تیم هندبال الکویت امروز در حالی مقابل تاشکند ازبکستان به برتری رسید که 7 نفر از اعضای این تیم به کشورشان بازگشته بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک (IOC)، انتخابات شورای المپیک آسیا را بررسی و شیخ احمد کویتی را سه سال از حضور در ورزش محروم کرد. او پیش از این تعلیق بود ولی به تایلند محل اجلاس سفر کرد
کمیته بین المللی المپیک از راندیر سینگ هندی خواست به سمت قبلی‌اش بازگردد.
کمیته بین المللی المپیک به انتخابات شورای المپیک آسیا ورود کرد و علاوه بر محروم کردن شیخ کویتی، این انتخابات را فعلا نپذیرفته است.
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست عدم تعهد وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان با وزیر امور خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد.
تیم ملی فوتسال کویت با هدایت محمد ناظم‌الشریعه به برد خوبی مقابل حریف اروپایی دست پیدا کرد.
ورزشکار کویتی از مسابقه برابر حریفی از رژیم صهیونیستی در جریان مسابقات شمشیر بازی بلغارستان انصراف داد.
نماینده کویت در سازمان های بین المللی در ژنو گفت: کویت تحولات مربوط به پرونده هسته ‌ای ایران را دنبال می ‌کند و امیدوار است طرف‌ ها در مذاکرات بتوانند به توافق برسند.
پنالتی کویتی‌ها را فیصل الدخیل باتجربه به عابدزاده جوان زد، تا آن تیم شایسته علی‌رغم جسارت بالایش در دقیقه آخر بازی و روی یک ضربه پنالتی از کویت شکست بخورد و دوره المپیکی نشدن فوتبال ما بعد از دو دوره تحریم و این حذف بعد از المپیک مونترال ۱۹۷۶ همچنان ادامه داشته باشد.
کشورهای اردن، مصر، عربستان، قطر، کویت، سلطنت عمان، امارات، ترکیه و الجزایر جنایت اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینی ها در نابلس را محکوم کردند.
مهاجم ایرانی- کویتی شاغل در لیگ قطر به احتمال فراوان با صنعت نفت آبادان قرارداد امضا می‌کند.
رسانه‌های کویت یکشنبه اعلام کرده بودند که هیات دولت کویت خواستار بازگرداندن گزارش‌های کمیسیون های مالی به کمیسیون ها و لغو استیضاح عبدالوهاب الرشید وزیر دارایی و براک الشیتان وزیر مشاور در امور کابینه است.
موافقت با معافیت شهروندان کویت از دریافت ویزای شنگن، مشروط به توقف مجازات اعدام پیش از آغاز معافیت از طریق مذاکرات دوجانبه بین دو طرف است.
در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت ها از مقاومت تاکید کردند.
یک پژوهشگر کویتی مسائل فلسطین تاکید کرد که فعالیت های مردمی در بالاترین سطوح در مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی جریان دارد.
هیات وزیران کویت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها بویژه در نابلس و رام الله در کرانه باختری را محکوم کرد.
کاکائو مربی برزیلی و شناخته شده فوتسال جهان که در جام ملت ها هدایت کویت را برعهده داشت به صورت اختصاصی با خبرنگار ما به گفتگو پرداخت.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیداری دوستانه و کاری با همتای خود در کویت برگزار کرد.
منابع کویتی از شروع رایزنی ها برای تشکیل دولت جدید این کشور خبر دادند.
مراکز رای گیری در کویت از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه گشوده شد و کویتی‌ها برای انتخاب نمایندگان خود در مجلس به مراکز رای‌گیری رفتند.
کویتی ها از صبح امروز برای انتخاب نمایندگان خود در پارلمان کویت به پای صندوقهای رای رفته اند.
کویتی ها فردا ۲۹ سپتامبر جاری برای انتخابات نمایندگان مجلس امت این کشور به پای صندوق های رای می روند.
بدون تردید شهرزاد مظفر یکی از شاخص‌ترین چهره ها در فوتبال و فوتسال زنان ایران است، نامی که بعد از اتمام قرارداد چهار ساله با کویت، حالا دوباره با پیشنهاد این کشور مواجه شده است.
۹۵ درصد از کویتی‌ها با هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یا تجارت با صهیونیست‌ها به شدت مخالفند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ