سرمربی تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات کردستان گفت که آینده خوبی را برای تیم ملی بانوان متصور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس همیلتون پیش‌بینی کرد تیم مرسدس بنز سال آینده به جایگاه خوب گذشته خود باز می‌گردد.
رقابت های لیگ لهستان که از ابتدای هفته آینده شروع می شود می تواند از این فصل جذابیت های ویژه ای برای علاقمندان ایرانی داشته باشد چرا که ستاره خط تهاجمی تیم ملی ایران با یک قرارداد خوب به این لیگ پیوسته است.
مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خوشبختانه حامد حدادی روند خوبی را طی می‌کند و امیدوارم تا یک ماه و نیم آینده به بهبودی کامل برسد.
کارشناس فوتبال با بیان استقلال کار سختی برای حضور در لیگ بیست و سوم دارد، نسبت به آینده این تیم ابراز امیدواری کرد.
دو بازیکن جوان و آینده دار که در فوتبال ایران موفقیت خوبی داشتند، به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در لیست نهایی تیم امید قرار بگیرند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زضاعنایتی یکی از مربیان خوب و آینده دار فوتبال ایران خواهد شد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با حمایت تماشاگرانمان توانستیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم و از هم اکنون برای بازی آینده آماده می‌شویم.
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار هفته آینده استقلال برابر گل گهر سیرجان، گفت: قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد اما می‌داند که کارش برابر این تیم راحت نیست.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد با عملکرد خوب تیم جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نسل خوبی در آینده تحویل فوتبال ایران شود.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان فرانسه گفت: با بازیکنان جوانی که ایران داشت، بازی بسیار خوبی ارائه دادند.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: اگر داوران بهتری برای این رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شد شاید در آینده نیازی به برگزاری مسابقه رودرروی دیگری در برخی اوزان ایجاد نمی‌شد.
مربی تیم گل‌گهر می‌گوید این تیم مجموعه خوبی از بازیکنان را در اختیار دارند که آینده روشنی را رقم خواهند زد.
هنوز آینده کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران مشخص نیست، اما برخی اعتقاد دارند اروه رنار می‌تواند گزینه خوبی برای جانشینی او باشد.
قهرمان پیشین فرمول درباره عملکرد دو راننده تیم مرسدس آلمان در فصل جاری این مسابقات اظهارنظر کرد.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از اهمیت بازی روز آینده برای هواداران و حتی کشور به خوبی آگاه است.
کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی هنوز در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد گفت: کی‌روش از برگزاری دیدارهای اردوی اتریش درس‌های خوبی گرفت که می‌تواند در آینده به این تیم کمک کند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: حضور تماشاگران در بازی با استقلال تهران به ما خیلی کمک کرد و در آینده با حضور آنها انگیزه ما بیشتر می‌شود.
مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان از برنامه‌های ویژه برای این تیم در آینده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ