استقلال با به ثمر رساندن 2 گل دیگر می تواند به رکورد تاریخی 1000 گل زده در تاریخ لیگ برتر دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همکاری دوباره این دو دوست قدیمی فعلاً ممکن نشده، ولی مدافع پیشین استقلال وعده داد که درباره غیبتش در کادر فنی به‌زودی صحبت می‌کند
دو مربی اسپانیایی تیم فوتبال استقلال برای اضافه شدن به کادر فنی این تیم وارد تهران شدند.
دومربی خارجی مد نظر جواد نکونام به تهران آمدند و بعد از عقد قرارداد کار خود را شروع خواهند کرد.
دو طلبکار جدید استقلال با حکم از راه رسیدند
یکی از صحنه‌های مغفول شهرآورد، زمانی بود که مهدی ترابی با استارت خود دفاع استقلال را به هم ریخت.
در آستانه جدال استقلال و پرسپولیس دو بازیکن قدیمی و موثر این تیم با یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
فدراسیون فوتبال طرحی را در دستور کار قرار داده که طی آن صنایع بزرگ به ویژه خودروسازان با حمایت از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بهتر شدن شرایط اقتصادی این دو تیم قدم خواهند برداشت.
باشگاه استقلال با انتشاری پستی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی از هوادارانش برای پرداخت بدهی استراماچونی درخواست کمک مالی کرد.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
به این ترتیب باید خروج عزیزبک آمانوف هافبک جوان ازبک از لیست استقلال در نیم فصل را قطعی دانست. مشخص نیست مصطفی آجورلو به چه دلیل این بازیکن خارجی بی ثمر را خریداری کرده بود!
دو بازیکن مصدوم استقلال در تمرینات گروهی این تیم حضور یافتند و برای دیدار با مس رفسنجان استارت زدند.
دو بازیکن کلیدی استقلال محروم از بازی با رفسنجان
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی نود و نهم اتفاقات حساسی نداشت، گفت: دو بازیکن استقلال نسبت به قبل از تعطیلات افت کرده بودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
ابوالفضل جلالی و عارف غلامی با مصدومیت مواجه هستند و هنوز پزشک باشگاه استقلال در مورد حضور یا عدم حضور آنها در دربی اظها نظر رسمی نکرده است.
باشگاه لیگ برتری به دنبال جذب ۲ بازیکن استقلال است.
پس از کش و قوس‌های زیاد درباره تاریخ سوپرجام، سرانجام عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان این دیدار بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار خواهد شد.
دو بازیکن مصدوم استقلال به بازی بعدی این تیم مقابل نساجی در سوپرجام می‌رسند.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس دو امتیاز با استقلال فاصله پیدا کرده است، آبی پوشان راهی جز بردن تیم هوادار ندارند تا بتوانند به حریف قدیمی خود برسند.
تیم فوتبال استقلال پنجمین دیدار خود در لیگ برتر را در شرایطی با تساوی برابر پیکان به پایان برد که از دست دادن دو امتیاز اجازه نداد آبی‌ها به یک قدمی پرسپولیس در صدر جدول برسند.
دو خواسته مشترک استقلال و پرسپولیس در نامه به صداوسیما
دانشمندان ناسا به دنبال بررسی داده‌های فضاپیمای OSIRIS-Rex دریافتند که نور و گرمای خورشید می‌تواند باعث پیری زودرس سیارک‌ها شود.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ