مواد غذایی کامل که به شدت گیاهی هستند و دارای فیبر بالا و سرشار از آنتی اکسیدان می‌باشند بهترین راه برای کاهش فشار خون هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مؤسسه ریستاد انرژی اعلام کرد که احتمالاً اتحادیه اروپا تلاش خواهد کرد که انبارهای ذخیره‌سازی گاز خود را پیش از فرا رسیدن زمستان پر کند که بر این اساس قیمت گاز بالا خواهد رفت.
مواد غذایی کامل که به شدت گیاهی هستند و دارای فیبر بالا و سرشار از آنتی اکسیدان می‌باشند بهترین راه برای کاهش فشار خون هستند.
صبح امروز در پی اعلام نیاز مادر باردار ۳۸ ساله به خدمات اورژانسی، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز به بخش بشارت اعزام شد و نوزاد در بالگرد به دنیا آمد.
در ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ نیز ماه رمضان بعدی آغاز می‌شود. در واقع امسال شاهد دو ماه رمضان خواهیم بود؛ یک بار در ابتدای سال، بار دیگر در پایان سال.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۶۶۹۳.۹ هزار میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۱۳۲.۸ هزار میلیارد ریال (معادل ۳۸.۱ درصد) افزایش داشته است.
در ۹ ماه نخست امسال حدود ۸۶۳ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.
دانش‌آموزانی که دو سال از دریافت حداقل‌های آموزش حضوری محروم بوده‌اند حالا و در مواجهه با تعطیلی‌های گاه و بیگاه با دلایل عجیب‌وغریب، بیش از قبل چالش‌های آموزشی را تجربه می‌کنند و اگر قرار بر همین منوال باشد باید فاتحه آموزش عمومی در کشور را بخوانیم.
بقایای ماهواره ۳۸ ساله و مرده ناسا وارد جو زمین شد.
اطلاعات اداره آمار آمریکا نشان می‌دهد که این کشور در ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۱ میلیون دلار با ایران مراوده مالی داشته است.
در معاملات توافقی ارز امروز پنجشنبه (۱۵ دی ماه)، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده ۳۸ هزار تومان انجام می‌شود.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۴۸ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که ۳۸ هزار میلیارد تومان مربوط به آذرماه است.
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
اردیبهشت سال ۸۸ خبر یک نزاع خونین در خانه‌ای واقع در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. پس از حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که این درگیری خانوادگی بین داماد و پدر و مادر زنش رخ داده و مرد ۳۸ ساله به نام محمود با ضربات متعدد چاقو مادرزنش را مجروح کرده و متواری شده است.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در شش ماه گذشته حدود ۳۸ درصد ترانزیت کالا افزایش یافت
معاون کیفیت ایران خودرو از کاهش ۳۸ درصدی شکایات مشتریان در حوزه کیفیت محصولات در مردادماه امسال نسبت به سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
زن جوان ۳۸ ساله است و سابقه کلاهبرداری و سرقت دارد. او ۲ کودک را به بهانه دادن غذای نذری ربوده و پس از سرقت طلا‌های آنها، رهایشان کرده است، اما حالا در ادعایی عجیب می‌گوید که دختربچه‌ها را در حسرت مادر شدن می‌دزدیده است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح از شهریور ماه پرداخت می‌شود. معوقات بازنشستگان نیز در آینده پرداخت می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت ماده ۳۸ جانبازان از همین ماه پرداخت می شود. مطالبه ای که پس از ده سال در دولت سیزدهم محقق شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تشریح فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت پاداش خدمت جانبازان مشمول ماده ۳۸ از این ماه خبر داد.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
از ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ شمسی به مدت یک ماه «مبادله بزرگ اسرای ایران و عراق» انجام شد و حدود ۳۸ هزار ایرانی به کشور بازگشتند. در مقابل ۴۰ هزار عراقی هم بودند که موقع تبادل اسرا وضعیت‌شان این‌طوری بود: حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفرشان به‌صورت رسمی و کتبی به صلیب سرخ اعلام کردند که به کشورشان بازنمی‌گردند. ۳ هزار نفر هم اعلام نکردند که بازنمی‌گردند، ولی باز‌نگشتند.
سخنگوی گمرک از صادرات ۳۶۶ هزار تنی بنزین به ارزش ۱۳۳ میلیون دلار در چهار ماهه امسال خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان ارز دارو حذف نمی شود و این طور نیست که دارو آزاد شود، قانونگذار و دولت چنین سیاستی ندارند و نخواهند داشت.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ