پسری ۲۷ساله که از بیماری روحی-روانی رنج می‌برد، ابتدا سراغ مادرش رفت و با داس چندین ضربه مهلک به او زد. سپس پدر و برادرش را به‌شدت مجروح کرد و در ادامه به یکی از همسایه‌ها که با شنیدن صدای درگیری برای میانجیگری آمده بود چندین ضربه زد و درحالی‌که داس خون آلود را در دست داشت از آنجا گریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم که جوانی ۱۹ساله است ناپدری ۲۸ساله‌اش را کشت چون از او کینه داشت.
پلیس به سراغ دختر ۶ ساله خانواده رفت که وی راز هولناک قتل پدرش را فاش کرد و گفت: مادرم با همدستی دوست پدرم باربد او را کشتند.
متأسفانه بدلیل شلیک گلوله های ساچمه ای از اسلحه شکاری پران، دو برادر و یک شخص دیگر جان خود را از دست داده اند.
دعوای همسایه‌ها رنگ خون گرفت/ راز قتل هولناک پیرمرد تهرانی/ نفس آخر پای ساختمان آرزوها/ سرقت یک کیلو طلا و جواهر با پوشش نظافتچی/ فرار قاتل مادر و نوزادش از مرزهای کشور/ ورزشکار حرفه ای در باند دزدان احشام!/ مرگ اسیدی در صبحگاه مه‌آلود
راز قتل هولناک پیرمرد تهرانی
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
دراگان کوبیلیسکی، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران، به شکلی باورنکردنی دختر خود را از دست داد.
در بررسی‌های به عمل آمده برای پیدا کردن سرنخی از زن جوان به نام پریسا مشخص شد که او با یک مرد غریبه در ارتباط بوده است. به این ترتیب این مرد شناسایی شده و تحت بازجویی قرار گرفت.
روز جمعه پلیس جسد سه شهروند ایرانی را در خانه‌ای در حومه شهر سیاتل، واقع‌در غرب آمریکا، پیدا کرد. هر سه نفر با گلوله تفنگ کشته شده بودند.
پس از اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان به محل حادثه رفتند و با جسد پسر بچه ۵ ساله‌ای روبه‌رو شدند که براثر خفگی و برخورد جسم سخت به کمر و سرش به قتل رسیده بود.
متهم به قتل: هرچه می‌گذشت نگاهم نسبت به سامیار بدتر از قبل می‌شد تا اینکه روز حادثه تصمیم گرفتم که او را بکشم. آن روز صبر کردم تا او از مدرسه برگردد. وقتی او از آسانسور خارج شد و می‌خواست وارد خانه شود با یک میله آهنی که از جعبه ابزار شوهرم برداشته بودم چندین ضربه به سر او زدم و پیکرش را داخل آسانسور انداختم و در ادامه کلید طبقه همکف را زدم و آسانسور پایین رفت.
سناریوی هولناک ۲ همکلاسی برای قتل دایی
نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر
خواهر و برادری که با کشیدن یک نقشه‌ هولناک خواهر کوچکشان را به قتل رسانده بودند، پای میز محاکمه رفتند.
ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!
ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!
دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
ماموران پلیس با ورود به خانه زن میانسال واقع در طبقه ۱۲ یک برج؛ با پیکر غرق در خون او مواجه شدند که با اصابت ۷ ضربه چاقو به گردن و دیگر نواحی بدن از پا در آمده و به قتل رسیده بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند/ اقدامات هولناک ۲ برادر بعد از قتل/ کینه ۱۰ ساله با خون پایان یافت/ خودکشی با سلاح در بازار مرمر/ پسر نوجوان قربانی سرقت از موزه شد/ ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!/ کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز
قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی
مادرکشی هولناک و قتل عام خانوادگی در شمال کشور
این جنایت وحشتناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته زمانی در بولوار مجیدیه مشهد رقم خورد که زن ۳۶ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، به این نتیجه رسید که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان پذیر نیست، به همین دلیل مسیر قانونی را برای طلاق در پیش گرفت تا از «محمد» جدا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ