مقامات اوکراینی می‌گویند حملات گسترده و مداوم ارتش روسیه به زیرساخت‌های این کشور تاکنون ۱۲۷ میلیارد دلار خسارت در پی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امور مالیاتی برای مشخص شدن هویت ایجنتی که در مدت اخیر ۱۲۷ میلیارد سود کرده به مهدی تاج نامه نوشت.
این نامه رسمی مالیات در آخرین روز تیرماه برای فدراسیون فوتبال نوشته شده و با گذشت نزدیک به یک ماه ، تاج رئیس فدراسیون فوتبال جوابی منطقی و مستدل به آن منتشر نکرده است.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی در مکاتبه ای با رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ارائه اطلاعات تکمیلی در مورد درآمد ۱۲۷ میلیارد تومانی یکی از دلالان فوتبال ایران شد.
رئیس فدراسیون با بیان این که مقصر اصلی کسی است که پول فوتبال را نمی‌دهد، گفت: طبیعی است دلالی که پارسال بابت جابجایی بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان سود کرده است آرام نخواهد نشست.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبیعی است دلالی که پارسال بابت جابجایی بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان سود کرده است آرام نخواهد نشست.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بهار امسال ۷۲۸ هزار نفر به جمعیت شاغلان افزوده و از جمعیت بیکاران ۱۲۷ هزار نفر کم شد.
سازمان امور مالیاتی برای برخی مشاغل ضریب بیش از ۳۰درصدی را تعیین کرده است این در حالی است که برای ۲.۳هزار میلیارد تومان درآمد اینفلوئنسر‌ها ۱۷میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که رقم بسیار پایینی است و شائبه تبعیض را به وجود آورده است.
اردبیل- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در ۳ ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۱۲۷ مورد آلودگی زیست محیطی در اردبیل شناسایی و به دستگاه‌های مربوطه معرفی شده است.
احسان حاج‌صفی در مصاف با افغاستان بازی شماره ۱۲۷ خود را برای تیم ملی ایران انجام داد.
میزان آب ورودی به سد‌های کشور تا ششم خردادماه معادل ۳۲میلیارد و ۸۶میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که معادل ۲۵میلیارد و ۷۵میلیون مترمکعب بوده، ۲۸‌درصد کاهش داشته است. همچنین میزان آب خروجی از مخازن سد‌های کشور در این تاریخ معادل ۱۹میلیارد و ۸۵میلیون مترمکعب ثبت شده که این عدد در قیاس با سال گذشته که معادل ۱۷میلیارد و ۹۰میلیون مترمکعب بوده بیانگر کاهش ۱۱ درصدی است.
قرارداد گرانترین بازیکن لیگ ایران لو رفت: ۱۲۰میلیارد
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در پی بارش تگرگ به مزارع و باغات نیشابور خسارت نسبتا شدیدی وارد شد که براساس بازدیدهای میدانی میزان خسارت ۱۲۷ میلیارد تومان برآورد شده است.
مشهد ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با آغاز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جاری، ۱۲۷ حادثه در سطح استان ثبت شده است.
مشاور امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: با همتای ترکیه‌ای خود درباره ۱۲۷ مسأله دوجانبه گفتگو می‌کنم.
مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد از توزیع ۱۲۷ هزار قلم کالای اساسی برای خانواده‌های تحت حمایت از ابتدای سال جاری خبر داد.
دادستان تهران در ملاقات مردمی، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۲۷ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.
معاونین قضائی دادگستری استان تهران، در سی و چهارمین جلسه ملاقات مردمی پاسخگوی مطالبات و مسائل حقوقی و قضائی ۱۲۷ نفر از مراجعان بودند.
شیراز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۱۲۷ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و با حضوری شدن مدارس به کلاس هاس درس بازگشتند.
آ از تعداد ۱۱۶ نفر بستری مصدوم در بیمارستان، ۱۱۱ نفر در خوی و ۵ نفر هم در سلماس بستری شده اند و ۷۱ نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، حداقل ۱۲۷ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
بیش از ۱۲۷ هوادار فوتبال و دو افسر پلیس در ازدحام جمعیت اندونزی کشته شدند.
کاخ سفید در ادامه اقدامات جنگ‌افروزانه خود، از کنگره آمریکا درخواست کرد تا کمک نظامی دیگری را به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد دلار برای اوکراین تصویب کند.
مشهد ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲۷ طرح حوزه کشاورزی و دامپروری در خراسان رضوی با اعتبار ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ