گل اول میلان در دیدار شب گذشته مقابل امپولی که توسط آنته ربیچ به ثمر رسید، بحث های زیادی را به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل اول بایرن به دورتموند در شرایطی به نام کوبل، گلر این تیم ثبت شد که در ابتدا تصور بر اضافه شدن این گل به آمار مدافع فرانسوی بود.
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد داوری ها در چند بازی اخیر علیه آن ها بوده است.
تیم فوتبال مس کرمان در دور برگشت رقابت های لیگ برتر بازی های بسیار خوبی از خود ارائه کرده و نمایش فنی این تیم نسبت به دور رفت رو به پیشرفت به نظر می‌رسد.
کاسمیرو حتی در جشن قهرمانی هم برونو فرناندز را رها نکرد و بابت تک روی این بازیکن، بحث و جدل مفصلی را با او انجام داد.
قضاوت بیژن حیدری اگرچه در حد فینال جام جهانی پربرخورد و چالش‌برانگیز بود اما با عملکرد درخشان تیم داوری، بی دردسر به پایان رسید.
گلِ نیلوفرِ آبی‌رنگ نمادی از زندگی و نامیرایی در مصر باستان بود که از خواصِ مخدرِ آن برای ارتباط با دنیای معنوی استفاده می‌شد. این نوع مخدر می‌توانست روی ادراک، رفتار و وضعیتِ افراد اثر بگذارد. این مواد مخدر اغلب توسطِ فرقه‌های معنوی در سراسر جهان و در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند. برای مثال ماده مخدری با نامِ ayahuasca توسطِ مردمانِ بومی آمازون، شمن‌ها و برخی کلیسا‌های برزیلی مصرف می‌شود.
به دنبال درخواست شاه، «ژرژ پطرویا»، باغبان زبردست فرانسوی، به ایران آمد تا فضای گل‌کاری‌شده‌ای در محدوده کاخ گلستان ایجاد کند. پطرویا پیاز چند گل خوشبو را از فرنگ به تهران آورد و در محوطه کاخ گلستان کاشت.
باوجود اینکه رشفورد از مدافع منچسترسیتی جلوتر بود اما داور آفساید نگرفت تا یونایتد با مشکوکترین گل فصل، دربی را به سود خود تمام کند.
در واقع هنگامی که اسدی تلاش داشت با یک پاس پشت مدافعان همبازی خود را صاحب موقعیت گلزنی کند این حردانی بود که دفع ناقصش توپ را به قنبری رساند و بدین ترتیب گل مردود نیست.
اگرچه هنوز مذاکرات به مراحل نهایی نرسیده‌اند اما همه می‌دانند که بهترین و بی دردسرترین جانشین برای یورگن لوکادیا، آخرین آقای گل پرسپولیس است.
چسلاو میخینیویچ، سرمربی لهستان، بعد از شکست 3-1 مقاب فرانسه گفت در جریان بازی بیش از هر چیز از گل نشدن شوت زیلینسکی افسوس خورده چرا که تیمش با زدن گل اول حتی می‌توانست پیروز میدان باشد.
گل دوم ژاپن به اسپانیا، جنجال‌های زیادی را به دنبال داشته است.
رشفورد به عنوان بازیکنی بسیار احساساتی شناخته می‌شود و با دوستان و هواداران خود ارتباط بسیار خوبی برقرار می‌کند.
رشفورد به عنوان بازیکنی بسیار احساساتی شناخته می شود و با دوستان و هواداران خود ارتباط بسیار خوبی برقرار می کند.
هافبک با سابقه نفت مسجد سلیمان قول داد هواداران یک تیم متفاوت را بعد از تعطیلات لیگ ببینند.
تقابل با ولز و البته ایالات متحده آمریکا (سیاسی‌ترین بازی جام) پیش‌روی بازیکنانی قرار دارد که در روز‌های گذشته بیشترین فشار‌های روانی را -به واسطه کشیده شدن چالش‌های میدان سیاست به درون ورزش- تحمل کرده‌اند. حالا زمان آن فرارسیده که تصمیم اضطراری و اورژانسی برای آینده جام جهانی و کاهش فشار‌های روحی بر بازیکنان تیم ملی اتخاذ شود.
ستاره انگلیس و منچسترسیتی در اواخر بازی مقابل ایران در حالی که سه شیرها در بازی مقابل ایران پیشتاز بودند وارد زمین شد و پس از گلزنی پیامی تکان دهنده و جذاب برای یک هوادار با شادی گل خود فرستاد.
کارشناس فوتبال ایران از اهمیت سه امتیاز بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خبر داد و اظهار داشت: تیمی که ریتم مناسب پیدا کرده است به پیروزی های متوالی نیاز دارد.
گل اول میلان در دیدار شب گذشته مقابل امپولی که توسط آنته ربیچ به ثمر رسید، بحث های زیادی را به همراه داشت.
آمار ضعیف کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در زمینه ارسال پاس گل نگرانی‌هایی را به همراه داشته است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از شکست تیمش مقابل دانمارک می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فرانسه با ترکیبی جوان در این بازی به میدان رفته بود.
استقلال در فصل نقل و انتقالات یکی از موفق ترین تیم ها بود و اگر در اینباره نظر سنجی شود به طور حتم اول نشود تیم دوم لقب خواهد گرفت.
بارندگی شدید و وقع سیلاب در شهرستان کوهرنگ در روز‌های اخیر، باعث گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ که منبع تامین آب شرب شهرکرد و شهر‌های اطراف است شد.
پدر ارلینگ هالند هنوز او را به خاطر موقعیت عالی‌ای که برابر لیورپول از دست داد، سرزنش می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ