روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان در پی درگذشت استاد هوشنگ ابتهاج در کشور آلمان اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم جهت انتقال، تکریم و تدفین پیکر این شاعر بزرگ در کشورمان انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر ری حضور دارد، ادامه داد: ماموران در گام بعدی راهی خیابان موردنظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.
رئیس پلیس بین الملل فراجا گفت: در پی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
در نشست خبری مشترک وزرای دو کشور ایران و عراق تاکید شد که هماهنگی‌های لازم برای سهولت سفر زائران اربعین انجام شده است.
به دنبال اعترافات جلال و جواد (متهمان دستگیر شده) بی درنگ عملیات دستگیری سرکرده باند در دستورکار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و گروهی از افسران دایره تجسس با هماهنگی‌های قضایی، به طرف استوک فروشی لوازم خودرو (قطعات کارکرده و دست دوم) به راه افتادند، اما مالخر مذکور در فروشگاه حضور نداشت، ولی بیش از ۵۰ عدد آینه بغل سرقتی که توسط سارقان شناسایی شده بود، در حضور یکی از بستگان «لپ لپ» جمع آوری و به کلانتری منتقل شد.
تیم ملی والیبال ایران با انجام هماهنگی‌های لازم جهت دریافت ویزای آمریکا برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها، فردا (چهارشنبه ۱۶ فروردین) عازم آنکارا می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران با انجام هماهنگی‌های لازم جهت دریافت ویزای آمریکا برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها، فردا عازم آنکارا می‌شود.
در صورت نیاز به تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، باید هماهنگی‌های لازم توسط رئیس دانشکده با مدیریت حراست دانشگاه صورت پذیرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.
مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم در محل حاضر و ۲ نفر را دستگیر و در بازدید محل، ۱۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند.
مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم در محل حاضر و ۲ نفر را دستگیر و در بازدید محل، ۱۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند.
«وزارت آموزش و پرورش هم مثل بقیه اعضای کارگروه یک رای برای تصمیم‌گیری دارد و این‌طور نیست که بدون هماهنگی‌های لازم، بدون در نظر گرفتن سلامت دانش‌آموزان بتواند تصمیم بگیرد.»
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تأمین میوه شب یلدا گفت: اجازه نمی‌دهیم قیمت میوه برای شب یلدا بالا رود.
به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای سفر مسافران جام‌جهانی به قطر، تیم ویژه‌ای از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر شدند.
رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این سرنخ سبب شد تا ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم قانونی به مخفیگاه متهمان بروند و هر سه سارق جوان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از مجموع ۲۴ هلیکوپتر جمعیت هلال احمر ۶ فروند بالگرد نیاز به تعمیر و اورهال دارند که هماهنگی‌ها برای تعمیر این بالگردها انجام شده و اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: یکی از مشکلات موجود صف‌های طولانی کامیون‌های موکب‌داران برای تردد از مرز بوده که از دیشب ورود کامیون و تریلر به پایانه مرزی مهران ممنوع شد و هماهنگی‌های لازم انجام شد تا این عزیزان از مرز سومار عبور کنند.
اتاق بازرگانی تهران از انجام هماهنگی‌های لازم برای ورود بزرگترین هیات تجاری روسیه به ایران برای مذاکره با شرکت‌های بخش خصوصی خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم برای انتقال، تکریم و تدفین پیکر هوشنگ ابتهاج در کشور انجام شده است.
در اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد آمده است: قابل ذکر است هیئاتی که تمایل دارند اجرای آن‌ها در پخش زنده شبکه سیمای استانی پوشش داده شود می‌بایست با توجه به شرایط و معیار‌های سازمان صدا و سیما از قبل هماهنگی‌های لازم را با سازمان تبلیغات و صدا و سیمای استان داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ