رئیس سازمان استاندارد از شرکت سایپا خواست با دادن تعهد در رابطه با برخی نواقص، ۱۱۳۳ خودروی چانگان که در گمرک غرب تهران دپو شده را ترخیص کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از خودروهای وارداتی موجود در گمرک غرب تهران در ۹ خرداد ماه سال جاری به گمرک اظهار و در انتظار صدور مجوز سازمان استاندارد جهت ادامه تشریفات گمرکی بوده اند.
بررسی ها نشان می دهد بخش عمده ای از خودروهای وارداتی موجود در گمرک غرب تهران در ۹ خرداد ماه سال جاری به گمرک اظهار و در انتظار صدور مجوز سازمان استاندارد جهت ادامه تشریفات گمرکی بوده اند.
تهران- استاندار تهران گفت: استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد.
اصفهان- مدیر ساماندهی ناژوان گفت: دستگاه تاب پرنده شهربازی ناژوان دارای ۲مجوز استاندارد از ۲شرکت معتبر و مجوز بهره برداری و تایید سلامت کاربران بوده است.
میامی- استاندار سمنان در واکنش به اظهار نظر نماینده خراسان شمالی در مجلس پیرامون بازگشایی معدن شاهوار با موافقت استانداری سمنان گفت: این حرف نادرست و خبرسازی بیش نیست.
واردات تمام خودروها در گام اول نیاز به مجوز ثبت سفارش وزارت صمت، اخذ گواهی از استاندارد و محیط زیست دارد همچنین باید منشاء ارز واردات خودرو به تایید بانک مرکزی برسد.
«مرسدس بنز درایو پایلوت» تنها سیستم خودرو‌های تولید استاندارد مجهز به رانندگی خودکار سطح ۳ جهان با تاییدیه نوع معتبر بین المللی است. این سیستم بر پایه‌ای بسیار مستحکم ساخته شده است و استاندارد‌های جدید صنعت خودروسازی را تعیین می‌کند.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، بر استفاده استاندارد از سموم مجاز در محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: با تولید و صادرات محصولات باکیفیت، می‌توان بازارهای جهانی محصولات کشاورزی را حفظ کرد.
سرپرست اداره‌ کل استاندارد تهران، با تاکید بر غیراستاندارد و ناایمن بودن شهربازی‌های سیار، به مدارس هشدار داد: برپایی شهربازی‌های غیراستاندارد و بدون مجوز در مدارس، حادثه‌ساز و ممنوع است.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: واحدهای تولیدی مصنوعات طلا که تاکنون مجوز تولید از مراجع ذیصلاح اخذ نکرده‌اند، کد شناسایی قبلی‌شان ابطال می‌شود.
گمرک ایران در ابلاغیه ای اعلام کرد که ترخیص دستگاه‌های استخراج رمز ارز (ماینر) منوط به ارائه مجوز سازمان ملی استاندارد بوده و واردات این دستگاه با گرید پایین‌تر از A و B ممنوع است.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: مجوز ایجاد نخستین دهکده لجستیک (بندر خشک) کشور در شرق اصفهان پس از ۱۰ صادر شد.‌
استاندار خراسان رضوی گفت: مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌ها برای گرفتن مجوز کسب و کار و انحصار ارائه مجوز راه‌اندازی فعالیت‌های اقتصادی موجب فساد است و نباید این اتفاق رخ دهد.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
محسن منصوری گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود. طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست. مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد آزمایشگاه‌های به روز و مجهز در سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد می‌تواند به شفافیت، مقابله با فساد و رفع تعارض‌ها در کشور کمک کند.
با توجه به غیربومی بودن ماهی «سی بس» مجوز پایلوت پرورش این گونه به مدت یک سال مشروط به ارائه گزارش ارزیابی ریسک گونه در سال ۱۳۹۶ داده شد و با توجه به عدم ارائه گزارش ارزیابی ریسک مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست از سوی سازمان شیلات ایران و اتمام مهلت مجوز پایلوت، در حال حاضر پرورش این گونه تا ارائه گزارش مورد تایید ارزیابی ریسک بر اساس روش‌های به‌روز و استاندارد جهانی ممنوع است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برطرف شدن مشکل شماره گذاری تیبا خبر داد و گفت: سازمان استاندارد هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندائی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.
قاتل ۲ طلبه مشهدی بالای چوبه دار
یادگار امام تبریز از لیست استادیوم های مجاز ایران برای برگزاری لیگ برتر خارج شد! این در حالی است که این ورزشگاه در دهه ۸۰ آماده بهره‌برداری شده و ورزشگاه جدیدی محسوب می‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ