مدافع ایرانی تیم ملی آذربایجان از حس و حال خوب بعد از گل ارزشمندی که در بازی شب گذشته مقابل اسلواکی به ثمر رسانده می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال ناچار است در ترکیب تیم برنده دست ببرد و تغییری را برای دیدار دوم در لیگ بیست و سوم ایجاد کند.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بار‌ها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آن‌ها در همین مکان کشته شده وبه سزای اعمالشان رسیدند.
رژیم صهیونیستی دیواری به بلندی ۶ متر با مصر کشیده و آنرا به شدت مجهز کرده بود، اما این به تنهایی برای ممانعت از عبور سرباز مصری به ارضی اشغالی و هلاکت چند نظامی صهیونیست کافی نبود.
سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.
وینگر چپ‌پای لیورپول با گلزنی در دیدار امشب برابر برنتفورد به رکوردی ویژه دست یافت.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
لیونل مسی با گلی که در دیدار برابر نیس به ثمر رساند از رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در فوتبال اروپا عبور کرد.
دیدار حساس و تاثیرگذار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در شرایطی برگزار شد که نتیجه این دیدار با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تاثیرگذار بود.
باشگاه یوونتوس قصد دارد اسطوره‌اش الساندرو دل‌پیرو را به تورین برگرداند تا به عبور بیانکونری از شرایط دشوار فعلی کمک کند.
لیونل مسی با هت‌تریک در دیدار دوستانه آرژانتین مقابل کوراسائو از مرز 100 گل ملی عبور کرد.
تیم ملی هاکی ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی توانست آمریکا را شکست دهد.
کشتی گیر 79 کیلوگرم آزاد کشورمان در دیدار نخست خود از سد حریف چینی خود عبور کرد.
تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و بوستون سلتیکس در دیدار صبح امروز لیگ NBA حریفان خود را شکست دادند.
وای-پیپ در حالی که پرواز می‌کند چندین پیام به یک دستگاه ارسال می‌کند و سپس زمان پاسخ هر کدام را اندازه‌گیری می‌کند و با این کار قادر می‌شود موقعیت مکانی (لوکیشن) آن دستگاه را در محدوده یک متر مشخص کند.
لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین مهره‌ای است که آلبی سلسته برای صعود می‌تواند به آن تکیه کند.
تمرینات پیکان قبل از 4 مسابقه دشوار تا پایان نیم فصل این روزها با فشردگی زیاد دنبال می‌شود.
مسوولان فدراسیون فوتبال و در راس آن‌ها مهدی تاج و مدیران ارشد این مجموعه بعد از حذف تلخ از جام جهانی ۲۰۲۲ سکوت اختیار کرده‌اند و در برابر انتقادات و سوالات هواداران تیم ملی و کارشناسان تاکنون هیچ پاسخی نداده‌اند. موضوعی که علاوه بر بلند شدن دیوار بی‌اعتمادی بین هواداران و فوتبال ملی به شائبه‌ها درباره آینده نیمکت تیم ملی نیز دامن زده است.
سخنگوی شهرداری ملیلیه اعلام کرد سرنشینان یک خودرو، فردی را مشاهده کردند که با چتر از روی دیوار بلند فولادی عبور کرد و وارد شهر شد. هنوز محل حضور این مهاجر غیرقانونی و هویت او مشخص نشده است.
تیم شهرداری گرگان در حساس ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر بسکتبال برابر نفت آبادان به برتری رسید تا به صدرنشینی‌اش در این مسابقات ادامه دهد.
تیم ملی فوتبال بلژیک نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر ناشناخته ترین تیم جام به پایان برد.
هافبک دفاعی انگلیس در دیدار برابر ایران پس از پیروزی پرگل تیمش مدعی شد هواداران این تیم در مورد توانایی آنها دچار اشتباه بودند.
استقلال برای دومین دیدار پیاپی مقابل گل‌گهر صاحب ضربه پنالتی شد و سه امتیاز را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ