معاون بنیاد مستضعفان از خانه‌دار شدن تمام مددجویان بدون خانه کمیته امداد در ۱۲۰ نقطه کشور شامل تمام مناطق هدف محرومیت‌زدایی بنیاد و برخی نقاط محروم دیگر تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: با رای امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، سال انتظار دسترسی خانوارها به مسکن را ۱۲ سال تعیین کرد.
افزایش بی‌حساب‌وکتاب اجاره‌بها حتی در مناطق کمتر برخوردار و نبود نظارت بر قیمت‌ها سبب نگرانی مستأجران شده و آنها چشم‌انتظار تحقق وعده دولت و خانه‌دارشدن با اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
زلزله ۵.۸ ریشتری در غرب فرانسه منجر به مصدومیت یک نفر و وارد شدن خسارات جدی به خانه‌ها شد.
شاگردان سعید الهویی با وجود ارائه یک بازی مالکانه نتوانستند از هوادار در خانه‌اش بیشتر از یک امتیاز بگیرند.
پارس کردن عجیب دو سگ، هنگام پیاده روی در مواجهه با یک سگ رباتیک جالب و دیدنی بود.
شهردار تهران گفت: خانه های اطراف منطقه امین حضور در حال خالی شدن و تبدیل به انباری هستند که باید این موضوع مدیریت شود.
اراک-درحالی‌که اراکی‌ها امیدواربودند اجرای طرح‌های مسکن ملی بتواند تا حدودی گره کور خانه‌دار شدن آن‌ها راباز کند اما پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی در آستانه‌سالگرد کلنگ زنی پیشرفتی مناسبی ندارد.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
چشم انداز شیائومی ارائه یکپارچه سازی در تمام دستگاه‌های زندگی ما، ازجمله تلفن‌ها، خانه‌ها و اتومبیل‌های هوشمند است. این شرکت می‌خواهد بسته کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد.
یکی از نگرانی‌های بزرگ بشر همواره توسعه بیش از حد هوش مصنوعی و از کنترل خارج شدن روبات‌ها بوده است. در اوج چنین نگرانی‌هایی، یک روبات با بهره از هوش مصنوعی (AI) مشغول بازی با یک انسان است. نتیجه بازی را خودتان در ویدئوی زیر تماشا کنید./همشهری آنلاین
۲ مرد جوان برای رسیدن به گنج اقدام به حفاری در زیرزمین خانه‌ای قدیمی کردند، اما بهای این ماجراجویی، جان باختن یکی از آن‌ها در حادثه‌ای هولناک بود.
مادرش می‌گفت: «یک روز مثل همیشه ناهار را آماده کردم و برای رجب، پدر بچه‌ها فرستادم. وقتی آمدم توی اتاق، دیدم غلامرضا نیست!»، آن زمان غلامرضا فرزندی خردسال بود، آمدم داخل حیاط، یک‌دفعه دیدم غلامرضا افتاده توی حوض بزرگ داخل حیاط و دست و پا می‌زند!
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از پیگیری مستمر برای خانه‌دار شدن آتش نشانان خبر داد.
«یکی از نتایج منفی شدن سرمایه‌گذاری، کاهش رشد اقتصادی در کشور است. علاوه بر این روی درآمد سرانه، اشتغال و... هم تاثیر می‌گذارند. یعنی عملا این روند منفی سرمایه‌گذاری، بر تمامی شاخص‌های اقتصاد خرد و کلان تاثیر می‌گذارد. وقتی می‌گویم بر اقتصاد خرد و سفره مردم تاثیر دارد به این معنی است که شما تصور کنید برخی واحد‌های تولید روغن خوراکی، تعطیل کنند؛ بنابراین میزان تولید و عرضه در بازار کاهش پیدا می‌کند و این منجر به ناترازی عرضه و تقاضا و به تبع آن باعث بالا رفتن قیمت روغن می‌شود؛ بنابراین اینجاست که تبعات منفی شدن سرمایه‌گذاری، وارد خانه‌های مردم می‌شود.»
معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: شهرداری کمک می‌کند که اصحاب رسانه صاحب خانه شوند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی با سرمایه در گردشی که در اختیار دارند کالا تولید کرده و آن را در انبار نگهداری می‌کنند، اما مشتری ندارند چرا که کالای آن‌ها به دلیل کیفیت پایین مشتری ندارد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امنیت را ضامن تداوم پیشرفت‌های راهبردی کشور و آسایش مردم دانست و گفت: نیروهای مسلح و پلیس اجازه خدشه‌دار شدن امنیت مردم را نمی‌دهند.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امنیت را ضامن تداوم پیشرفت‌های راهبردی کشور و آسایش مردم دانست و گفت: نیروهای مسلح و پلیس اجازه خدشه‌دار شدن امنیت مردم را نمی‌دهند.
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
مقامات طالبان در اظهارنظرهایی با تأئید خبر کشته شدن « ایمن الظواهری» اعلام کردند که حمله آمریکا به خانه‌ای در کابل، نقض حاکمیت ملی افغانستان و توافق دوحه است.
در همین ارتباط، معاون نخست وزیر طالبان گفت: «حمله آمریکا به خانه‌ای در کابل (که الظواهری در آن هدف قرار گرفته است)، نقض حاکمیت ملی و توافق دوحه است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ