آرای نیکزاد و ذوالنوری به حدی به هم نزدیک بود که چندین بار آرا بازشماری شده و در نهایت کار به قرعه کشی رسید و ذوالنور به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع امنیتی از کشته شدن چهار نیروی پلیس در مصر در جریان یک حمله مسلحانه به یک مقر امنیتی در شمال شبه جزیره سیناء خبر دادند.
منابع سعودی اعلام کردند که کمیته ایرانی و مصری برای احیای روابط و هماهنگی امنیتی دو کشور شکل گرفته است.
ذوالنوری در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد نمایندگانی که خودروی شاسی بلند گرفته‌اند هم عنوان کرد: بدون اطلاع هیئت رئیسه، یک اطلاعیه کوچک در پارکینگ مجلس زدند و گفتند کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
مقام‌های مصری به یک پایگاه خبری اماراتی گفته‌اند ایران و مصر ظرف چند ماه آینده اقدام به تبادل سفیر خواهند کرد.
عبدالرضا مصری نایب‌رئیس اول و مجتبی ذوالنوری نایب‌رئیس دوم مجلس انتخاب شدند.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، عبدالرضا مصری، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد نامزد نایب رئیسی مجلس شدند.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، عبدالرضا مصری، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد نامزد نایب رئیسی مجلس شدند.
مقامات مصری و عراقی به یک روزنامه اماراتی گفتند که مصر و امارات از ماه مارس در بغداد در حال گفت‏‏‌وگو درباره عادی‏‏‌سازی روابط تهران-قاهره بوده‏‏‌اند.
کشف تابوت‌نوشته‌های مصری از مجموعه‌ای شامل بیش از ۱۰۰۰ طلسم و افسون مخصوص خاکسپاری رونمایی کرد که در فاصله ۲۰۵۵ تا ۱۶۵۰ پیش از میلاد روی تابوت‌ها نوشته شده‌اند.
منابع دیپلماتیک مصری به این سایت خبری گفتند که طی هفته آخر مارس، مذاکراتی بین مقامات امنیتی مصر و ایران برگزار شد و دو طرف امکان توسعه تدریجی روابط دوجانبه طی مرحله آتی را بررسی کردند.
روزنامه بین المللی «الزمان» به نقل از یک منبع دیپلماتیک در قاهره که نام آن را فاش نکرد، گفت که مصر از این میانجیگری بویژه عراق استقبال می‌کند، زیرا بغداد و قاهره روابط ویژه‌ای دارند، اما این مساله قبل از هر اقدامی به پیش زمینه‌ای مانند امنیت خلیج فارس و تصمیمات ایران نیاز دارد.
با وجود برخی تکذیب ها، اما رسانه هایی مانند فورفورتو و فوت مرکاتو از جدایی محمد صلاح خبر می دهند.
ممدوح عباس، سرپرست سابق باشگاه الزمالک، به دلیل قرارداد با بازیکنان جدید، از هیئت مدیره فعلی باشگاه که ریاست آن بر عهده مرتضی منصور است، به دادستان کل مصر شکایت کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره احیای روابط با مصر گفت: مصر کشور مهمی است و دو کشور برای همدیگر در منطقه اهمیت قائل هستند؛ منطقه به ظرفیت مثبت و هم افزایی تهران و قاهره نیاز دارد.
نخست وزیر مصر که به دوحه سفر کرده است با امیر قطر دیدار و گفتگو کرد.
فوق ستاره مصری لیورپول فردا شب برای فرار از سومین ناکامی در UCL به دست رئال حسابی انگیزه دارد.
هیات مدیره باشگاه الزمالک قصد دارد پس از شکست برابر الاهلی، سرمربی تیم را اخراج کند اما تهدید پسر رئیس باشگاه فعلا مانع این اتفاق شده است.
بیگ رامی و دنیس جیمز، مربی او هنوز هم در شوک اتفاقاتی که در مسترالمپیا برای این غول مصری رخ داد، هستند.
باوجود بحران‌های مالی، باشگاه الاتحاد عربستان قرارداد جدیدی با ستاره مصری امضا کرد.
«محمد صلاح» پس از پیروزی مراکش مقابل پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی هیچ واکنشی نداشت و این امر جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.
نایب رییس مجلس در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ارمنستان، گفت: ایران آمادگی دارد روابط اقتصادی و تجاری خود را با کشورهایی که بسترها و ظرفیتها در آنها وجود دارد، ارتقاء دهد.
منابع مصری به آخرین روند روابط میان قاهره و آنکارا اشاره کردند.
دستیار سابق و مصری کارلوس کی روش مدعی شد که یک باشگاه مصری به دنبال استخدام این سرمربی کهنه کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ