مدیرکل تقسیمات کشوری کفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تا آخر آذرماه سال جاری ۲۶۸۱ درخواست جدید برای تقسیمات کشوری به ثبت رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوای تهران در ۸۰۰۰ روز گذشته، ۲۱۸۱ روز ناسالم برای گروه‌های حساس، ۲۲۳ روز ناسالم برای عموم شهروندان، ۱۵ روز بسیار ناسالم و سه روز خطرناک بود.
تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد و امروز نیز ۲۶۸ شهرک‌نشین صهیونیست این مکان مقدس را مورد تعرض قرار دادند.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: وصولی های گمرک در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۶۱ درصد افزایش یافت و در مجموع ۳۶۷ هزار میلیارد ریال درآمد از سوی گمرک به خزانه واریز شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۲۸۱ هزار خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه، مدینه و مشاعر تا امروز خبر داد.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا شهریورماه تعداد واحدهای تکمیلی و تحویلی در روستاها به ۱۹۰ هزار واحد خواهد رسید.
فردی که خود را مسافر زمان معرفی می‌کند و می‌گوید که از سال ۲۶۷۱ آمده است، هشدار می‌دهد که قرار است چند هفته دیگر، موجودات فضایی به زمین بیایند!
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز جاری به معادل ۲۶۸ میلیون دلار رسید.
مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: تخت جمشید با ۲۶۱ هزار نفر بیشترین بازدیدکننده را طی نوروز به خود اختصاص داده است.
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۲۶۱ میلیون مترمکعب خبرداد.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از رهاسازی ۲۶۸ خودرو گرفتار در برف و کولاک توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
مدیرکل تقسیمات کشوری کفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تا آخر آذرماه سال جاری ۲۶۸۱ درخواست جدید برای تقسیمات کشوری به ثبت رسیده است.
مدیرکل تقسیمات کشوری کفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تا آخر آذرماه سال جاری ۲۶۸۱ درخواست جدید برای تقسیمات کشوری به ثبت رسیده است.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۸۱ نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی در سه روز گذشته خبر داد.
قانون آیین دادرسی کیفری هم طی مواد ۲۵۵ تا ۲۶۱ این شرایط را مهیا کرده است که اگر افرادی به اشتباه در جریان تحقیقات مقدماتی و یا دادرسی بازداشت شده اند یا بعدا حکم‌برائت آنها صادر شود باید از آنها جبران خسارت گردد. همه اینها چهره باصلابت قانونی و قضایی تکریم حیثیت و حقوق انسانی را در مقررات کیفری به نمایش می گذارد.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تدوین ۶۰ ماده و ۲۶۱ بند برای برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران این برنامه را در دو سطح راهبردی و عملیاتی تنظیم کرده است.
بانک ملت در شش ماهه اول سال با کسب سود خالص ۱۱۷ هزار میلیارد ریالی و رشدبیش از ۲۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، عملکردخیره کننده خود راتداوم بخشید.
تغییرات نقشه به این صورت رقم خورده که شمار شهر‌های آبی افزایش چشمگیری یافته و از ۲۶۱ شهرستان در هفته گذشته به ۳۰۶ شهرستان رسیده است و در نتیجه می‌توان گفت که اوضاع کرونایی ایران بسیار خوب شده است؛ آنقدر خوب که شمار شهر‌های زرد و آبی را به ۴۴۴ شهرستان رسیده که شامل بیش از ۹۹ درصد شهرستان‌های کشورمان است.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: هم اکنون در کل کشور تعداد ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا وجود دارد و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۸۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۴ هزار و ۲۶۸ محصول برای رفع نیازهای فناورانه کشور و اتصال به بازار عرضه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ