رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان برگزاری هفته های ششم و هفتم توضیحاتی را ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فدراسیون فوتبال، سقف قرارداد بازیکنان استقلال تکمیل شده و حتی امکان استخدام سعید مهری و مهدی هاشمی‌نسب نیز وجود ندارد.
مهدی تاج ضمن اشاره به بدهی برخی باشگاه های لیگ برتری گفت: راغب هستیم استقلال هم مراحل خود را طی کرده و مجوز حرفه ای بگیرد.
مهاجم بوشهری فصل قبل استقلال عنوان کرد همشهری و هم‌تیمی سابق او منتظر بازگشت به جمع آبی‌هاست.
ستاره ایرانی پورتو در پایان یک فصل طاقت فرسا در حال استراحت در بوشهر است.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم، ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران گفت: هنوز تاج فردی را در هیأت رئیسه معرفی نکرده و ما منتظر این موضوع هستیم.
با وجود وعده مهدی تاج به نظر می رسد، دیدارهای لیگ برتر در هفته پایانی به خصوص دیدار پرسپولیس – استقلال بدون حضور تماشاگران زن برگزار می شود.
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بودجه ورزش پاسخگوی فعالیت‌های ورزشی نیست، گفت: مهدی تاج باید زودتر احکام تیم فوتبال امید را بزند.
واحد رسانه‌ای هیأت ثارالله زنجان در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س)، یکی از سرودهای مهدی رسولی برای ولادت حضرت با عنوان «کیه که بشناسه زهرا رو» را منتشر کرد.
مهدی طارمی با یک استوری اینستاگرامی به شرایط اقتصادی کشور واکنش نشان داد.
عدم توجه مجلس و دولت به ارانه بودجه بر اساس زمانبندی قانونی آن یعنی ۱۵ آذرماه گذشته، و تذکر‌های صوری و غیرعملی برای رفع سوال و تعجب و حیرت دانشگاه و جامعه از چنین وضعیت بی قانونی که نه قانونگذار به قانون عمل می‌کند و نه مجری قانون؛ همگی موید آن است که باید منتظر روز‌های آشفته تری بود.
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی سه بر یک ایران برابر آمریکا خبر داد.
شاید هیچ کس مثل مهدی طارمی این چهار سال را منتظر هشتم آذر نبوده، ستاره بزرگ ایران و آسیا برای جبران به زمین خواهد آمد.
شاید هیچ کس مثل مهدی طارمی این چهار سال را منتظر هشتم آذر نبوده، ستاره بزرگ ایران و آسیا برای جبران به زمین خواهد آمد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضوابط شناسایی سکوهای مشمول طرح حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و شرایط بهره مندی از حمایت های آن را در فراخوانی منتشر کرد.
مهدی نصیری نوشت: تا اطلاع بعدی به موضوعات سیاسی حساسیت برانگیز (به استثنای مباحث اندیشه‌ای و نظری سیاسی و غیر سیاسی) نخواهم پرداخت و مانند میلیون‌ها نفر دیگر منتظر میمانم که ببینم خسروان با این ملک و کشور چه خواهند کرد
رقم دقیق لوکادیا نیز همچون مهدی قایدی منتشر خواهد شد و استقلالی‌ها معتقد هستند بر خلاف اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مهاجم هلندی گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر خواهد بود!
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.
معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان جذب شده این تیم، گفت: منتظر ITC محمد محبی و مهدی قایدی هستیم.
در شرایطی که استقلالی‌ها منتظر جواب مهدی قایدی هستند و می‌خواهند دوباره او را به خدمت بگیرند، این بازیکن همچنان در دبی حضور دارد و جدیدترین استوری اش هم این موضوع را تایید می‌کند.
خبرنگار سرشناس در حوزه نقل و انتقالات ترکیه مدعی شد باشگاه فنرباغچه همچنان در انتظار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو است.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا با حضور ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از مجمع وپویا را بخوانید.
داریوش مهرجویی شب گذشته در ویدیویی که توسط مهدی خرم دل فیلمساز و روزنامه نگار منتشر شد، پروانه نمایش فیلمش را نشان داد و گله کرد که این پروانه اعتبار ندارد و اعلام کرد که مقابل وزارت ارشاد تحصن خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ