فرمانده کل ارتش با انتشار دلونشته‌ای برای کودک داغدار حادثه ترویستی شیراز، نوشت: کاش من به جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله ویسی می‌گوید شیرازه صنعت نفت پس از دریافت گل اول از استقلال از هم پاشید و در ادامه بازیکنان او نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.
متهم گفت: من خودم در آتش بودم خودم مهرداد را خاموش کردم. خودم هم سوختم؛ اما نتوانستم مهرداد را نجات بدهم.‌ ای کاش من خودم می‌سوختم و می‌مردم. مهرداد را خیلی دوست داشتم. هیچ عمدی در این کار نبود.
علی آبادی گفت: خوشحالم که جمهوری اسلامی ایران آنقدر آزادی داده که افراد می‌توانند راجع به همه موضوعات سوال کنند. مدرک بنده توسط صد‌ها مرکز بررسی و تایید شده است که یکی از آن‌ها کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است.‌ای کاش کسانی که در خصوص مدرک من صحبت کردند اصل مدرک فارغ‌التحصیلی بنده را می‌دیدند.
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
زمانی که نیمکت نشین بودم نمی‌گفتم کاش دروازه‌بان پایش بشکند بلکه می‌گفتم خدا کند اخراج شود و من بروم پنالتی بگیرم!
رالف رانگنیک، با اشاره به دوران حضور ناکامش روی نیمکت منچستریونایتد، می‌گوید اگر مارکوس رشفورد را به آمادگی امروزش در اختیار داشت در اولدترافورد موفق می‌شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید گاهی از شنیدن و خواندن اخبار به شدت تعجب می‌کند.
جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
پدرم من را خیلی کتک می‌زد. همیشه به من می‌گفت کاش می‌مردی، من هم اصلاً او را دوست ندارم.
ایراندوست: من را به خاطر یک رای به کاندید مورد نظر خودشان کنار گذاشتند، کاش می‌گفتند به دلیل نتایج ضعیف و عملکرد فنی تو را نمی‌خواهیم.
علیرضا طلوع کیان می گوید ایفاسرام با وجود شکست مقابل شهداب به اهدافش در لیگ برتر رسیده است.
مصطفی داننده نوشت: کاش فقر و نداری هم حجاب یا ترانه من ارازل بومه بود تا کمی به تریج قبای حضرات برمی‌خورد. کاش یکی پیدا می‌شد شما را اخراج می‌کرد.
با تصمیم عجیب از سوی خیبر، بازی این تیم و سایپا به جای خرم‌آباد در کاشان برگزار می‌شود.
گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی گفت: «من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.»
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
کاشمر _ فرماندار کاشمر گفت: ادارات پیگیر مصوبات شهرستان کاشمر مربوط به سفر ریاست جمهور در سفر به خراسان رضوی باشند.
کاشمر _ فرماندار کاشمر گفت: ادارات پیگیر مصوبات شهرستان کاشمر مربوط به سفر ریاست جمهوری در سفر به خراسان رضوی باشند.
کاشمر _ فرماندار کاشمر گفت: ادارات پیگیر مصوبات شهرستان کاشمر مربوط به سفر ریاست جمهوری در سفر به خراسان رضوی باشند.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم اغتشاشات خیابانی و امثالهم از کشور جمع شود، راهش روح‌الله است. امام راحل که بعد از غیبت صغری مثل و شبیه آن نیامده. کاری کرد و جملاتی گفت که از جای دیگر گرفته می‌شد. ایشان فرمود یاران من در قنداق هستند. ما مقصریم؛ من جواد نیک‌بین مقصرم؛ این آشوب‌ها و اعتراضات را فرافکنی نکنیم؛ موضوع دشمن و خارج از کشور سر جای خود.
هزار موزه تا ۱۴۰۴، واکنش ضرغامی به تحریمش توسط کانادا، انتصاب یک مدیر رسانه ای در کاخ نیاوران و بیابان لوت در فهرست ژئوپارکهای جهان خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سرمربی تیم امید وحدت مشهد با گلایه نسبت به عدم همکاری برای به تعویق افتادن بازی این تیم مقابل چوکا تالش، در آینده این شکست را برای تیمش مثبت می‌داند.
با امضای تفاهم نامه همکاری، شهر کاشان رسما به عنوان میزبان دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان انتخاب شد.
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشمر گفت: شهرستان کاشمر در کشت طالبی رتبه نخست در سطح خراسان رضوی را دارد.
مگر می‌شود کسی که دانشجوی دکترا باشد معنی کلمه out و in را نداند؟ ای کاش اگر می‌خواستید من را تخریب کنید چیزی می‌گفتید که باور آن برای مردم راحت تر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ