سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کفپوش استاندارد و سیستم ویدئوچک برای لیگ برتر سال 1402 الزامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه بدون تعارف این هفته به سراغ خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ که تروریست داعشی را زمین‌گیر کرد، رفته است.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
خودرویی در ابعاد کوچک و مناسب شهرهایی که جای پارک ندارد را ببینید.
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان گفت: خداوند متعال اجازه نمی‌دهد هیچ قانونی برای حکمرانی موفق بشود مگر آن که زمینه مشارکت همه فراهم بشود. ندیدن نقش مردم در حکمرانی، تحریف دین است.
دو نوجوان که با یک وانت در حال فرار از پلیس تگزاس بودند، با وجود از دست دادن دو لاستیک سمت راست وسیله نقلیه، برای مدت ۳۰ دقیقه به راه خود ادامه دادند و با وجود عبور از چراغ قرمز، تقاطع‌ها و تردد در پیاده‌رو، سرانجام بین دو خودرو سواری شخصی متوقف شدند.
مسجدی در تبوک عربستان سعودی ساخته شده که در آن معماری کلاسیک و مدرن تلفیق شده‌است. این مسجد طراحی و مهندسی خاصی دارد و داخل آن ستونی به کار نرفته است.
امارات و اسرائیل اولین کشتی نظامی بدون سرنشین را که توسط شرکت‌های نظامی دو کشور تولید شده است، رونمایی کردند، اقدامی که نشان دهنده روابط نظامی رو به رشد بین آنهاست.
‏در ووهان چین سیستم تاکسی اینترنتی بدون راننده (خودران) راه افتاده، با گوشی تاکسی می‌گیرید، برای باز شدن در تاکسی کد روی در اون رو با گوشی اسکن می‌کنید.
حتما برای شما هم پیش آمده که برای پاک کردن فضله پرندگان از روی بدنه خودروی خود به مشکل برخورد کرده‌اید. در این ویدیو نحوه پاک کردن بدون دردسر فضله پرنده از روی خودرو را بیاموزید.
در اتفاقی عجیب یک سمند بدون داشتن فرمان توسط راننده خود با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مشغول حرکت در جاده بود و صحنه عجیبی را خلق کرد.
در صافکاری‌های مدرن استفاده از مشتی و قالب تنه منسوخ شده است و به جای آن از دستگاه مکنده استفاده می‌شود.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
مهارت شگفت انگیز یک نوجوان آمریکایی بدون پا در بازی بسکتبال خبرساز شده است.
یک کشتی مبتنی بر هوش مصنوعی که قابلیت حمل پهپاد، زیردریایی‌ها و حتی وسایل نقلیه روی آب بدون سرنشین دارد و می‌تواند به‌طور خودکار در آب‌های آزاد حرکت کند در چین رونمایی شد.
بستر خشک زاینده‌رود، برفی شد. تصاویری از زاینده رود بدون آب پس از بارش برف را ببینید.
وقتی حاج قاسم با موتور و روی پوشیده هنگام عملیات آزادسازی بین نیروهای مقاومت دیده شد!
ورزشکار جوان آمریکایی با وجود معلولیت موفق شد نخستین پیروزی خود در ورزش رزمی MMA را کسب کند.
ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری معتقد است که بدون برجام مسایل اقتصادی مردم اصلاح نمی‌شود.
نخستین جنگنده جت بدون سرنشین ترکیه تست پروازی خود را با موفقیت انجام داد.
خلبان یک جنگنده سوخو ۲۵ روسیه پس از اینکه چرخ‌های این هواپیما باز نشد تصمیم گرفت بدون چرخ روی باند فرودگاه بنشیند.
روستاییان اوکراینی که در نزدیکی خط مقدم زندگی می‌کنند، زمستان سختی را پیش رو دارند. در حالی که روسیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین را هدف قرار داده اوکراینی‌ها در حال یافتن راه‌هایی برای مقابله هستند.
دانشگاه تهران نشستی با حضور رئیس دانشگاه و استادان نامدار این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار کرد.
ماجرای پذیرش دانش‌آموزان گروه علوم انسانی برای برخی از رشته‌های مرتبط با نظام سلامت، سبب نگرانی متخصصان حوزه سلامت شده و این اتفاق ضربه به نظام سلامت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ