست.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران اخبار منتشر شده مبنی بر مذاکرات مستقیم و محرمانه تهران و واشنگتن را تکذیب کرد.
اخبار واصله حکایت از آن دارد که مدیربرنامه‌های ایرانی ریکاردو ساپینتو به صورت پنهانی با مدیران باشگاه گل گهر سیرجان وارد مذاکره شده است!
محمدرضا اخباری یکی از بازیکنانی است که مذاکره برای تمدید قرارداد با تراکتور را انجام می‌دهد.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
بر خلاف اخبار منتشر شده علی باقری همچنان مسئولیت تیم مذاکره کننده ایران در جریان مذاکرات رفع تحریم‌ها را برعهده دارد و از تیم مذاکره کننده کنار گذاشته نشده است.
باشگاه استقلال نسبت به انتشار اخباری درخصوص مذاکره با تیام یا صحبت های مدیر برنامه های وی واکنش نشان داد.
مدیرتیم فوتبال پیکان اخبار منتشر شده درباره مذاکره با باشگاه استقلال درباره دو بازیکن خودروسازان را تکذیب کرد.
رییس باشگاه النصر به اخباری که پیرامون مذاکره این باشگاه با کریستیانو رونالدو منتشر می‌شود، واکنش نشان داد.
مطرح شدن بحث بازگشت سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران به فوتبال روسیه باعث شده است تا اخبار زیادی درباره این بازیکن در رسانه‌های روسی مطرح بشود.
وبسایت اخبار الیوم خبر داد که کارلوس کی‌روش پیشنهاد الاهلی را رد کرده است.
برخلاف روزهای گذشته، کاوه رضایی در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد.
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های فوتبال جهان رخ می‌دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
دنبال کنید، زنده. اخبار مربوط به تحولاتی که در بازار نقل و انتقالات در تمام لیگ های فوتبال جهان رخ می دهد: شایعات، ورود، خروج و مذاکره!
با وجود واکنش باشگاه استقلال به شایعات جدایی مجیدی و رد این اخبار، فرهاد امروز خواهان جدایی شد. او دیروز به دوبی پرواز کرده بود. الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ