شایعات فراوانی در خصوص سری گالکسی‌های اس ۲۳ وجود دارد، اما بیشترین چیزی که شرکت بر روی آن تاکید داشته، دوربین‌های این سری و خصوصا برترینِ آن یعنی گالکسی اس ۲۳ اولترا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از خیمه محرمی هنرهای عاشورایی دیدن کرد و گفت: این خیمه محرمی در میدان هفت تیر ماندگار شد.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید.
جردن هندرسون با الاتفاق به توافق نهایی رسید و حالا فقط باشگاه عربستانی باید با لیورپول بر سر رقم انتقال مذاکره کند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش با قراردادی دو ساله به جمع شاگردان گل‌محمدی پیوست.
روزنامه کیهان نوشت: بنابر گزارش‌های منتشر شده، سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه فعالیت دولت قبل حدود ۸۵ درصد رشد داشته که تقریباً ۲ برابر دوران اوج برجام است.
مدت کوتاهی پس از اینکه تویوتا اعلام کرد مدل خودروی تویوتا لندکروزر به آمریکا بازمی گردد، بخش اروپایی این خودروساز یک تیزر مشابه با نشان‌های قدیمی منتشر کرد.
بعد از پایان ماجرای هیئت مدیره پرسپوليس اکنون این تیم وارد دومین ماجرای خود خواهد شد؛ تعیین وضعیت فنی.
ملی‌پوشان ایران با حضور در سالن فدراسیون والیبال برابر دوربین قرار گرفته و تبدیل به بازیگرانی شدند تا تصاویر تیزر تیم ملی والیبال ایران شکل بگیرد.
اینتر در نیمه دوم بازی مقابل میلان روی همکاری روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز به گل رسید.
در جشن قهرمانی تیم فوتبال ناپولی در سری A ایتالیا یک نفر به ضرب گلوله کشته شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
نماینده دائم بلاروس در سازمان ملل متحد می‌گوید که در هنگام ورود هیئت روسیه به این سازمان، آمریکا نتوانست ترتیبی بدهد که مقامات سایر کشورها به هیئت مسکو واکنش سردی نشان بدهند.
مجری برنامه فوتبال درباره الفاظ ناشایست سرمربی استقلال یک تیزر کوتاه داشت.
محمد صلاح، ستاره لیورپول و تیم ملی مصر، همراه با همسر و دو دختر خود در تیزر تبلیغاتی یک شرکت موبایل شرکت کرده است.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
پخش تیزر پیش بازی دیدار دوستانه سپاهان - زنیت
ای‌کاش سازندگان و تصمیم‌سازان و بودجه‌دهندگان از این امر آگاه شده و درک کنند، تبلیغات می‌تواند امر واقعی را بزرگنمایی کرده و به آن نوری بتاباند، اما هرگز نخواهد توانست آرزو‌های ما را تحقق ببخشد. فیگور زن/مادرِ زحمت‌کشِ قانعِ همیشه خندان و مردِ مقتدرِ حاکم سال‌هاست در خودآگاه جمعی مردم کارایی خودش را از دست داده است و تحققش به تلاشی خنده‌آور تبدیل شده است.
آرژانتین و فرانسه فرداشب دیدار نهایی جام جهانی را برگزار می‌کنند جایی که قرار است مسی و امباپه به مصاف هم بروند.
همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی، دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجرا‌های نوید» با الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی» منتشر شد.
نوید محمدزاده که به دلیل حواشی حضور در جشنواره کن از فضای مجازی فاصله گرفته بود؛ با انتشار تیزر فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» فعالیت خود در اینستاگرام را از سر گرفت.
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… این فیلم که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۷ شهریور) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی می‌شود، برای دریافت شیر طلای بهترین فیلم رقابت خواهد کرد. کمپانی مچ فکتوری پخش جهانی فیلم را برعهده دارد. نوید محمدزاده، امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه، و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر.
تیزر جالب و زیبای مسابقات تک تیراندازی ۲۰۲۲ نظامیان جهان به میزبانی سپاه در استان یزد را مشاهده می‌نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ