مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگشته تا روزهای خوبی در تاتنهام را تکرار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفرات آغاز کننده بازی برای شمس‌آذر مقابل استقلال خوزستان معرفی شدند.
خطیب نمازجمعه تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی هویت خود را از مدرسه عاشورا دارد گفت: به واسطه مدرسه عاشورا است که امروز سوریه را از چنگال امریکا خارج کرده است.
پوست اندازی ترکیب رئال در ال‌کلاسیکو، یکی از اتفاقات ویژه این دیدار بود که توجهات زیادی را به خود جلب کرد.
اراک- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشانده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان قابل تصور نیست.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سران باشگاه یوونتوس به فکر ایجاد تغییرات در اسکواد تیم و همچنین فروش معقول چند ستاره هستند.
ژاوی در طول یک سال و نیمی که مربی بارسا بوده، دست به تحولات گسترده‌ای در تیم زده و تعداد بازیکنانی که از روز اول حضور او در تیم مانده‌اند، بسیار اندک بوده است.
مهدی رحمتی تیم‌سازی در نساجی را آغاز کرده و امیدوار است با جذب نفرات جدید این تیم را به شرایط خوبی برساند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرچمی را که امام راحل برافراشت و انقلابی را که او رهبری کرد و توسط امام حاضر رهبری می‌شود، سرآغاز تحولی جریان‌ساز و ماندگار در مسیر تاریخ بود.
شورای نگهبان، به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بیانیه‌ای صادر کرد.
مارسی برای یک تابستان شلوغ آماده می‌شود و رسانه‌های فرانسوی می‌گویند برای ورود خریدهای جدید 9 بازیکن این تیم را ترک خواهند کرد.
محققان چینی نوعی ربات کوچک شناگر ابداع کرده اند که می تواند انقلابی در درمان سرطان ایجاد کند. این میکرو ربات با الهام از خرس آبی تولید شده است.
حوزه هایی خارج از دسترسی هوش مصنوعی وجود دارند. کارهای کارگران یقه آبی مانند حوزه ساخت و ساز ساختمانی و کشاورزی که حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی بخش ثروتمند جهان را تشکیل می دهند از این دست هستند. هوش مصنوعی نمی تواند کار فردی که مارچوبه می چیند را انجام دهد و برای آن فرد نیز فایده ای نخواهد داشت.
تحقیقات نشان می‌دهد که میانگین دمای زمین در حدود ۶۰۰۰ سال پیش در مقایسه با میانگین قرن نوزدهم حدود ۰.۷ درجه سانتیگراد گرمتر بود و سپس تا انقلاب صنعتی به تدریج سرد شد. ما دریافتیم که بیشتر شواهد به این نتیجه اشاره دارد. در همین حال، مدل‌های اقلیمی عموما روند گرمایش خفیفی را نشان می‌دهند که مربوط به افزایش تدریجی دی‌اکسید کربن است، زیرا جوامع مبتنی بر کشاورزی در طول هزاره‌ها پس از عقب‌نشینی صفحات یخی در نیمکره شمالی توسعه یافتند.
وقتی که انقلاب شد در یک روزِ دَه بهمن، ساعت دو بعد از ظهر بود دیوار‌های آجری بلند کارخانه شروع به سوختن کرد و دود آبی رنگ اتاقکی که تفاله جو را می‌سوزاند با دود سیاه رنگ ناشی از آتش سوزی رو به آسمان در هم تنیده شد.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
میزان نوشت: فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد و بر اثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرز‌های آبی دستگیر شد.
آبی پوشان بعد از بازگشت از سیرجان دیروز در مجموعه انقلاب ریکاوری کردند.
در روزهای که همه حواس ها به دو بازی تیم ملی در اتریش بود ساپینتو هموطن کی روش در مجموعه انقلاب سعی در بالا بردن روحیه مبارزه و آمادگی آبی پوشان داشت.
اینجا مجموعه ورزشی انقلاب است. یک روز بعد از تساوی استقلال در برابر پیکان که موجب شعار دادن شعارهای انتقاد آمیز از سوی تماشاگران علیه آبی ها شد.
تمرین استقلال برای بازی با نفت مسجد سلیمان روز گذشته در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب دنبال شد.
تربت جام ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری دولت مردمی به دنبال رفع تنش آبی در پنج شهرستان مرزی شمال شرق با ایجاد ۴۰ پروژه آبرسانی است.
تربت جام ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری دولت مردمی به دنبال رفع تنش آبی در پنج شهرستان مرزی شمال شرق با ایجاد ۴۰ پروژه آبرسانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ