آبی های پایتخت این روزها دغدغه پنالنی زدن ندارند، ضربه ای که می توانست آنها را سه ستاره کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روزها بحث احیای تیم فوتبال پاس تهران از اخبار جالب فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ خبری که البته از سوی مقامات رسمی تأیید نشده است.
علیرضا اکبرپور، مرد کم حرف سال‌های دور استقلال یک قدم تا یاغی گری فاصله داشت.
از حضور قایدی در استقلال شش سال می‌گذرد، جوانی که امروز به پختگی کامل رسیده است.
ناصر حجازی با آن شمایل دوست داشتنی در هر پوششی جذاب جلوه می کرد
سال 79 برای فوتبال جهان و ایران دو اتفاق مهم نقل و انتقالی رقم خورد.
شاید نسل امروزی و حتی نسلی که دهه 60 را به یاد دارد، دروازه‌بان وحدت را به یاد نمی‌آورد.
پرامیدترین جام جهانی برای تیم ملی ایران به گونه‌ای رقم خورد که آخرین مسابقه مرحله گروهی بی‌انگیزه‌ترین بازی ایران در تاریخ جام‌های جهانی شد.
پیراهن اصلی تیم ملی ایران سفید و پیراهن دوم آن رنگ قرمز است، ولی رنگ سبز هم در تن ملی پوشان دیده شده است.
سه مهاجم بزرگ جام‌جهانی ۱۹۸۶ مکزیک لباس رئال مادرید را می‌پوشیدند.
فرشاد پیوس گلهای زیادی زده است ، ولی شاید دوست داشت یکی از ضرباتش تبدیل به گل می شد که نشد.
بعضی از روزها خاطرات عجیبی را برای هواداران به وجود می اورند، خاطراتی که هم شادی دارد و هم پر از غم است.
سرزدن در فوتبال همیشه مورد تجزیه و تحلیل علم پزشکی قرار گرفته و سلامتی بازیکنان سرزن تحلیل شده است.
شاید کمتر کسی تیم ملی ایران را با پیراهن آبی در زمین فوتبال به یاد بیاورد، ولی ملی پوشان ایران پیراهن آبی هم به تن کرده اند
نیکبخت واحدی از ستارگان مهم فوتبال ایران در دو دهه ۱۳۷۰ و ۸۰ است.
ویژن ۷۴ به جای پیشرانه برقی، از قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن بهره می‌برد. در عقب این خودرو دو پیشرانه برقی تعبیه شده است که در مجموع بیش از ۶۷۰ اسب بخار قدرت دارند و در کنار این دو پیشرانه، یک باتری ۶۲ کیلووات ساعتی و همچنین قوای هیدروژنی ۹۵ کیلوواتی قرار گرفته است.
در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80جامی چهارجانبه هر سال با حضور ایران برگزار می شد، جامی که در سال 2001 برای ایران خوش یمن نبود.
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
ستاره بزرگ ایران در تاریخ فوتبال، رکوردهای زیادی از خود به جای گذاشته است.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
لیونل مسی امشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های عمر خود برای کسب عنوانی تلاش خواهد کرد که تنها جای خالی ویترین افتخاراتش محسوب می شود.
حوالی آرامگاه ابن بابویه در شهرری برجی آجری سر به فلک کشیده‌ای با قدمت ۹۰۰ ساله، گوشه‌ای از تاریخ ایران زمین را درگوشه دل خود جای داده است. این برج در عهد سلجوقی و احتمالا در زمان انتقال پایتخت از نیشابور به ری به دستور طغرل بیک؛ مؤسس سلسله سلجوقیان ساخته شده است و برای همین به این نام شناخته می‌شود.
از خباثت‌های دشمن این است که در اول مهر که دانشجویان آماده شروع سال تحصیلی بودند، فعال شده و شاهد برخی وقایع بودیم. البته با حضور مردم در صحنه جای نگرانی نیست، ولی باید جهاد تبیین و اقناع عمومی را داشته باشیم. از دولت و سایر قوا می‌خواهیم به اعتراضات توجه کنند تا بهانه برای طمع دشمن پیدا نشود. با تلاش مسئولان ما از پیچ‌های تاریخی عبور کرده، تحریم‌ها را پت سر می‌گذاریم و ملت سربلند می‌شود.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده یا تاریخ صدور گذرنامه‌هایشان مربوط به قبل از ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ است، می‌توانند برای اخذ خدمات به «دفاتر پلیس + ۱۰» مراجعه کنند. این افراد می‌توانند با دریافت «برگ ویژه اربعین» به‌عنوان سند مسافرتی و به جای گذرنامه، از مزایای یک بار تردد مرزی به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری با هزینه‌ای معادل یک دهم گذرنامه‌های عادی بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ