منصوری ادامه داد: در این جلسه گزارشی نیز از اماکنی که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده، ارائه شد که برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست،
رئیس سازمان استاندارد از شرکت سایپا خواست با دادن تعهد در رابطه با برخی نواقص، ۱۱۳۳ خودروی چانگان که در گمرک غرب تهران دپو شده را ترخیص کند.
فخاری تصریح کرد: مساله دیگر این است، که وقتی دولت برای جبران کاستی‌ها در بازار به قیمت‌گذاری روی می‌آورد، به مسئولیت‌های دولتی خدشه وارد می‌شود و این به افزایش فاصله دولت و تولیدکننده می‌انجامد.
استاندار تهران گفت: ما برای بخش‌های مختلف جریانات سیاسی، گروه‌ها و احزاب که قانونی هستند و اجازه فعالیت در سطح کشور را دارند، به خصوص تهران- مانعی نمی‌بینیم و به محض تقاضای آن‌ها ظرفیت‌های لازم برای تامین مکان، بحث‌های ایمنی و امنیتی آن‌ها صورت می‌گیرد.
تهران- استاندار تهران گفت: استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد.
فخاری استاندار تهران گفت: برخی از گروهک‌ها در تلاش بودند تا اقدامات خرابکارانه انجام دهند تا شادی مردم را خراب کنند، اما با اقدامات مناسب آنها شناسایی و دستگیر شدند.
استاندار تهران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی تهران بزرگ گفت: آرامش امروز ما نشان از نمره قبولی فراجا در عملکرد است.
شفیقی معاون استانداری تهران گفت: کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی استان تهران فردا می‌بایست کاملاً خاموش باشد.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است و همچنین برخی از کارمندان دولت در این دو روز دورکاری می کنند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برخی از کارمندان ادارات استان تهران در روز دوشنبه به علت آلودگی هوا دورکار شدند.
بختیاری گفت: آبی که وارد شبکه می‌شود کاملاً سالم و در چهارچوب استاندارد قرار دارد،در برخی از مناطق یک یا دو چاه دچار مشکلی شده و نشت پیدا کنند می تواند علت طعم بد آب در برهه ای از زمان باشد.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
محسن منصوری استاندار تهران در خصوص حادثه زندان اوین اظهار کرد: آرامش کامل در زندان اوین برقرار است. وی با اشاره به اینکه برخی بند‌ها در زندان شلوغ شده بود، گفت: بند ۷ و ۸ شوغ شده بود، ولی مسئله اصلی در بندی بود که بخشی از اراذل و اوباش در آن بند حضور داشتند.
استاندار تهران به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از موزه ملی فرش ایران بازدید کرد.
مدیرکل استاندارد تهران ضمن اشاره به افزایش میزان کم فروشی در برخی از فرآورده‌ها، گفت: ۱۳ هزار بسته از محصولات غذایی و شوینده از نظر وزنی و الزامات نشانه‌گذاری بررسی و آزمون شد.
منصوری گفت: غرب استان تهران با جمعیت حدود ۴ میلیون نفر و ترکیبی از اقوام و استان‌های مختلف کشور، بافت خاصی دارد و در این روزها مجموعه فرماندهی انتظامی برای تحقق امنیت زحمات ویژه کشیدند.
استاندار تهران گفت: ببینید دشمن چقدر ناامید شده است که یکی از سردمداران اغتشاش از خارج از کشور با عوامل داخلی شان تماس گرفته و گفته بود به هر ترتیب که می‌توانید نگذارید آتش آشوب‌ها خاموش شود، حتی اگر در یک بن بستی یک سطل آشغال آتش بزنید.
استاندار تهران از بازداشت تبعه‌هایی از سه کشور خارجی در تجمعات شب گذشته تهران خبر داد.
به موجب تلاش‌های صورت گرفته و اخذ تاییدیه از اداره استاندارد استان تهران، برخی آسانسورهای نصب شده در ایستگاه‌های شبکه مترو پایتخت بزودی راه اندازی خواهند شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها افزود: به دلیل ویژگی‌های رگبار‌های فصل تابستان، امکان شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و وقوع سیلاب در برخی از مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست بنابراین تاکید می‌کنیم که مردم از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و فاصله خود را با رودخانه‌ها حفظ کنند.
ایران نوشت: احتمالاً توئیت (استاندار) به مذاق برخی از افراد خوش نیامده و حالا سعی کردند با پول‌پاشی اقدام به تخریب منصوری کنند؛ مسأله‌ای که اوج بی‌انصافی و منفعت‌طلبی را در اثنای بحران ملی نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ