وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد که ارتش این کشور، بالگردهای انگلیسی موسوم به «پادشاه دریا» را دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
توییت اکانت پادشاهی عربستان سعودی به فارسی درباره امکان پخش رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال عربستان در ایران
«محمد ششم»، پادشاه مراکش، بر موضع «استوار» کشورش در قبال آرمان فلسطین تأکید کرد.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه سفر خود به منطقه غرب آسیا، با پادشاه اردن در امان دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: قطعاً خشم مقدس ده‌ها میلیون مسلمان معتقد دنیا، آثاری به مراتب زیان بارتر از پاداش خون‌آلود صهیونیزم جهانی برای پادشاهی منحط سوئد به‌جا خواهد گذاشت.
فوق ستاره ليكرز به احترام اسطوره فقید بوستون سلتیکس، شماره پیراهن خود را از شماره ۶ به ۲۳ تغییر داد.
تنیسور 20 ساله اسپانیایی به دوران مثلث طلایی تنیس دنیا پایان داد.
تظاهرات‌کنندگان اسکاتلند شعارهایی مانند «پادشاه من نیست» سر داده‌اند و چارلز سوم و همسرش را هو کردند.
پادشاه اردن در سخنانی اعلام کرد که هیچ عقب‌نشینی‌ای در خصوص موضع اردن و موضع شخصی وی در قبال مسئله فلسطین صورت نگرفته است.
ژاپن در ادامه روند بی نظیر خود دست به یک کار بزرگ و تحسین برانگیز زد.
اسطوره باشگاه رم هم در خصوص درگذشت سیلویو برلوسکونی صحبت کرد.
کیلیان امباپه با 29 گل زده آقای گل این فصل لیگ یک فرانسه شد و به رکورد تاریخی اسطوره فوتبال فرانسه ژان پی‌یر پاپن رسید.
پادشاه عمان دقایقی قبل وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
سفر سلطان عمان به عنوان یک میانجی‌گر قهار و پیام‌آور صلح به ایران، توجه تحلیلگران و ناظران امور منطقه و بین‌الملل را به شدت به خود مشغول کرده است.
فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در مورد ادامه فعالیت حرفه‌ای خود با تردیدهایی روبروست.
استفان ساویچ، مدافع اهل مونته‌نگروی اتلتیکو مادرید، با کارت قرمزی که امشب در دیدار مقابل سلتاویگو گرفت. رکورد عجیبی را به نام خود ثبت کرد.
پادشاه ایرانی کشتی آزاد دنیا، در فینال تورنمنت زاگرب انتقام سختی بابت دو امتیاز ابتدای کشتی توسط هایاتو ایشیگوروی ژاپنی، گرفت و در همان تایم اول، نتیجه را 13-2 به سود خود کرد و کشتی به اتمام رسید. حسن یزدانی در این مسابقات 44 امتیاز در 4 کشتی کسب کرد.
پوران دخت یا بوران دخت ملکه ایران و دختر خسرو پرویز بود. بوران دخت نخستین پادشاه زن دنیا نیز است که در سال ۶۲۹ میلادی بر تخت سلطنت ساسانیان نشست. جالب اینجاست که از دوران سلطنت وی سکه‌های طلا و نقره باقی مانده است.
به‌رغم هشدار روسیه به غرب درباره تحریک اوکراین برای حمله به «کریمه»، انگلیس تعدادی بالگرد نظامی ویژه جنگ‌های دریایی به اوکراین تحویل داد.
«ماندان» یا «ماندانا» در لغت به معنی شاه‌بوی عنبر سیاه، دختر «آژی دهاک» آخرین پادشاه ماد است که همسر «کمبوجیه» پدر کوروش شد و از این وصلت کوروش به دنیا آمد. او در تربیت و نیز انتقال قدرت به کوروش سهم بسیار موثری داشت.
آخرین پادشاه یونان که در ۲ ژوئن ۱۹۴۰ در آتن به دنیا آمد، از سال ۱۹۶۴ بر این کشور حکومت کرد تا اینکه سلطنت یونان در سال ۱۹۷۳ ملغی شد.
پادشاه عربستان ۱۲ پسر دارد و با توجه به اینکه محمد بن سلمان ولیعهد کنونی عربستان در آن زمان به دنیا نیامده بود در این عکس دیده نمی‌شود.
ژوزه مورینیو در بین مربیان دنیا در مجموع بیشترین غرامت را از باشگاه هایی که او را اخراج کرده اند، گرفته است. او از این حیث رکورددار است.
همزمان با درگذشته ملکه الیزابت دوم، پرچم انگلیس بر فراز خیابان داونینگ که محل اقامت نخست وزیر انگلیس است به حالت نیمه برافراشته درآمد. الیزابت دوم، ملکه پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و سایر قلمرو‌ها و سرپرست کشور‌های مشترک المنافع عصر روز پنجشنبه در ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم که ۲۱ آوریل سال ۱۹۲۶ در لندن به دنیا آمد، در ۲۵ سالگی با درگذشت پدرش شاه جرج ششم، ملکه بریتانیا شد. در سال ۲۰۱۵، او با پشت سر گذاشتن ملکه ویکتوریا رکورد طولانی‌ترین مدت حکومت را در تاریخ بریتانیا شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ