بامداد دوشنبه زمین لرزه 7.4 ریشتری جنوب شرق ترکیه را لرزاند که منجر به خرابی گسترده در این کشور و مناطق اطراف از جمله سوریه و عراق شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ایرانی الاهلی در شب شکست این تیم مقابل الشمال کارت قرمز مستقیم گرفت.
پویا نوروزی‌نژاد در هفته چهارم بوندسلیگای آلمان ۱۰ گل برای تیم اینتراخت هاگن به ثمر رساند و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل تا اینجای کار لقب گرفت.
بازیکن لژیونر تیم ملی بسکتبال با ویلچر که از نزدیک شاهد وقوع زلزله در ترکیه بود، می‌گوید: زلزله ترکیه مثل یک فیلم وحشتناک بود که هنوز هم شب‌ها از ترسم خوابم نمی‌برد و حالم بد می‌شود.
یک ملی‌پوش وزنه‌برداری به خاطر انجام دوپینگ با محرومیت سنگینی روبه‌رو شد.
هافبک ایرانی برنتفورد مثل تمام مسابقات لیگ جزیره در ترکیب امروز برابر کریستال پالاس حضور ندارد.
چند ساعت قبل از زلزله با او حرف زدیم، مدام شوخی میکردیم و می‌خندیدم اما خنده روی لبهای خشک شد، هنوز هم رفتن حامد را باور نمی‌کنیم...
جعفر عسگری، رئیس انجمن فوتبال قطع عضو ایران روز پنجشنبه خبر از فوت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه داد و گفت: مرگ محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیدآوی و حامد مطرودی در زلزله ترکیه تایید شده است.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش ایران در اقدامی انسان دوستانه برای کمک به زلزله زدگان خوی دست به کار شد.
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌ پیدا شده است.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران، آخرین وضعیت سه ملی‌پوش این رشته را که هنگام وقوع زلزله اخیر در ترکیه حضور داشتند، تشریح کرد.
چه برسر ۳ ملی‌پوش ایران در زلزله ترکیه آمده؟
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاه‌های ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
در پی وقوع زلزله سنگین در جنوب ترکیه که این کشور را دچار بحران کرده و تلفات بسیار زیادی داشته، از وضعیت سه ورزشکار ایرانی شاغل در این کشور خبری نیست.
هافبک ملی‌پوش ایرانی: "حال من و مجید حسینی خوب است و نگران نباشید. ما این هفته بازی داشتیم و با تیم در شهر دیگری (گیرسون) بودیم. الان هم اینجا هستیم. زلزله باعث لغو بازی شده اما ما در این شهر زلزله را احساس نکردیم.
هافبک ملی‌پوش ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه از شرایط خود و دیگر هم‌تیمی ایرانی‌اش بعد از زلزله در این کشور خبر داد.
بامداد دوشنبه زمین لرزه 7.4 ریشتری جنوب شرق ترکیه را لرزاند که منجر به خرابی گسترده در این کشور و مناطق اطراف از جمله سوریه و عراق شده است.
فدراسیون جهانی شطرنج معتقد بوده که رقابت ملی پوش ایران با ملی پوش آمریکا هیجان انگیز‌ترین بازی‌ها در دور هفتم مسابقات شطرنج تاتا استیل بوده است.
مدافع ایرانی کایسری اسپور به دلیل محرومیت اجازه همراهی تیمش مقابل آلانیا اسپور را ندارد.
فوتسالیست ایرانی والدپنیاس در شب برتری مقابل تیم دوم جدول به میدان رفت.
ملی‌پوش دوچرخه سواری ایران گفت: به دلیل مشکلات مالی مجبورم دوچرخه ام را بفروشم و چاره‌ای جز کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای ندارم.
تیم دیناموزاگرب در شبی که صادقی محرمی را در ترکیب داشت موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل چلسی شد.
از دلایل اصلی سختی جدایی انصاری فرد از آ. اک این است که همسر این بازیکن ایرانی یونانی است و در آتن ساکن هستند به همین خاطر جدایی از خانواده سخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ