ریکاردو آلوز به یکی از موردتوجه‌ترین ستاره‌های نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا به سختی تیم اندونزی را شکست داد.
مدیر گروه آزمایشگاه داده پژوهشکده حکمرانی شریف برخی جزئیات گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال کشور را تشریح کرد.
سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری این تیم فاش کرد که تیمش برای داربی حساس برابر سپاهان هفت بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مشتقات آب سنگین امروز به روزترین دستاوردی است که کشورهای پیشرفته که تعداد آنها بیشتر سه کشور نیست آن را در اختیار دارند.
روز شنبه حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اعلام کرد که از دوم مرداد ماه خروجی سد زایندهرود با هدف توزیع آب برای باغات و اشجار اصفهان غرب افزایش یافت.
بازیکن ایرانی‌الاصل شاغل در کویت مورد نظر سرمربی تیم امید قرار گرفته و به همین خاطر راهی ترکیه شد.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: این روزها به علت تدوام اوج گرما در کشور شاهد افزایش مصرف هستیم و روزهای گذشته شاهد شکسته شدن رکوردهای مصرف بوده‌ایم.
مدیران یوونتوس قیمت مدنظرشان برای فروش فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی، را مشخص کردند.
امیرحسین اسفندیار روز بدی را مقابل کوبا پشت سر گذاشت.
برایتون برای فروش مویزس کایسدو بیش از 100 میلیون پوند درخواست کرده است چون وستهم توانسته دکلان رایس را 105 میلیون پوند به آرسنال بفروشد.
کاش به جای این همه ذره‌بین برای کشف خطوط قرمز و سبز و زرد رسانه‌ها، برای دیدن آن همه سوءتدبیر‌ها در اداره اقتصاد و فرهنگ کشور که با چشم غیرمسلح و حتی کم‌بینا قابل رویت است وقت می‌گذاشتیم و برای شکم‌های گرسنه و امید‌های بر باد رفته فکری می‌کردیم و جوانان را به ماندن و تلاش و کوشش در راه اعتلای وطن ترغیب می‌کردیم و نیز به جای برخورد حذفی با منتقدین دلسوز [اگر کتاب نمی‌خوانیم]لااقل همین یادداشت‌ها و نکته‌های خیرخواهانه را می‌خواندیم.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: در یک برنامه ملی، چشم‌اندازی برای هر استان ترسیم و تصویر اقتصاد دانش‌بنیان آن استان طی یک بازه زمانی ۳ساله ترسیم می شود.
از سبز گرفته تا قرمز، چند رقیب مدعی نادرترین رنگ چشم در جهان هستند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: چشم‌انداز سازمان این است که بتواند تحقیقات را به مرحله صنعتی برساند و صنعت را به تجارت برساند.
رشت- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه این استان درگیر آلودگی هوا است، گفت: آلودگی هوا در گیلان زیر پوشش سبز و طبیعت چشم نواز آن پنهان شده است.
در طول بازی بازیکنان پرسپولیس در معرض لیزراندازهای استادیوم باهنر قرار داشتند.
تصور می‌شود که گربه‌ها نیز سه‌رنگ‌بین هستند، اما نه مانند انسان‌ها. بینایی گربه شبیه به انسان کوررنگ است. آن‌ها می‌توانند سایه‌های آبی و سبز را ببینند، اما قرمز و صورتی می‌توانند برای آن‌ها گیج‌کننده باشند.
کدو سبز یکی از کم‌خوراکی‌ترین مواد غذایی در جهان است که باید به آن توجه بیشتری شود و استفاده بیشتری از آن کرد. کدو سبز، سرشار از کاروتنوئیدها، لوتئین و ایزومر زیگزانتین آن است. (در ۱۰۰ گرم - ۴/۳۵ درصد از ارزش روزانه زیگزانتین بدن را تأمین می‌کند.) این مواد قادر به جمع شدن در بافت‌های چشم هستند و از بینایی محافظت می‌کنند.
هرچند اگر به تصویر نگاه کنید، شاید بگویید هیچ زنی آن اطراف نیست، اما خوب همین مسئله حل آزمون بینایی همسر پیرمرد را چالش برانگیز کرده است. بیایید تصویر را یک بار دیگر از نظر بگذرانیم؛ یک مزرعه سرسبز، یک خانه که پشت سر مرد قرار دارد، یک بوته سبز کنار دست پیرمرد و یک نرده چوبی سمت چپ پیرمرد قرار دارد. خود پیرمرد نیز دستش را سایه بان چشم هایش کرده تا همسرش را پیدا کند. اما همسرش کجا است؟ آیا همان سمتی است که چشم مرد به آن دوخته شده یا قسمت دیگری از تصویر؟
با توجه به اینکه روزهای سبز دوباره به بازار سرمایه بازگشته‌اند و ضرر سهام‌داران درحال جبران است، یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که این رشد منطقی بوده اما نباید چشم خود را روی ریسک‌هایی که بورس را تهدید می‌کنند، ببندیم.
در برهه‌ای که افق روشنی برای برون رفت از بحران اوکراین و بحران انرژی به چشم نمی‌خورد، انتظار روزهای سخت‌تر برای شهروندان قاره‌ای که لقب «مرفه» و «سبز» را یدک می‌کشیدند، محتمل است.
دنباله دار C/۲۰۲۲ E ۳ ZTF قرار است پس از ۵۰ هزار سال از کنار خورشید و زمین عبور کند و در ماه ژانویه و فوریه نمایشی خیره‌کننده از خود در آسمان به جای بگذارد که با چشم غیر مسلح قابل تماشا است.
واحدهای دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم سال گذشته توسط دولت به مردم و سهامداران واگذار شد. این دو صندوق عملکرد چندان خوبی را در یک سال گذشته نداشته اند. روند این دو نماد چگونه خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ