روزنامه اطلاعات نوشت: دولت نباید معمای فیش حقوقی این خانم را حل کند بلکه باید معمای فیش حقوقی بقیه کارمندان و کارگران را حل کند. در کشوری که پراید امروز به قیمت پورشه چند سال پیش عرضه می‌شود ۳۳ میلیون تومان اصلاً حقوق زیادی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در ادامه مبارزات با مفاسد اداری و اقتصادی، سه نفر دیگر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر ماهشهر بازداشت شدند.
رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت: بهتر است در قالب یک دو فوریت شهرداری را ملزم کنیم که در یک بازه شش ماه تا یکسال پله برقی‌های مکانیزه را جمع آوری و به جای آن رمپ یا انواع دیگر پله برقی‌هایی که معلولان هم بتوانند از آن استفاده کنند، بیاوریم.
بهارستان- دو عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر به همراه سه کارمند و دو دلال در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرارداد ۱۰۰ دستگاه متروباس بسته شده و این دستگاه حمل و نقل عمومی وارداتی است البته ما این متروباس‌ها را به شرط انتقال فناوری به داخل کشور خریداری کردیم.
رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان گفت: یکی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در ادامه مبارزات دستگاه قضائی با فساد اداری، بازداشت شد.
احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی و ساخت‌وساز در پایتخت گفت: شهرداری دو ماه است لایحه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید را ارائه نکرده است.
اتهام این افراد، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با صدور قرار تامین منتهی به بازداشت، روانه زندان شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب هویزه اعلام کرد که سه نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.
تاکنون 6 عضو از 7 عضو شورای شهر خرمشهر بازداشت شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر جدید سهند به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند.
نجفی بیان اینکه یک نهاد مشخص و رسمی در زمینه ساماندهی کودکان کار معرفی نشده است، گفت: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است.
عضو شورای شهر تهران گفت: در خصوص وضعیت حمل و نقل به ویژه ناوگان روزمینی و تأمین تجهیزات، از شهردار تهران سوال پرسیدیم اما هنوز پاسخ داده نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: از مردم به دلیل مشکلات مترو عذرخواهی می‌کنم.
عضو شورای شهر تهران نسبت به حواشی واگذاری اختیارات شرکت کنترل ترافیک واکنش نشان داد.
عضو شورای شهر تهران نسبت به برخورد ناشایست با برخی از همسایگان شرقی کشور در تهران گلایه کرد.
محمد آقامیری؛ عضو شورای شهر تهران گفت: نیرو‌های جهادی، ارتش و بسیج در کرونا پای کار بودند؛ چرا از این ظرفیت برای مقابله با بی‌حجابی استفاده نمی‌شود؟
جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران نسبت به اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت هم در این رابطه اظهار داشت: در زمینه بازداشت این عضو شورا اطلاعات ما هم در حد شنیده ها است.
مشهد ـ یکی از اعضای شورای شهر مشهد که اخیراً دستگیر شده بود، با قید وثیقه آزاد شد.
کمبود جای پارک یکی از معضلات اساسی شهر تهران است که با یک بررسی میدانی ساده و گشت وگذاری کوتاه در خیابان‌های پایتخت، به راحتی می‌توان متوجه آن شد؛ مساله‌ای که در دهه‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت تهران، رشد تعداد خودرو‌ها و عدم توسعه متناسب پارکینگ‌های عمومی تشدید شده است و به صورت روزمره اهالی شهر تهران بخصوص دارندگان خودرو‌های شخصی را آزار می‌دهد و به افزایش ترافیک و آلودگی هوا دامن می‌زند.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران توانسته است از ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری ،بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و ۳۷ درصد بودجه کل سال را محقق کند.
آخوندی، که سابقه حضور در دستگاه ورزش کشور و سخنگویی سازمان تربیت بدنی و همچنین عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد؛ در فاصله کوتاه باقی مانده تا اتمام مهلت نام نویسی، وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ