یک تیم کوچک از جزایر فارو توانست با حذف قهرمان مجارستان به دور بعدی مقدماتی لیگ قهرمانان صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگاران ایتالیایی از دربی سخت میان اینتر و میلان برای جذب مهدی طارمی خبر می دهند.
نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند مقابل نفر ۱۹ رتبه بندی دنیا از ژاپن در مسابقات کانتندر کرواسی شگفتی آفرید.
تیم ملی والیبال ایران امروز در یک دیدار هیجان‌انگیز مقابل قهرمان جهان قرار می‌گیرد.
النصر به لطف گل دیدنی و تماشایی کریستیانو رونالدو، توانست از سد الشباب عبور کند و بازی 2 بر صفر باخته را پیروز شود.
یاران محمد جواد معنوی نژاد با شگفتی آفرینی راهی فینال جام باشگاه‌های آسیا شدند.
اولین شگفتی در جام باشگاه‌های والیبال آسیا رقم خورد.
با پیروزی دیشب میلانو مقابل پروجا بازی پنجم تعیین می‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی خواهد رفت.
در بازی دوم پلی آف میلانو موفق شد با نتیجه 3-2 از سد پروجا عبور کند.
آرسنال با شکست مقابل اسپورتینگ لیسبون در ضربات پنالتی، از دور رقابت های لیگ اروپا حذف شد.
ژوزه مورینیو در مصاحبه ای گفت که تکلیف قهرمان سری آ ا قبل از پایان فصل ، مشخص شده است .از نظراو ناپولی اسکودتو را برده است و آنها سزاوار قهرمانی هستند.
اختراعات شگفت ‌انگیز علم، مانند هوش مصنوعی و رباتیک ممکن است برای کمک به ظالمان به منظور دستیابی به اهداف شان با نوشتن یک خط کد مورد استفاده قرار گیرند. الگوریتم‌ های نظارتی قوی در صورت استفاده توسط یک حاکم مستبد می ‌توانند بدترین اتفاقی باشند که برای بشریت رخ داده است.
شهرداری ارومیه در ادامه روزهای خوب خود موفق شد تیم پرافتخار پیکان را هم شکست دهد.
به نظر می‌رسد هر بار که جام جهانی در آسیا برگزار می‌شود، با یک شگفتی بزرگ همراه است و این بار نوبت مراکش بود تا به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند اما چقدر احتمال دارد بار دیگر آنها را در چنین موقعیتی ببینیم؟
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
شگفتی بزرگ در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رقم خورد و اسپانیا از جام جهانی کنار رفت.
این یک شگفتی نبود؛ کرواسی در ضربات پنالتی ژاپن را شکست داد و حالا نوبت دومین تیم آسیایی است که با کمترین شانس به مصاف یکی از مدعیان بزرگ جام برود.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
در گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شگفتی بزرگ رقم خورد و مراکش صدرنشین شد تا کرواسی دوم شود و بلژیک خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار برود.
تیم ملی والیبال فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان موفق به شکست ژاپن شد.
این موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید خیلی از بازیکنان مطرح و بزرگ فوتبال دنیا میزان چربی بدن‌شان در همین حدود بوده است و این مسئله نشان دهنده آمادگی بدنی لوکادیا است.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت آزادگان در طول سال‌های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش سربلندی شگفتی ساز و استواری ستودنی ملت بزرگ ایران را در انظار جهانیان متجلی کرد.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ