این نمونه کار را هم می‌توانید سرخ کنید و هم می‌توانید برای تزئین و حتی سالاد روی میز بگذارید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با رئیس جمهور عزل‌شده نیجر، بر تلاش واشنگتن به منظور یافتن راه‌حلی صلح‌آمیز برای حل بحران کنونی در این کشور تاکید کرد.
طرفین به این نتیجه رسیده‌اند که باید «راه‌حلی حداقلی» برای عبور از بحران بیابند؛ راه‌حلی موقتی که شاید طرفین شکل‌گیری برجام را به این نتیجه رسانده باشد که در شرایط فعلی، بودن برجام به نبودن‌اش بیشتر می‌ارزد.
رستمی‌زاده همیشه به دنبال راه‌حلی می‌گشت تا خود و خانواده‌اش بادنیای زنبور‌ها آشنا شوند. او بالاخره فکر خوبی به ذهنش رسید واین کار را عملی کرد: «برای انجام این کار فکر کردم آکواریومی بسازم وزنبور‌ها را در آن نگهداری کنم. البته حتی اگر برای زنبور‌ها شرایط خوبی در یک محفظه شیشه‌ای درست کنید که آن‌ها بتوانند آنجا دوام بیاورند، اجازه فضولی به شما نمی‌دهند. زنبور‌ها به طور غریزی با یک لایه موم شیشه را مات می‌کنند تا شما نتوانید آن‌ها را ببینید؛ برای حل این مشکل باید ترفندی به‌کار می‌بردم.
حذف اینستاگرام یا فیسبوک را به‌عنوان راه‌حلی برای افرادی که با عمر باتری خود مشکل دارند، پیشنهاد می‌کنم. برنامه‌هایی که دائماً در پس‌زمینه دستگاه شما در حال اجرا هستند، معمولاً به طیف وسیعی از مجوز‌ها دسترسی دارند
رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که گستره عملیات‌های جهادی در کرانه باختری رو به فزونی نهاده، مجریان آن جرأت بیشتری یافته‌اند و تل آویو نیز راه‌حلی برای مقابله یا این عملیات‌ها ندارد.
رییس فدراسیون اسکواش گفت: به منظور درآمدزایی و رفع مشکل معیشت ملی پوشان سعی داریم با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تمرکز ورزشکاران را به جای کار مربیگری بیشتر معطوف تمرینات کنیم.
در بریتانیا از هر ۱۰۰ نفر حدود هفت نفر به آسیب‌های عصبی مزمن دچارند. محققان می‌گویند ممکن است با اصلاح یکی از پروتئین‌های موجود در بوتاکس، راه‌حلی پیدا کرده باشند
رسانه‌های غربی به نقل از یک مقام عالی‌رتبه اماراتی اعلام کردند که امارات از تلاش‎های عربستان برای دستیابی به راه‌حلی برای بحران یمن حمایت می کند.
افزایش چشمگیر آمار حملات مسلحانه در مدارس آمریکا، این کشور را به فکر راه چاره انداخت؛ راه‌حلی شبیه به پاک کردن صورت مساله!
سرانجام گفتگو‌های ایران و آژانس به منظور پیدا کردن راه‌حلی برای پاسخ دادن به سوال‌های آژانس و همکاری‌های آینده به نتیجه رسیده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: علیرغم آنکه رئیس جمهور شعار می‌دهد «ما مثل دولت قبل مسائل اقتصادی را به برجام گره نخواهیم زد»، واقعیت‌ها نشان داده که در عمل، بند ناف دولت نه‌تنها به برجام بلکه به دلار نیز متصل است و باید هرچه سریعتر راه‌حلی برای آن پیدا شود.
محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز معتقد است آینده تحولات فعلی، جامعه را به سمتی می‌برد که «تغییراتی آرام»، درگیری‌ها را به هم‌زیستی مسالمت‌آمیز دو دیدگاه فرهنگی - اجتماعی متفاوت از هم، بدل می‌کند و حاکمیت نیز با این تغییرات همراه خواهد شد.
ابطحی گفت: طرفین آنقدر رادیکال شده‌اند که راه‌حل اصلاحی را نمی‌پذیرند. جریان برانداز و همین اعتراضات ماه‌های اخیر را بررسی کنید، اگر مطالبه‌محور بود و فقط نمی‎گفتند که حکومت باید عوض شود، هرچیزی می‌توانست جزو مطالباتشان باشد، از تغییر قانون اساسی تا قانون حجاب اجباری و هرکدام از آن‌ها که بود می‌شد اصلاح و عملیاتی می‌شد. درون حاکمیت هم همینطور عمل کرد و گفت من یک قدم هم عقب نمی‌گذارم.
کارشناسان می‌گویند که ممکن است رهبر سوریه و مسکو از فوریت پیرامون اوضاع برای فشار به منظور تغییر شرایط استفاده کنند. ندیم حوری در این باره می‌گوید: اکنون نیاز فوری به کمک‌های بیشتر وجود دارد. باید راه‌حلی وجود داشته باشد که هم مساله ارسال کمک را سیاسی نکند و هم در نهایت به نفع رژیم بشار اسد نشود.
برخی از کاربران شبکه اجتماعی «ردیت» ادعا می‌کنند که روشی را ایجاد کرده‌اند که ChatGPT را مجبور می‌کند قوانین خودش را نقض کند یا بمیرد. برای اجرای این روش، آن‌ها راه‌حلی به نام «اکنون هر کاری را انجام بده» ایجاد کرده‌اند که به اختصار «DAN» (Do Anything Now) نامیده می‌شود.
کان می‌گوید به‌رغم آنکه نیرو‌های یونیفل وعده حل مشکل را داده‌اند، اما تابیدن نور لیزر همچنان ادامه دارد و ارتش تل‌آویو راه‌حلی برای این مشکل ندارد. این شبکه صهیونیستی همچنین اضافه کرد که نگرانی‌هایی وجود دارد از اینکه نور قوی این لیزر باعث آسیب به چشمان و کور شدن ساکنان شهرک شود.
«زمستان سخت اروپا» یکی از تعابیر اشتباهی بود که کم‌کم به باوری قطعی مبدل شد و سیاست خارجی ما را تحت‌تاثیر قرار داد. ما از این نکته غافل شدیم که دولت‌های اروپایی مانند هر دولت دیگری که به منافع ملی کشورش اهمیت می‌دهد به‌سرعت به‌دنبال راه‌حلی برای جایگزینی گاز روسیه خواهند گشت و همه گزینه‌های ممکن را بررسی خواهند کرد.
علی واعظ، تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران، مختصات این پلن بی را شرح داد و گفت: «شرایط فعلی پایدار نیست و اگر دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که احیای برجام ممکن نیست، باید به‌دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک بعدی باشند؛ راه‌حلی که به‌نظر می‌رسد از همه راه‌حل‌های دیگر منطقی‌تر است، «توافق کمتر، در مقابل کمتر» است که برای طرفین وقت بخرد تا شرایط مهیا شود تا بتوانند به یک توافق براساس یک گفتمان متفاوت با محور‌های جدید برسند.»
دانشمندان می‌گویند خوردن برخی غذا‌ها که حاوی یک باکتری خاص هستند، می‌تواند راه‌حلی برای از بین بردن بوی بد دهان باشد.
دانیل مدودف، تنیسور برجسته روسی راه‌حلی برای خروج ورزشکاران کشورش از انزوای بین‌المللی به دنبال شروع جنگ در اوکراین پیشنهاد کرد.
دانیل مدودف، تنیسور برجسته روسی راه‌حلی برای خروج ورزشکاران کشورش از انزوای بین‌المللی به دنبال شروع جنگ در اوکراین پیشنهاد کرد.
پادشاه عربستان تاکید کرد که امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه مستلزم تسریع در ایجاد راه‌حلی عادلانه برای مساله فلسطین است.
بی‌اعتمادی سبب شده باور به هرگونه راه‌حلی که معقول به نظر می‌رسد، در معرض تردید باشد. جامعه یا حداقل بخش مهمی از معترضان، نسبت به نیت حکومت یا توانایی و ظرفیت آن برای رسیدگی به مسائل تردید جدی دارند. وقتی این سطح از بی‌اعتمادی بروز می‌کند، دشوار بشود باور جامعه به روش‌های غیرخشونت‌آمیز را جلب کرد.
در این دیدار مکرون با گروسی درباره تلاش‌های دیپلماتیک فرانسه و شرکای آن برای یافتن راه‌حلی از طریق مذاکره که آمریکا و ایران را قادر می‌سازد تا به اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از جمله راستی آزمایی و نظارت آژانس بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران بازگردند، بحث و گفتگو کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ