با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با ۱۷ روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.
با تایید فابریتزیو رومانو، برناردو سیلوا قراردادی جدید با منچسترسیتی امضا خواهد کرد.
منچسترسیتی پیشنهاد النصر عربستان برای جذب را پذیرفت.
پس از استماع نظرات موافقان و موافقان با بررسی این لایحه بر اساس اصل ۸۵، نمایندگان با اکثریت آرا با این موضوع موافقت کردند.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن و اجرای آزمایشی انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون انقلاب پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی از اضافه شدن فوتبال خیابانی (گل کوچک) به این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی از اضافه شدن فوتبال خیابانی (گل کوچک) به این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حاضر به ملاقات با یکی از معروف ترین ایجنت های بازیکنان داخلی نشد.
دنیل کارواخال معتقد است که سیستم داوری اسپانیا علیه رئال نیست و با تصمیم VAR در مورد مردود اعلام شدن گل مارکو آسنسیو به بارسا نیز موافق است.
گفته می‌شود یحیی گل محمدی تنها در صورتی با جدایی برخی از بازیکنانش موافقت خواهد کرد که بحث معاوضه در میان باشد.
بارسلونا در دقیقه 22 بازی برابر اتلتیکو به گل رسید. گلی که شدیدا مورد اعتراض بازیکنان اتلتیکو قرار گرفت ولی کارشناس داوری مارکا با تصمیم داور موافق است.
احتمال بازگشت علی علیپور به پرسپولیس در صورت موافقت یحیی گل محمدی زیاد است.
مهاجم مصدوم سرخ‌ها تنها در صورت موافقت با شروط یحیی گل‌محمدی به تیم پرسپولیس اضافه خواهد شد.
یحیی گل محمدی برای بازگشت عیسی آل کثیر به این تیم شروط پزشکی وضع کرد.
سعید صادقی که بنیانگزار گل نخست پرسپولیس مقابل هوادار بود، با حرکتی انفرادی و زیبا در پشت محوطه جریمه و شوت به زاویه موافق گل دوم تیمش و اولیم گل خود در این فصل با پیراهن قرمز را به ثمر رساند
پس از موافقت یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس مذاکره با شیخ دیاباته را پیش می‌برد.
یحیی گل‌محمدی موافقت خود را برای جذب دیاباته اعلام کرده تا مدیران باشگاه باب مذاکره با او را باز کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ