نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست کم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کودک در جریان حمله نیروهای اشغالگر به محله النقار در قلقیلیه در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رسید.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، چندین فلسطینی را بازداشت کردند و در درگیری با مبارزان فلسطینی چندین تن دیگر را مصدوم کردند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر بیت‌لحم در کرانه باختری برای بازداشت مجری عملیات تیراندازی امروز خبر دادند.
قطر امروز دوشنبه به یورش نظامیان صهیونیست به جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری واکنش نشان داد و از جامعه جهانی خواست که اقدامات صهیونیست‌ها را متوقف کند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش امروز به کرانه باختری با عملیات مبارزان مقاومت غافلگیر شده و برای نخستین بار از زمان انتفاضه دوم (قریب به ۲۰ سال پیش) مجبور به استفاده از بالگرد تهاجمی شدند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه حملات گسترده‌ای را به شهر نابلس و جنین در کرانه باختری آغاز کردند.
منابع فلسطینی بامداد امروز از درگیری‌های شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شهرهای طولکرم و الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
در حالی که صهیونیست‌ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند، رزمندگان مقاومت متجاوزان را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
رزمندگان مقاومت با یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۳ فلسطینی به دست نظامیان اشغاگر مقابله کردند.
همزمان با پاسخ مقاومت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان فلسطینی با یورش صهیونیست‌ها به مناطقی در جنین و نابلس در کرانه باختری مقابله کردند.
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
منابع محلی در کرانه باختری از زخمی شدن سه فلسطینی در جریان یورش ظهر امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز دوشنبه یورش های وحشیانه ای علیه مناطق مختلف کرانه باختری داشتند که طی آن چندین فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
حداقل دو مورد تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده و همزمان گروه عرین الاسود خواستار آمادگی فلسطینی ها در برابر یورش صهیونیست ها به مسجدالاقصی شده است.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
نظامیان صهیونیست در یورش های امروز به مناطق مختلف کرانه باختری دستکم ۷ فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه نابلس انجام دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
نظامیان صهیونیست امروز در یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری ۴۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ