اصفهان- مدیرکل دفتر حمل و نقل و و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از اضافه شدن ۵ هزار دستگاه اتوبوس شهری و ۵ هزار دستگاه ون با سوبسید دولتی در سال آینده به ناوگان عمومی خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از کنار رفتن پگاه زنگنه از کادر فنی کاراته بانوان، سیده ستاره موسوی و فاطمه قاسمی به کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان اضافه شدند.
انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش ‌بنیان با اضافه شدن ۵ شاخص، به معیارهای عملکردی و کارایی شرکت‌ها توجه ویژه ای دارد.
با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو کاپیتان اول رئال شد و تونی کروس نیز به جمع کاپیتان‌های تیم پیوست.
با اضافه شدن دو دهک ۴ و ۵ به جمعیت بیمه شدگان رایگان کشور از این پس ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این دهک‌ها بیمه سلامت رایگان خواهند شد.
اضافه کردن یک تا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب به یک لیوان آب و نوشیدن آن، اسید استیک را تأمین می‌کند. اسید استیک قادر است سنگ‌های کلیه را نرم، تجزیه و حل کند و به آسان‌تر شدن فرایند دفع آن‌ها از طریق ادرار کمک کند.
گروه صنعتی ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
بعد از آنکه سرمربی تیم ملی بزرگسالان کادرفنی‌اش را تکمیل کرد و یکی از مربیان را نخواست، این مربی به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد.
آمار و اطلاعات تولید گروه صنعتی ایران خودرو در سال کاری ۱۴۰۱، بیانگر تولید بیش از ۵۶۸ هزار دستگاه خودرو در دو بخش سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین است که با اضافه شدن خودروهای کسری دار تکمیل و تجاری سازی شده، این تعداد از ۶۳۰ هزار دستگاه عبور می کند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال با اضافه شدن یک‌هزار و ۵۰۰ فضا به ظرفیت اسکان نوروزی هفت هزار کلاس در ۶۰۰ مدرسه در اصفهان پذیرای میهمانان است.
رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از اعزام قطعی ۱۰ رشته ورزشی به سی و یکمین دوره مسابقات تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد) خبر داد و گفت: در مورد ۲ رشته دیگر تیمی نیز احتمال اعزام وجود دارد.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اضافه شدن ۶ هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی تا پایان سال، گفت: شهرکها و نواحی صنعتی کشور حداقل ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر کسری آب و ۳ هزار مگاوات کسری برق دارند.
سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.
سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، فرمانده انتظامی ری اضافه کرد: در این طرح چهار هزار و ۶۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف و در این زمینه پنج متهم اصلی دستگیر شدند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۵۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۹ تن از ایشان وخیم است.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که پس از فرمان بسیج عمومی محدود، بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب به مراکز و دفاتر نیروهای مسلح این کشور مراجعه و ثبت‌نام کردند و آموزش نظامی آنها به‌زودی انجام خواهد شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۴۸۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۳۴ تن از ایشان وخیم است.
سخنگوی فراجا از اضافه شدن دو مرکز صدور گذرنامه در تهران به دیگر مراکز خبر داد و گفت: از اول مرداد ۱۴۰۱ تا امروز یک میلیون و ۳۴۸ هزار گذرنامه صادر شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۵۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۴۲ تن از ایشان وخیم است.
دارایکم و پالایشی یکم دو صندوق دولتی پرحاشیه هستند که در سال ۱۳۹۹ واحد‌های آن به مردم فروخته شد! از آن زمان تاکنون این دو صندوق هیچگاه سهامداران خود را آن گونه که باید راضی نکرد! بعد از صحبت‌های رئیس سازمان بورس، در روز گذشته ۳۱ فروردین ماه تحرکات مثبتی در این دو صندوق مشاهده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ