در دوران بارداری سلول‌ها نسبت به انسولین کمی مقاوم‌تر شده که این امر سبب افزایش قند خون می‌شود و قند اضافی باعث می‌شود جنین مواد مغذی بیشتری برای تکامل استفاده کند، اما اگر سلول‌ها بیش از حد مقاوم شوند و گلوکز به آن‌ها نرسد، سطح قند خون مادر افزایش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای از بین رفتن بوی بد لیوان شیشه‌ای آن‌ها را بعد از شستشو در هوای آزاد و زیر نور خورشید بگذارید، زیرا یکی از عوامل طبیعی از بردن بوی بد لیوان شیشه‌ای، نور خورشید هست.
«پرسش من اقتصاددان، از آقای فرزین این است که اگر قرار است تورم کاهش پیدا کند دقیقا به چه مکانیسم‌ها و راهکار‌هایی فکر شده است؟ اگر مخارج دولت افزایش پیدا کند، بانک مرکزی نیز دستور دولت را اجرا و اسکناس چاپ کند که کسری بودجه جبران شود، چه باید کرد؟ این که بانک مرکزی بتواند تورم را کاهش دهد، باعث خوشحالی است، اما چنین تصمیماتی به یک بانک مرکزی مستقل و مقتدر نیاز دارد.»
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه خطر سقط جنین در زنان بالای ۳۵ سال بیشتر است، گفت: طبق تحقیقات و مشاهدات بالینی به نظر می‌رسد، سن بالا خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی و کاهش التهاب بازار اجاره بها باید در میان مدت و بلندمدت ریشه‌های مختلف افزایش قیمت مسکن را کنترل کنیم.
جرم زیاد گوش می‌تواند باعث خارش گوش شود. بیشتر اوقات گوش‌های ما خودشان را پاک‌سازی می‌کنند؛ اما گوش برخی از افراد به مقدار زیادی جرم تولید می‌کند و قادر نیست این جرم زیاد را خودش از گوش پاک کند. دیگر علائم جرم زیاد گوش شامل موارد زیر می‌شود:. گوش‌درد. احساس گرفتگی گوش. کاهش شنوایی. وزوز گوش. سرفه. بو یا ترشحات از گوش‌
راهکارهای اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای کاهش تصدی‌گری بخش‌های دولتی در اقتصاد کشور با حضور وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می‌شود.
تصاویری از راه‌کارهای کاهش در مصرف برق را تماشا میکنید.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
یوگا را در برنامه ورزشی خود بگنجانید. یوگا در کاهش چربی‌های دور شکم و تقویت عضلات آن تمرین مناسبی است و خصوصا اگر به صورت دسته جمعی انجام گیرد هیجان و لذت بیشتری به همراه خواهد داشت.
یوسفی گفت: از دیگر راهکارها کاهش مالیات و معافیت های مالیاتی برای مالکانی است که در به بازار اجاره کمک می‌کنند و با مستاجران قرارداد بلند مدت و بالای یک ساله منعقد می‌کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نظارت دقیق و برنامه محور و مدیریت درست محیط کار و آموزش صحیح کارکنان از راهکارهای کاهش حوادث و ارتقای فرهنگ ایمنی در یک سازمان است.
کارشناسان اقتصادی با نگاه های مختلف به بررسی وضعیت ارز و راه های مدیریت دلار پرداختند.
طب سنتی راهکار‌های مختلفی در استفاده از دارو‌های گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد. تهیه کردن دمنوش ضمن این‌که یک روش ساده است، در صورتی‌که تکرار شود و استمرار داشته باشد بسیار اثر بخش است و می‌تواند استرس و اضطراب را کنترل کند.
مصرف آب فراوان، خواب کافی، افزودن چاشنی‌های تند به غذا و گنجاندن مقادیر زیادی پروتئین در رژیم غذایی؛ راهکار‌هایی اثبات شده برای افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن هستند.
اعتیاد در نوجوانان و جوانان یکی از خطرناک‌ترین مشکلات اجتماعی است که می‌تواند برای جامعه تهدید کننده باشد. باید به دنبال راهکار‌هایی برای کاهش مصرف اعتیاد باشیم.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از تدوین برنامه‌ای در شهرداری تهران به‌منظور کاهش آلودگی هوای پایتخت خبر داد و گفت: در این برنامه، راهکارهای کاهش آلودگی هوا کاملا مشخص شده است.
رئیس سازمان بورس گفت: در گذشته مصوبات شتاب‌زده‌ای منتشر می‌شد که کل صنعت‌ کارگزاری را تا سال‌های زیادی درگیر می‌کرد؛ بنابراین بهتر است که هرچه سریع‌تر خلاء‌های موجود شناسایی شود.
دولت و وزارت نفت به جای افزایش قیمت بنزین و فشار به زندگی مردم، با کاهش سهمیه آزاد کارت‌های سوخت از ۲۵۰ به ۱۵۰ لیتر و همچنین ایجاد محدودیت در عرضه آزاد بنزین توسط کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران به خصوص در استان‌های مرزی، اقدام به کنترل مصرف کارت‌های سوخت کرده است که در کنترل قاچاق سوخت نقش مهمی ایفا می‌کند.
حذف غذا‌های فوق فرآوری شده، قند‌های افزوده شده، کالری اضافی و گوشت‌های فرآوری شده در عین حال افزودن بیشتر غذا‌های گیاهی کامل به رژیم غذایی می‌تواند برای سلامت قلب‌تان معجزه آسا باشد.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: نهادهای فرهنگی، علمی و حوزوی برنامه پنج ساله جامع و برنامه کلان فرهنگی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری را تهیه و تدوین کنند و راهکارهای کاهش آن را ارائه دهند.
حمزه علی‌نیا، متخصص روماتولوژی گفت: برای کاهش درد رماتیسم مفصلی اولین هدف کاستن از شدت التهاب است، التهاب ممکن است دردی تیز و کوتاه‌مدت یا دردی بلندمدت و گنگ ایجاد کند، دلیل دیگر برای بروز درد مزمن در مبتلایان به رماتیسم مفصلی فرسایش شدید مفاصل است که طی زمان ایجاد می‌شود.
بیت‌الهی گفت: چند حوزه سیلابی مشرف بر تهران داریم مانند دارآباد، درکه، کن و ... دقیقا ادامه این مسیر‌ها به شهر می‌رسد و باید توجه داشت که تمام این مناطق گردشگری هستند و تراکم جمعیت در این مناطق زیاد است. یکی از راهکارها، احداث بند‌های سرعتی در بالادست این دره‌های پرشیب است که باعث می‌شود رسوب سنگی و جامد این سیلاب‌هایِ ناگهانی، گرفته شود و همچنین منجر به کاهش سرعت این سیلاب‌ها می‌شود و با این اقدام سرعت سیلاب‌ها شکسته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ